Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه شهرستان پیشوا گفت: قبور شهدای داخل صحن امامزاده جعفر بن موسی الکاظم (ع) در پیشوا وضعیت خوبی نداشته و نیاز به توجه و ساماندهی دارد.

به گزارش ایسنا، دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان پیشوا ظهر پنجشنبه در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان با حضور امام جمعه، فرماندارو مسئولان ادارات برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام روح الله باقری امام جمعه شهرستان پیشوا در این جلسه طی سخنانی بیان کرد: فرصت‌های زیادی برای تقویت فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی وجود دارد که یکی از این فرصت‌ها عاشورا و اربعین حسینی است.
 
وی تصریح کرد: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب، اربعین جهانی شد و جهانی‌تر هم خواهد شد ، دستگاه امام حسین(ع) مقدمه ای برای آشنایی با فرهنگ اصیل سیدالشهدا (ع) و فرهنگ انقلابی است.

امام جمعه شهرستان پیشوا خاطر نشان کرد: یکی‌از فرصت‌های ناب برای ترویج فرهنگ اسلامی_ایرانی، دفاع مقدس است ،  دفاع مقدس یک دانشگاه است که درب آن باز و راهش همچنان ادامه دارد.

وی افزود: فرهنگ‌ ایرانی با فرهنگ اسلامی گره خورده است و فرهنگ‌هایی همچون صله رحم، فرهنگ‌ کار و... مورد تاکید دین مبین اسلام است.

حجت الاسلام باقری ادامه داد: یادواره های شهدا و جلساتی که به‌یاد شهدا برگزار می‌شود فرصتی برای تبیین فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی است.

وی یادآور شد: قبور شهدای داخل صحن امامزاده در پیشوا وضعیت خوبی نداشته و نیاز به توجه و ساماندهی دارد.

امام جمعه شهرستان پیشوا گفت: راه‌اندازی طرح محله اسلامی و تشکیل کمیته های نظافت، امنیت، امور بانوان، عمران و آبادانی و ... کار ارزنده و فرصت مغتنمی برای فرهنگسازی است تا مردم خودشان پای کار بیایند و امورات محله خود را پیگیری کنند.

لازم به ذکر است که در این جلسه ارائه گزارش ۶ ماهه دستگاه‌های متولی در خصوص شعار سال و همچنین ارائه برنامه و گزارش عملکرد دستگاه‌های متولی در خصوص انضباط اجتماعی، کاهش قانون‌گریزی و احترام به قانون در قوانین راهنمایی و رانندگی در دستور کار جلسه بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۵۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادمان پدران و مادران آسمانی شهدای خضرآباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، در نشست برگزاری جلسه هماهنگی و برنامه ریزی یادمان پدران و مادران آسمانی شهدای گرانقدر و معزز بخش خضرآباد که با حضور امام جمعه بخش خضرآباد؛ مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اشکذر؛ سرهنگ معینی فرماندهی حوزه مقاومت بسیج حضرت خاتم الانبیا (ص) اشکذر؛ بخشدار و شهردار خضرآباد؛ رئیس شورای اسلامی بخش خضرآباد و رئیس شورای اسلامی شهر خضرآباد حضور داشتند حاضران درباره چگونگی برگزاری یادمان پدران و مادران آسمانی شهدا بحث و تبادل نظرکردند.


امام جمعه بخش خضرآباد به چگونگی و اهداف برگزاری یادمان پدران و مادران آسمانی شهدای گرانقدر و معزز بخش خضرآباد اشاره کرد و خواستار هر چه باشکوه‌تر برگزاری این مراسم شد.

 

حجت الاسلام غالبی در ادامه سخنان خود اظهار امیدواری کرد که‌ این برنامه با حمایت و همکاری مسئولان شهرستانی و پیگیری فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج، بخشدار و شهردار خضرآباد و اعضای شورا‌های اسلامی با کیفیت بهتر و متنوع‌تر برگزار شود.

 

امام جمعه بخش خضرآباد هدف از تشکیل این جلسه را برنامه ریزی برای برگزاری هر چه بهتر مراسم پدران و مادران آسمانی شهدا عنوان کرد و گفت: تجلیل و تکریم پدران ومادران آسمانی شهدا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

 

در این نشست مقرر شد یادمان پدران ومادران آسمانی شهدای بخش خضرآباد جمعه چهارم خرداد ماه در محل حسینیه شهر خضرآباد برگزار شود.

دیگر خبرها

  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • نقش مساجد فراتر از محلی برای عبادت است
  • بازدید امام جمعه پاوه از عملیات برفروبی «گردنه ته‌ته»
  • حضور در یادواره‌ شهدا وظیفه‌ای ملی و انسانی است
  • هیات‌های ورزشی به حوزه فرهنگ ورود کنند
  • عملکرد دستگاه قضا درعدالت و مبارزه با فساد در وضعیت حجاب موثر است
  • مدیرکل ارشاد سیستان و بلوچستان سکاندار کمیته آثار هنری در کنگره ملی شهدا شد
  • انتقاد آیت‌الله اعرافی از سبک معماری در ساخت‌وساز‌های جدید قم
  • انتقاد آیت‌الله اعرافی از سبک معماری در ساخت‌وسازهای جدید قم
  • یادمان پدران و مادران آسمانی شهدای خضرآباد