Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@04:09:20 GMT

تعداد شهرهای بوشهر به ۴۰ رسید/ توسعه نقاط شهری و روستایی

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۵۷۳۶

تعداد شهرهای بوشهر به ۴۰ رسید/ توسعه نقاط شهری و روستایی

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند ظهر پنج‌شنبه در جمع خبرنگاران در عسلویه اظهار داشت: شهرداری بیدخون در شهرستان عسلویه با حضور معاون وزیر کشور افتتاح شد.

وی تصریح کرد: معاون عمرانی وزیر کشور نگاه خاصی در ارتقاء روستاها به شهر با در نظر گرفتن شاخص‌های لازم برای ایجاد توسعه پایدار دارد که موردتقدیر و سپاس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گراوند بابیان اینکه زیرساخت‌های توسعه پایدار در نقاط شهری و روستایی موردتوجه ویژه قرار دارد گفت: بیدخون دارای شاخص‌ها و زیرساخت‌های لازم شهری است به‌گونه‌ای که این شهر تازه تأسیس با داشتن ظرفیت‌ها و قابلیت‌های مهم شهری احساس می‌شود قدمت آن به‌اندازه شهرهای نخل‌تقی و عسلویه می‌رسد.

استاندار بوشهر افزود: امید است مسئولان شهرستان عسلویه بتوانند با همین شیوه، عشق و علاقه‌ای که در حوزه توسعه و آماده کردن زیرساخت‌ها دارند شاخص‌ها را تداوم دهند و ما هم در حد توان و مقدورات کمک، حمایت و پشتیبانی می‌کنیم و از تلاش و پیگیری نماینده مردم شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر، فرماندار و امام‌جمعه عسلویه در ارتقاء بیدخون به شهر قدردانی می‌کنم.

وی در بخش دیگر از سخنان خود با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و قدردانی از رشادت‌ها و حماسه‌آفرینی‌های رزمندگان اسلام در ۸ سال دفاع مقدس اظهار داشت: امروز امنیت، آسایش و اقتدار نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی ایران مدیون رشادت‌ها، فداکاری‌ها و جان‌فشانی‌های رزمندگان در ۸ سال دفاع مقدس و پایداری و استقامت ملت ایران است.

استاندار بوشهر با تبریک بازگشایی مدارس بر فراهم شدن زیرساخت‌های لازم برای ورود دانش آموزان به کلاس‌های درس تأکید و خاطرنشان کرد: مهیا شدن فضای بانشاط در مدارس یکی از ضروریات است که در بازگشایی مدارس همکاری همه دستگاه‌های اجرایی، خیران و سازمان‌های مردم‌نهاد امری مهم و ضروری است.

کد خبر 4723076

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر عسلویه ماه محرم اربعین حسینی قزوین بوشهر شهرکرد شیراز هفته دفاع مقدس عاشورا مراسم عزاداری اربعین 98 ایلام گرگان استانداری سمنان سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۵۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه پرداخت عوارض آلایندگی به شهرهای استان بوشهر صحیح نیست

به گزارش خبرنگار مهر، وحید نیک‌روش عصر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران از افزوده شدن ۴۸۰ هکتار اراضی به محدوده شهر بوشهر خبر داد و اظهار کرد: عملیات اجرایی ساخت ۳ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در این محدوده آغاز شد.

وحید نیک روش اعتبارات ارزش افزوده شهرداری بوشهر را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: سال گذشته ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار ارزش افزوده به شهرداری بوشهر پرداخت شد که پیش‌بینی ۹۰۰ میلیارد تومان شده بود.

وی بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود امسال بین یک‌هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان تا ۱,۳۰۰ میلیارد تومان اعتبارات ارزش افزوده پرداخت شود.

نوسازی بافت تاریخی بوشهر

رئیس شورای شهر بوشهر با گلایه از نحوه پرداخت عوارض آلایندگی به شهرهای استان بوشهر گفت: چرا تنها به سه شهر استان بوشهر اعتبارات آلایندگی پرداخت می‌شود در حالی که شهرهای تحت پوشش مشکلات آلایندگی بیش از این است.

نیک روش با اشاره به طرح نوسازی در بافت تاریخی بوشهر گفت ۹۰ درصد از گذر بافت تاریخی بوشهر اجرا شده است.

وی از برگزاری هفتمین اجلاس مجمع رؤسای کمیسیون‌های شهرسازی و معماری شوراهای اسلامی، معاونین شهرسازی شهرداران کلان شهرها و مراکز استان‌ها در بوشهر خبر داد و گفت: این اجلاس ۶ و ۷ اردیبهشت در سالن اجتماعات اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر برگزار می‌شود.

کد خبر 6087013

دیگر خبرها

  • توسعه و نوسازی شهر بوشهر مستلزم نگاه ملی است
  • نحوه پرداخت عوارض آلایندگی به شهرهای استان بوشهر صحیح نیست
  • شهرهایی که درختان را اولویت قرار دادند
  • شهردار بندر دیر معرفی شد
  • توسعه سیستم‌های مخابراتی کردستان با سرمایه‌گذاری ۹۱ میلیارد ریالی
  • طرح هادی مهم‌ترین ابزار مدیریت توسعه روستایی است
  • زیرساخت‌های ورزش چوگان در تبریز توسعه پیدا می‌کند
  • هوای اهواز بر مدار نارنجی است / ثبت پاک‌ترین آسمان در قزوین
  • عملکرد بانکهای استان در حوزه مسکن روستایی خوب است و در حوزه مسکن شهری قابل قبول نیست
  • زیرساخت‌های جمعیت هلال احمر اردکان نیازمند توسعه