Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ششمین جلسه هیئت عامل انجمن مدرسان اقتصاد مقاومتی در سال ۹۸ به بررسی و تصویب شرح وظایف هر یک از معاونت‌های این انجمن، در شش ماهه‌ی دوم سال جاری پرداختند.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی انجمن مدرسان اقتصاد مقاومتی، ششمین جلسه هسته عامل انجمن مدرسان اقتصاد مقاومتی، با حضور حجت الله عبدالملکی، قائم مقام انجمن مدرسان اقتصاد مقاومتی، معاونین، مدیر کل ها و فرماندهان جبهه‌ها، 28 شهریورماه، برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه، مصوبات جلسه قبل که شامل ارائه‌ شرح وظایف اداره کل ها و جبهه ها، پیشنهاد سه عملیات اصلی و اجرایی تا پایان سال 98 توسط اداره کل ها و جبهه ها و معرفی 4 نفر به عنوان اعضای پیشنهادی به هیئت عامل بود، مورد بررسی قرار گرفت.

بر این اساس، هر یک از مدیران ادارات و فرماندهان جبهه ها به شرح وظایف و عملیات اجرایی پیشنهادی اداره خود تا پایان اسفندماه پرداختند و سپس برنامه ها توسط عبدالملکی و عباسی به عنوان دبیر هیئت عامل، نقد و بررسی شد.

همچنین برنامه ریزی های لازم برای برگزاری هرچه بهتر نشست مجمع عمومی که روز پنجشنبه، 4 مهرماه سال جاری در تهران برگزار می شود، نیز انجام شد.

گفتنی است که عادل پیغامی، عضو هیأت علمی دانشگاه امام صادق(ع)، به عنوان رئیس انجمن مدرسان اقتصاد مقاومتی، حجت الله عبدالملکی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره)، قائم مقام انجمن و حسن عباسی، پژوهشگر پژوهشکده شهید صدر دانشگاه امام حسین(ع)، دبیر هیئت عامل انجمن مدرسان اقتصاد مقاومتی هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حجت الله عبدالملکی عادل پیغامی کمیته امداد امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۵۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) معرفی شد

امتداد- با حکم مدیرعامل بانک ملی ایران، علی نبوی به عنوان مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، دکتر نجارزاده مدیرعامل بانک ملی ایران، با تایید مصوبه هیئت مدیره شرکت، در حکمی علی نبوی را بعنوان مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) منصوب کرد.

شایان ذکر است علی نبوی از آذر ماه سال گذشته بعنوان عضو موظف هیئت مدیره وبانک در این شرکت مشغول کار بوده است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) ، دستیار ویژه وزیر صمت و رئیس ستاد راهبری شرکت‌های غیرحاکمیتی تحت پوشش وزارت صمت، نماینده وزیر صمت در امور مجامع شرکت‌های دولتی، رئیس هیئت مدیره شرکت فولاد مبارکه، مدیر بانکی و اعتباری صندوق توسعه ملی، مدیر سرمایه‌گذاری داخلی صندوق توسعه ملی، تصدی سمت مدیرعاملی و مدیر کارخانه و سایر سطوح مدیریتی در بنگاه‌های متعدد صنعتی و تولیدی بخشی از سوابق مدیرعامل جدید «وبانک» در حوزه بنگاهداری و اقتصاد پولی و بانکی کشور است.

مدیرعامل جدید شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی دانش آموخته مهندسی از دانشگاه صنعتی امیرکبیر و کارشناسی ارشد مدیریت است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • ۱۵۸ واحد تولیدی در زنجان تعطیل یا راکد است
  • توانمندسازی تسهیل‌گران اقتصاد مقاومتی در لرستان + فیلم
  • هفتمین «پاتوق فیلم کوتاه» برگزار می‌شود/ از کمدی تا آخرالزمان
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • برنامه جامع مشارکت مردم در اقتصاد امروز نهایی می‌شود
  • برگزاری دوره منطقه‌ای توانگری تسهیل گران اقتصاد مقاومتی در لرستان
  • مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) معرفی شد
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان ساوه در سه سطح
  • انتشار پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران
  • حمایت ۳۰۰۰ میلیارد ریالی از طرح مسکن خراسان‌ جنوبی