Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@05:31:28 GMT

ترافیک پرحجم و نیمه سنگین در محورهای شمالی کشور

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۵۸۶۵

ترافیک پرحجم و نیمه سنگین در محورهای شمالی کشور

به گزارش پایگاه خبری پلیس راهور نیروی انتظامی، بر اساس آخرین گزارش های دریافتی روز پنجشنبه، مسیر جنوب به شمال محور کرج-چالوس محدوده های رستوران میرزایی، پورکان، وینه، پمپ بنزین نساء و دهانه جنوبی تونل کندوان ترافیک پرحجم و روان گزارش شده است.

بر اساس این گزارش در مسیر جنوب به شمال محور هراز محدوده های رودهن، مشاء، پمپ بنزین پلور، گزنک و بایجان همچنین در مسیر جنوب به شمال محور فیروزکوه محدوده های پل سفید و ورودی شهرهای گیلاوند، زیرآب و شیرگاه ترافیک پرحجم و روان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسیر جنوب به شمال محور قزوین-رشت در محدوده ورودی شهر رودبار، آزادراه تهران به کرج در محدوده های گرمدره و پل کلاک تا پل فردیس و  آزادراه کرج به قزوین در محدوده پل فردیس تا پایانه شهید کلانتری ترافیک نیمه گزارش شده است.
طبق گزارش پلیس راهور، سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور نیروی انتظامی با شماره تلفن های ۸۸۲۵۵۵۵۵ (۱۰ خط) و ۱۲۰ به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان است؛ همچنین در پایگاه اطلاع رسانی www.rahvar۱۲۰.ir آخرین اطلاعات ترافیکی قابل دسترسی است.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس راه پلیس راهور ناجا چالوس فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۵۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در جاده چالوس و هراز + آخرین وضعیت جاده‌ها

 آخرین وضعیت راه‌های کشور برای امروز _سه‌شنبه هفتم فروردین_ به شرح زیر است:

بر اساس داده‌های ترافیکی موجود، ترافیک سنگین در محور چالوس در مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا هریجان و حدفاصل مکارود تا میانک و مسیر (شمال به جنوب) محدوده‌های میانک، مجلار، هراز چم، ولی آباد و تونل کندوان وجود دارد.

همچنین ترافیک در آزادراه تهران - شمال حدفاصل تونل شماره ۱۷ تا شهرستانک، محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده مشاء و حدفاصل لاسم تا آب اسک و مسیر (شمال به جنوب) محدوده کلرد، سنگین است.

تردد روان در محور فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت مسیر (رفت و برگشت) برقرار است و محور‌های شمالی بدون مداخلات جوی است.

تردد روان در سایر محور‌های کشور برقرار است و بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های خراسان رضوی و خرسان شمالی دیده می‌شود.

محور‌های هشتگرد - طالقان، پل زنگوله - بلده و مینودشت - پل بایلر مسدود و محور‌های سروآباد - پاوه، سی سخت - پادنا، گنجنامه - تویسرکان، وازک - بلده و پونل - خلخال دارای انسداد فصلی است.

 

منبع: ایمنا

tags # اخبار اجتماعی سایر اخبار (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ آیا حیوانات هم از آمیزش جنسی لذت می‌برند؟ اگر ماه به زمین برخورد کند چه می‌شود؟ (عکس) انسان‌های امروز چقدر شبیه نئاندرتال‌‌ها هستند؛ از دماغ بزرگ تا کشیدن سیگار!

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران _ کرج _ قزوین
  • وضعیت راه‌های کشور؛ممنوعیت تردد در جاده چالوس
  • تردد وسایل نقلیه از محور چالوس تا اطلاع بعدی ممنوع شد
  • ترافیک در این محورها شمالی سنگین است
  • ترافیک در محورهای شمالی سنگین است
  • ترافیک سنگین در تمامی محورهای شمالی کشور
  • ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین _ رشت
  • ترافیک سنگین در جاده چالوس و هراز + آخرین وضعیت جاده‌ها
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • ترافیک سنگین در محور کرج _ چالوس