Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، مهرداد جهانی با اعلام این مطلب که طرح جابجایی مسافران اربعین حسینی از 17 مهر لغایت 3 آبان اجرایی می شود، اظهار کرد: به منظور تسهیل در تخلیه مرزهای کشور در بازگشت زائران حسینی از کربلای معلی سه شهر کرمانشاه ، همدان و اندیمشک به عنوان شهرهای هاب که در واقع مراکز اصلی توزیع و بازگشت مسافران به شهرها و مبادی اولیه زائران است در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جهانی افزود: زائران استان البرز در زمان بازگشت، حدفاصل مرزهای مهران و خسروی تا شهرهای پسکرانه (هاب) را از طریق سرویس های خطی(شاتل)، طی می نمایند و در شهر پسکرانه مرتبط با استان خود با ناوگان اتوبوسی و یا سایر روشهای حمل و نقل ریلی یا هوایی به مبادی اولیه باز می گردند.

وی افزود: در همین رابطه  295 دستگاه اتوبوس طی 6 روز اجرای طرح از 24 لغایت 29 مهرماه از کرج به  شهر کرمانشاه برای بازگرداندن زائران استان البرز اعزام  می شوند.

 مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای با اشاره به اینکه با این برنامه ریزی، پایانه های مرزی سریعتر تخلیه می شود و سعی شده تا کمبود ماشین برای برگشت وجود نداشته باشد، ادامه داد: مسافران برای رفتن به این سفر به مرور از کشور خارج می شوند ولی در زمان بازگشت افراد زیادی در یک بازه زمانی کوتاه قصد بازگشت به کشور و شهرهای خود را  دارند که این امر ضرورت برنامه‌ریزی منسجم تر برای بازگشت مسافران را می‌طلبد که بر اساس برنامه ریزی انجام شده توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور، پایانه های مرزی سریع تر تخلیه و افراد راحت تر به مقاصد خود بازخواهند گشت.

وی خاطر نشان کرد: تیم های اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز در دوره طرح بازگشت زائران در شهرهای کرمانشاه و همچنین پایانه شهید کلانتری کرج برای هماهنگی و تامین ناوگان مورد نیاز بازگشت همشهریان استان البرز مستقر خواهند بود.

زائران استان های  البرز، سمنان، تهران، قزوین، زنجان، گیلان، اردبیل، کردستان، آذربایجان غربی و شرقی از طریق شهر هاب کرمانشاه به شهرها و مبادی اولیه خود عزیمت خواهند کرد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: زائران اربعین حسینی مهرداد جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۵۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح خط اتوبوس‌های برقی توسط وزیر کشور در البرز

افتتاح خط اتوبوس‌های برقی توسط وزیر کشور در البرز

دیگر خبرها

  • انجام معاینات پزشکی و واکسیناسیون ۹۶۵ نفر از زائران حج تمتع
  • احداث پارکینگ با ظرفیت پذیرش ۱۰ هزار خودور زائران اربعین در پایانه مرزی مهران
  • نیازهای حمل و نقل سفر زوار اربعین در مریوان تامین شود
  • کردستان برای سومین سال میزبان زائران اربعین شد
  • سپاهان به کورس قهرمانی بازمی‌گردد/شانس قهرمانی استقلال بالاتر است
  • نقش مدیریت مردم در پیاده روی اربعین پر رنگ از پیش شود
  • از هفته آینده دامنه نوسان و روند معاملات به حالت عادی بازمی‌گردد
  • مرز مهران پر تردد‌ترین پایانه مرزی به کشور عراق
  • افتتاح خط اتوبوس‌های برقی توسط وزیر کشور در البرز
  • استفاده از تمامی ظرفیتها برای میزبانی از بزرگترین پیاده روی جهان