Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@14:31:10 GMT

۷ مهر؛ جلسه غیرعلنی مجلس درباره شیوه پرداخت یارانه‌ها

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۵۹۳۳

۷ مهر؛ جلسه غیرعلنی مجلس درباره شیوه پرداخت یارانه‌ها

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس از جلسه غیر علنی نمایندگان درباره شیوه پرداخت یارانه‌ها خبر داد. ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۳ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

اسدالله عباسی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، از جلسه غیرعلنی مجلس درباره پرداخت یارانه‌ها خبر داد و گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده جلسه غیرعلنی روز یکشنبه (7 مهر) برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد و دارایی، محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه و حسین شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی میهمان جلسه غیرعلنی نمایندگان هستند.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه در جلسه مذکور درباره شیوه پرداخت یارانه‌ها و همچنین حذف یارانه‌های دهک‌های بالای جامعه بحث و تبادل نظر می‌شود، اضافه کرد: قرار  است میهمانان در این جلسه، گزارشی درباره میزان یارانه‌های پنهان و آشکار به وکلای‌ ملت ارائه دهند.

انتهای‌ پیام/

R1385/P/S1,15/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۵۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش ۱۸۶ درصدی مستمری مددجویان کمیته امداد

معاون برنامه‌ریزی و بودجه کمیته‌امداد از رشد ۱۸۶ درصدی مستمری مددجویان در سال ۱۴۰۳ نسبت به ابتدای دولت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره)، سعید زارع‌زاده با اشاره به برنامه‌های حمایتی متنوع برای مددجویان که در قالب مستمری پرداخت می‌شود، اظهار کرد: این کمک معیشت غیر از یارانه‌ها است که به کل جامعه تعلق می‌گیرد.

وی با اشاره به رشد خوب این کمک‌ها افزود: دولت و مجلس تلاش‌هایی کردند که به قدر کفایت نبوده، اما بر اساس قانون هدفمندی یارانه‌ها و رشد مناسبی داشته است.

معاون برنامه‌ریزی و بودجه کمیته امداد امام خمینی (ره) ادامه داد: امسال مصوبه مددجویان کمیته و بهزیستی با افزایش ۳۰ درصدی روبه‌رو شده و ارقام پرداختی برای خانواده‌های یک نفره ماهانه یک میلیون تومان، دو نفره یک میلیون و ۴۲۰ هزار تومان، سه نفره دو میلیون تومان، چهار نفره دو میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و خانواده پنج نفره و بالاتر، سه میلیون و ۱۵۰ هزار تومان است.

زارع‌زاده از تأمین اعتبار این کمک‌ها خبر داد و تصریح کرد: مستمری‌ها از ابتدای سال به حساب مشمولان واریز شد، چراکه در سنوات قبل، این پرداختی مشابه سال قبل پرداخت می‌شد و مابه‌التفاوت آن سپس تعلق می‌گرفت.

وی گفت: از سال قبل مستمری مقدم بر پرداخت یارانه شد چون وظیفه داریم از اقشار کم درآمد حمایت کنیم، در مجموع مستمری مددجویان در سال ۱۴۰۳ نسبت به ابتدای دولت، ۱۸۶ درصد افزایش داشته که این رقم از نرخ تورم بالاتر بوده است.

کد خبر 744473

دیگر خبرها

  • ۷۵۰ هزار میلیارد تومان یارانه به طور مستقیم به مردم پرداخت می‌شود
  • طرح کالابرگ الکترونیکی ادامه‌دار شد؟
  • رفع بخشی از ایرادات شورای نگهبان به لایحه‌تجارت
  • موافقت مجلس با رفع بخشی از ایرادات لایحه تجارت
  • مجلس با رفع بخشی از ایرادات شورای نگهبان به لایحه تجارت موافقت کرد
  • جهش ۱۸۶ درصدی مستمری مددجویان کمیته امداد
  • دفاع دانشگاه خواجه نصیر از حملات شب گذشته به سرزمین‌های اشغالی
  • برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت رئیسه هیات ورزش دانش آموزی استان قم
  • جزئیات جلسه غیرعلنی مجلس در مورد حمله موشکی ایران به اسرائیل
  • ماراتن ریاست در بهارستان