Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- عضو هیئت رئیسه فراکسیون ورزش با بیان اینکه متأسفانه وزارت ورزش توانایی مقابله با تخلفات فوتبال را ندارد، گفت: قطعاً برای بررسی علل فوت پسربچه شش ساله در ورزشگاه ورود خواهیم کرد و این موضوع در مجلس پیگیری خواهد شد. تاریخ انتشار: 15:04 - 28 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۵۰۹۹۷

جبار کوچکی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با اشاره به فوت پسربچه شش ساله در حاشیه بازی دو تیم فوبتال در  ورزشگاه آزادی جان خود را به علت برق گرفتگی از دست داد، گفت: در همه حوادثی که در فوتبال پیش می‌آید از جمله حادثه خوزستان که تماشاچیان به داخل جایگاه آمدند تا فوت غم انگیز این کودک شش ساله و سایر مسائل اینچنینی، مسئولان ورزش عامل بسیاری از  مشکلات به وجود آمده در فوتبال هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: متأسفانه وزارت ورزش توانایی مقابله با تخلفات را ندارد و باعث شده است یکسری هرج و مرج و حوادث اینچنینی مانند فوت این پسربچه در زمان حضور در ورزشگاه پیش بیاید. وقتی سیستم روی روال خود کار نمی‌کند متاسفانه شاهد اتفاقات تلخ اینچنینی هستیم.

این عضو فراکسیون ورزش مجلس بیان داشت: معتقدم مجلس باید به مباحث موجود در حوزه وزارت ورزش ورود کند و حتی درباره هیئت‌های ورزشی بررسی‌هایی داشته باشد.

کوچکی نژاد با تاکید بر اینکه فوتبال تابع هیچ گونه ضوابطی نیست و مشکلات اساسی در این بخش وجود دارد،افزود: قطعا برای بررسی علل فوت پسربچه شش ساله در ورزشگاه ورود خواهیم کرد و این موضوع در مجلس پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فراکسیون ورزش و جوانان فوت پسر 6 ساله مدیریت ضعیف وزارت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۵۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ای‌اف‌سی واگذاری استقلال و پرسپولیس را تأیید کرد

به گزارش قدس آنلاین، مصطفی زارعی، مدیر دپارتمان صدور مجوز حرفه‌ای در آیین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی که صبح امروز (چهارشنبه) در محل وزارت امور اقتصادی و دارایی با حضور وزیر ورزش و جوانان و احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی، اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال و پرسپولیس و همچنین شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و شرکت‌های تابعه آن و اعضای هیئت مدیره بانک‌های شهر، ملت، تجارت، صادرات، رفاه و اقتصاد نوین برگزار شد، اظهار کرد: یک بیماری ۴۰ ساله درمان شده و امیدواریم اتفاقات خوبی در خصوص این دو باشگاه رخ دهد.

وی افزود: ورزش را باید به عنوان یک صنعت پولساز ببینیم و  بدانیم که ۲ درصد از تولید ناخالص کشورهای پیشرفته را به خود اختصاص می‌دهد و هدفگذاری کشورهای همسایه در سه ساله آینده ۳ درصد است و  باید به این سمت حرکت کنیم و نقطه آغاز این کار، واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی است.

رئیس صدور کمیته مجوز حرفه‌ای با بیان اینکه یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌ها واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی بود، اعلام کرد: با کنفدراسیون فوتبال آسیا مسائل را چک کرده‌ایم و مشکلی وجود ندارد و باید سراغ سایر اشکالات برویم و آن‌ها را نیز حل کنیم.

زارعی ادامه داد: امیدوار هستیم هر دو باشگاه مجوز حرفه‌ای بگیرند و سایر مشکلات خود را حل کنند؛ اگر یکی از این دو باشگاه واگذار می‌شد از نظر ای‌اف‌سی مشکل حل می‌شد اما خوشبختانه سهام دو باشگاه به یک اندازه واگذار شد.

مدیر دپارتمان صدور مجوز حرفه‌ای با اشاره به اینکه امیدواریم این اتفاق سرعت حرکت ورزش و فوتبال ایران را بیشتر کند، گفت: از اعضای فدراسیون فوتبال تشکر می‌کنیم چرا که پیگیری بسیاری انجام دادند و وزارت ورزش هم همراه بود و در نهایت این اتفاق رخ داد. همچنین جای تشکر دارد که با همکاری وزارت اقتصاد و سازمان خصوصی سازی مشکلات دو باشگاه حل شد و  یک جلسه نیز با حضور شرکت توسعه و نوسازی اماکن ورزش و سازمان لیگ داشتیم و امیدواریم ورزشگاه آزادی نیز تکان اساسی به خود ببیند.

دیگر خبرها

  • عیادت رئیس فراکسیون ورزش مجلس از غلامحسین پیروانی
  • پس از ورزشگاه یادگار تبریز، ورود زنان به ورزشگاه امام خمینی اراک هم ممنوع شد!
  • برگزای بازی پرسپولیس و آلومینیوم بدون حضور بانوان هوادار
  • ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک
  • رسمی: آزادی پرسپولیس و استقلال از چنگ وزارت ورزش بعداز ۴۰سال / AFC واگذاری را تأیید کرد / ۵درصد سهام به بازیکنان قدیمی سرخابی رسید!
  • ای‌اف‌سی واگذاری استقلال و پرسپولیس را تأیید کرد
  • وعده جدید: ورزشگاه آزادی متحول می‌شود
  • شکارچی پسربچه‌ها اسرار جنایاتش را به گور برد
  • پسربچه ۵ساله خاله خود را به ضرب گلوله کشت
  • تذکر نماینده مردم شوش در مجلس به وزرای اقتصاد و ورزش