Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@09:14:09 GMT

۵۰۰ ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در جویبار برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۵۹۷۴

۵۰۰ ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در جویبار برگزار می شود

به گزارش ‌خبرنگار مهر، سرهنگ مهرداد بابایی بعدازظهر پنج شنبه به مناسبت هفته دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران به برکت این انقلاب و رشادتهای دوران دفاع مقدس به عنوان یک قدرت بازدارنده در منطقه شناخته می شود، گفت: سپاه برای پاسداری از انقلاب و دستاوردهای آن شکل گرفته ودر ۴۰ سالگی  انقلاب هرجایی که نیاز به حضور آنان بوده با قدرت تمام در تمامی صحنه ها حضور داشته و همواره شاهدنقش تعیین کننده سپاه در تمامی عرصه ها در کشور بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه همواره تاکید داریم که آمریکائی ها و دشمنان قسم خورده این انقلاب قابل اعتماد نیستند، اظهار کرد: آمریکائی ها حتی با خروج خود از برجام و مذاکره مجدد با مقامات ایران نیز پیش شرط ارائه می کنند و فشار حداکثری تحریم ها را برعلیه ملت ایران را دوچندان کرده اندو این ها همه نشانگر روشنگری مقام معظم رهبری بوده که هیچوقت نمی شود به سران آمریکا اعتماد کرد.

سرهنگ بابایی از برگزاری بیش از ۵۰۰ برنامه دفاع مقدس در سطح حوزه های مقاومت ، پایگاهها، بسیج اقشار و ادارات خبردادو گفت: گردهمایی جهادگران بسیجی، گردهمایی پیرغلامان حسینی، برگزاری مسابقه کشتی لوچو، نواختن زنگ ایثار و مقاومت، صبگاه مشترک نیروهای مسلح و بسیجیان، دیدار با خانواده معظم شهدا و همایش یادگاران ۸ سال دفاع مقدس از جمله برنامه های شاخص این هفته در شهرستان جویبار است.

فرمانده سپاه شهرستان جویباردر ادامه با بیان اینکه در هفته دفاع مقدس ۳ مسکن محرومین به بهره برداری می رسد، بیان کرد: طبق تفاهم نامه سپاه و کمیته امدادشهرستان از سال گذشته ساخت ۱۵ مسکن محرومین آغازو به بهره برداری رسیده است.

کد خبر 4723108

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه کربلای مازندران هفته دفاع مقدس ماه محرم اربعین حسینی قزوین بوشهر شهرکرد شیراز هفته دفاع مقدس عاشورا مراسم عزاداری اربعین 98 ایلام گرگان استانداری سمنان سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۵۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر جانباز دفاع مقدس در آبادان تشییع می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، پیکر جانباز شیمیایی و هنرمند بسیجی آبادانی آقای رنجبر فردا صبح یکشنبه رأس ساعت از مقابل سپاه ناحیه آبادان به سمت گلزار شهدا تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

مراسم یادبود نیز پس از تشییع و خاکسپاری در مسجد ثامن الائمه (ع) برگزار می‌شود.

این جانباز، روایتگر دوران دفاع مقدس متولد سال ۱۳۴۰ است و فعالیت‌های انقلابی‌اش را از مسجد محل شروع کرد و از اعضای اصلی هسته تشکیل ناحیه مقاومت بسیج (سپاه) در آبادان بود.

وی نیز نقاش، عکاس، فیلمبردار، کارگردان و بازیگر تئاتر بود و از هنرمندان صاحب نام جبهه انقلاب فرهنگی آبادان است.

دوربین عکاسی و فیلمبرداری او در ۸ سال دفاع مقدس قاب‌های ماندگاری را از رشادت‌های رزمندگان اسلام ثبت کرده است.

کد خبر 6076527

دیگر خبرها

  • بیانیه موزه دفاع مقدس به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • ارتش نیرویی مقتدر درجهت آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران است
  • انتخاب چهره هنر انقلاب اسلامی آذربایجان غربی
  • چهره هنر انقلاب اسلامی آذربایجان غربی در سال ۱۴۰۳ معرفی شد
  • اسبقیان: امروز امنیتی که در کشور وجود دارد مرهون ۸سال دفاع مقدس و شهداست
  • عملیات وعده صادق موجب اقتدار ایران اسلامی است
  • ضرورت تشکیل کارگروه ویژه برای بررسی ابعاد آتش‌سوزی انبار دخانیات
  • استقرار یگان‌های بسیار قوی با تجهیزات پیشرفته در مرزهای شمال شرق کشور
  • پیکر جانباز دفاع مقدس در آبادان تشییع می‌شود
  • شاخصه اصلی ارتش، ولایتمداری است