Web Analytics Made Easy - Statcounter

سامی اتوئو اهداف جاه طلبانه‌ای برای دوران بازنشستگی دارد.

طرفداری - ساموئل اتوئو، ستاره سابق بارسلونا می‌خواهد وارد دنیای مربی گری شود.

اتوئو که بی شک یکی از بهترین مهاجمان تاریخ بارسلونا است و در میان بزرگان فوتبال آفریقا جای دارد، اخیرا بازنشستگی‌اش از دنیای فوتبال را اعلام کرد. ساموئل که تجربه بازی در اینتر و چلسی را هم در کارنامه دارد، ظاهرا نمی‌خواهد فوتبال را رها کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش موندو دپورتیوو، او می‌گوید:

اینیستا؟ به خاطر دارم در یک بازی از حریف عقب بودیم و خوب بازی نمی‌کردیم. بین دو نیمه همه بازیکنان سرشان را پایین گرفته بودند. می‌خواستم همه آنها را بکشم! باید برای برد به زمین می‌رفتند. فرانک وضعیت تیم را دید؛ آندرس را به زمین فرستاد و او بازی را عوض کرد. اینیستا آن روز همزمان مسی، مارادونا و کریستیانو بود! از نظر من اینیستا و ژاوی هم سطح با مسی و کریستیانو بودند ولی هیچ وقت به آنها به قدری که باید، احترام گذاشته نشد.

بهترین خاطره‌ام از بارسا روزی است که فلورنتینو و لاپورتا برای انتقال من بر سر یک میز نشستند. به خاطر دارم روزی لوئيس آراگونس به من گفت اگر می‌خواهی بازیکن بزرگی شوی، دیگر کارت در مایورکا تمام است. پیش خودم گفتم پدر بزرگ چه می‌گوید؟ اما او با تیکسی بگریستین تماس گرفت و گفت اگر می‌خواهید بهترین تیم دنیا شوید، اتوئو را جذب کنید. تیکسی احتمالا در آن لحظه به خودش گفت حتما پدر بزرگ دارد سیگار می‌کشد ولی لاپورتا اجازه نداد توصیه پدر بزرگ نشنیده گرفته شود و مرا به خدمت گرفت. او - آراگونس - درک بسیار بالایی از فوتبال داشت.

در بارسای فعلی آنسو فاتی خیلی خوب نشان داده و بااستعداد است ولی کسی نمی‌داند آینده برای او چه خوابی دیده است. گریزمان هم از نظر من موفق خواهد شد. روزی به بارسا باز خواهم گشت. می‌خواهم اولین مربی رنگین پوستی باشم که فاتح لیگ قهرمانان اروپا می‌شود. مشتاقم ژاوی را روی نیمکت بارسا ببینم. در واقع مطمئنم این اتفاق خواهد افتاد چون او کارش را خیلی خوب بلد است. اگر مربی بارسا نشود، او را می‌کشم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۵۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امید ستاره بارسا: رئال در باد بردن سیتی خوابیده!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا یکشنبه شب در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لالیگا باید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو روبروی رئال مادرید به میدان برود و امیدوار است که بتواند با کسب سه امتیاز این بازی اختلاف امتیازش را با آنها در صدر جدول کاهش دهد.

شاگردان ژاوی هفته گذشته با قبول شکست برابر پاری سن ژرمن از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا حذف شدند اما در سوی دیگر، رئال مادرید موفق شد رقیب قدرتمندش را در ضربات پنالتی از سر راه بردارد و به جمع چهار تیم برتر حاضر در نیمه نهایی راه پیدا کند.

بسیاری از کارشناسان و فوتبال دوستان معتقد هستند که روحیه بالای بازیکنان رئال می‌تواند در دیدار برابر بارسلونا هم به کمک آنها بیاید اما لواندوفسکی باور دارد که شاید پیروزی رئال برابر منچسترسیتی در ال‌کلاسیکو به ضرر آنها تمام شود.

این ستاره لهستانی در آستانه این دیدار حساس به موندو دیپورتیوو گفت:« هیجان و خوشحالی پیروزی برابر منچسترسیتی و صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان شاید باعث شود که رئال مادرید از نظر روانی آماده بازی برابر بارسلونا در ال‌کلاسیکو نباشد و این به سود ماست. می‌دانیم چطور باید رئال را شکست دهیم.»

دیگر خبرها

  • چرا باید برای کارلو آنچلوتی احترام قائل شویم؟
  • دومین فصل بدون جام بارسلونا با ژاوی
  • آنچلوتی: نمی‌خواهم درباره صحبت‌های ژاوی اظهارنظر کنم
  • کازورلا: ژاوی بارسلونا را در یکی از بدترین دوره‌های تاریخش تحویل گرفت و قهرمان لالیگا و سوپرکاپ کرد
  • رویای پدیده 17 ساله بارسا تعبیر شد
  • امید ستاره بارسا: رئال در باد بردن سیتی خوابیده!
  • ژاوی: براوو رئال، لایق صعود بودند و حلالشان!
  • ژاوی: براوو رئال، این صعود حلالشان باشد!
  • هیچکس بهتر از مورینیو برای بارسلونا نیست!
  • هیچکس بهتر از مورینیو برای هدایت بارسا نیست!