Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مرتضی رحمان زاده شهردار منطقه ۱۳ تهران در نخستین شورای پژوهش و نوآوری منطقه که صبح امروز با حضور بوچانی رئیس مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران برگزار شد، گفت: سنجش سطح دانایی به میزان تولید و مصرف اطلاعات و گسترش دانایی به دسترسی سریع و آسان به منابع علمی موثق وابسته است و دانسته‌های ما یا با مطالعه منابع اطلاعاتی موجود و یا بنا به پژوهش‌هایی که انجام می‌دهیم به دست می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی پژوهش و نوآوری را حلقه مفقوده در زنجیره مدیریت شهری دانست و ابراز امیدواری کرد با تشکیل شورای پژوهش مناطق، بسیاری از مشکلات و معضلات شهر و شهروندان در حوزه‌های مختلف و به صورت علمی احصا شود.

شهردار منطقه ۱۳ تهران با بیان اینکه اقدامات نو و بدیع در مدیریت پسماند نیاز جدی شهر در حوزه پژوهش و نوآوری است، تصریح کرد: مبحث پژوهش و نوآوری به معنای پژوهش اثرگذار و با چشم‌انداز بلندمدت برای توسعه همه‌جانبه اعم از زیرساختی، عمرانی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و غیره چیزی است که امیدواریم با تشکیل شورای پژوهش در مناطق توفیقاتی را برای شهر و شهروندان به همراه داشته باشد.

رحمان زاده در عین حال به تهیه و تدوین کتابچه مدیریت و بهره برداری از ۵۴ پروژه شهری در پارک جنگلی سرخه حصار اشاره و ابراز امیدواری کرد تا با تشکیل شورای پژوهش و نوآوری شرایطی فراهم شود که پروژه‌ها از مرحله پژوهش به اجرا برسد.

بیشتر بخوانید: تعیین تکلیف طرح‌های معرفی شده در حوزه اقتصاد مقاومتی به بانک‌ها ظرف ۱۰ روز

وی در این خصوص بر رفع مسائل موجود برای حضور سرمایه گذاران تأکید کرد و گفت: با برطرف کردن موانع جذب سرمایه گذاران در اجرای پروژه‌ها امید است رونق اقتصادی در پروژه‌های شهری ایجاد شده و موجبات رفاه اجتماعی و اشتغال و توسعه همه جانبه اقتصادی در پروژه‌های شهری فراهم شود.

گفتنی است؛ در پایان این جلسه احکام اعضای شورای پژوهش و نوآوری منطقه ۱۳ اهدا شد.

انتهای پیام/

توضیحات شهرداری تهران درباره نیاز پایتخت به اقدامات نو در مدیریت پسماند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری تهران اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۶۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۳۰ پروژه بازآفرینی شهری در شهرکرد

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شهرکرد از اجرای نزدیک به ۳۰ پروژه بهسازی و زیباسازی با اعتبار ۱۹۰میلیارد در شهر شهرکرد خبر داد.

مجید احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: در سال جاری ۱۹۰ میلیارد تومان اعتبار جهت شروع و تکمیل ۳۰ پروژه این سازمان در نظر گرفته شده است، برخی از پروژه‌ها نظیر بهسازی و سازماندهی پیاده‌روی ورودی شرقی شهر شهرکرد در اطراف دالان سبز، بهسازی پیاده‌روهای مواصلاتی تپه نور الشهدا و اصلاح بلوار فارابی جنوبی به سمت میدان شهدا از جمله پروژه‌های در حال اجرا این سازمان است.

وی افزود: برنامه جمع‌آوری و بهسازی پیاده‌روی بلوار مفتح، نصب پایه‌های برق نه متری برای تأمین برق پیاده‌رو و ایجاد باغچه‌های کوچک جهت ایجاد فضای سبز در این بلوار و تکمیل پروژه پیاده‌رو سازی از خیابان کاشانی تا میدان آیت الله دهکردی پس پایان مناقصه قسمت‌های باقی مانده آن نیز در دستور کار این سازمان قرار دارد.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شهرکرد گفت: اصلاح تقاطع‌های سطح شهر شهرکرد مهم‌ترین پروژه سازمان عمران و باز آفرینی شهر شهرکرد است و علاوه بر این برای بهبود وضعیت عبور و مرور در کوچه‌های اطراف بیمارستان آیت الله کاشانی نیز برنامه عقب نشینی قسمتی از دیوارهای بیمارستان در دستور کار است.

احمدی با اشاره به سایر پروژه‌های جدید این سازمان تصریح کرد: بازسازی محیطی پارک ملت، تکمیل پروژه‌های مسیر پانزده خرداد و میرآباد غربی، پیاده‌رو سازی‌های منطقه یک و دو شهرکرد، تکمیل فاز دو خیابان بزرگمهر، بهسازی سایر ورودی‌های شهر شهرکرد نظیر میدان کوهرنگ و احیای طرح آب‌نمای دالان سبز ورودی غربی شهر شهرکرد نیز از دیگر پروژه‌های جدید در سال جاری خواهند بود.

وی خاطرنشان کرد: در حال طراحی و بررسی پروژه‌ای هستیم تا جهت رفاه حال مردم مسیر یک‌ طرفه میدان ۱۲ محرم تا میدان فردوسی شهرکرد را از حالت ماشین رو خارج کرده و به یک مسیر پیاده‌رو تبدیل شود.

کد خبر 745537

دیگر خبرها

  • اجرای ۳۰ پروژه بازآفرینی شهری در شهرکرد
  • ضرورت سرعت‌بخشی به اجرای پروژه بیمارستان ۱۰۰۰ تخت‌خوابی تبریز
  • ضریب دادن به پروژه‌های سرمایه‌گذاری شهرداری یک ضرورت است
  • اجرای پروژه‌های شهری طبق مصوبه
  • زیرساخت‌های شهری برای مهار تورم و جهش تولید باید تقویت شود
  • مدیریت شهری اصفهان از مشارکت شهروندان در پروژه‌ها استقبال می‌کند
  • اجرای ۱۲۰ پروژه شهری در منطقه ۵ شهرداری شیراز
  • اجرای پروژه‌های شهری جدید در شمال تهران از اردیبهشت
  • سرانجام دهکده ورزشی در پایتخت چه شد؟
  • دوغارون؛ بهترین فرصت برای سرمایه‌گذاران حوزه کشاورزی است