Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار تهران گفت: تهران دومین استان کم برخوردار در زمینه کمبود سرانه های آموزشی در کشور است.  انوشیروان محسنی بندپی ظهر پنجشنبه در شورای اداری شهرستان شهریار طی سخنانی بیان کرد: در سال ۹۸ شاهد سالی متفاوت به لحاظ بودجه ای از سال های قبل هستیم و امسال جنگ اقتصادی همراه با عملیات روانی را شاهدیم اما به لطف خدا ، ملت ایران همچون همیشه سربلند و پیروز این جنگ هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  استاندار تهران وی با اشاره به نامگذاری سال‌ها با عناوین اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری، افزود: اگر بتوانیم شعار رونق تولید را محقق کنیم اقتصادی مستقل و پویا خواهیم داشت و این استقلال نفوذ ناپذیر است.   ویبیان اینکه در سال های گذشته نگاهی غیرکارشناسی بر شهریار حاکم بود گفت: در گذشته شهرستان هایی به مراتب با جمعیت کمتر تبدیل به فرمانداری ویژه شدند و شهرستان شهریار از هر حیث برای ما ویژه است.   استاندار تهران گفت: محوریت ارائه خدمات تخصصی خدمات درمانی باید در شهرستان شهریار متمرکز باشد و شهریار را به منزله استان نگاه می کنیم و در این راستا فرماندار این شهرستان به منزله معاون استاندار تلقی می شود و مشکلات این شهرستان برای ما از اولویت خاصی برخوردار است.   به گفته بندپی، تهران دومین استان کم برخوردار در زمینه کمبود سرانه های آموزشی در کشور است.   وی ادامه داد: تسریع بیمارستان امام خمینی(ره) شهریار را در دستور کار داریم و با برنامه زمان بندی شده روند تکمیل این بیمارستان را شتاب می دهیم.   استاندار تهران اظهار کرد: پیگیری ها در خصوص تخصیص دو متر مکعب آب برثانیه برای شهرستان شهریار در حال انجام است.   وی در پایان خاطر نشان کرد: محور توسعه استان و شهرستان های استان تهران بر اساس اسناد توسعه ای استان است و در شهریار تلفیقی از صنعت کشاورزی و خدمات محور توسعه است./ایسنا 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۶۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث آرامستان مطالبه مردم شهریار

تهران - فرماندار شهرستان شهریار بر تسریع مکان‌یابی برای احداث آرامستان جدید در این شهرستان تأکید کرد.

علیرضا فاتحی‌نژاد در این خصوص اظهار کرد: ضروری است تا بسترهای مناسب و مستعد استقرار آرامستان شناسایی و اقدامات لازم و ایجاد زیرساخت‌ها بر مبنای استانداردهای موجود و مصوب در این زمینه در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شود.

وی در ادامه و در گفتگو با ایسنا افزود: در توسعه فضای کنونی و ساخت آرامستان جدید باید تمامی پیوست‌های شهرسازی اعم از اجتماعی، خدماتی، زیست‌محیطی، ترافیکی و سایر عوامل مدنظر قرار گیرد تا مشکلی در این زمینه پیش نیاید.

فرماندار شهرستان شهریار خواستار تشکیل کارگروه تخصصی برای پیگیری و تعیین تکلیف احداث آرامستان جدید با حضور تمامی دستگاه های مرتبط شد و تصریح کرد: تا جلسه بعد ضمن کارشناسی و انجام مطالعات لازم بر روی مکان های پیشنهادی جهت احداث آرامستان باید نتیجه نهایی برای عملیاتی کردن این پروژه  اتخاذ شود.

منبع: قدس آنلاین تکتم بهاردوست

دیگر خبرها

  • سرانه مصرف برنج به ازای هر ایرانی ۳۵ کیلو است
  • ورود استاندار تهران به برخی موازی کاری‌ها در پاکدشت
  • چالشی به نام سرانه مطالعه در ایلام/ کتاب همچنان مغفول است
  • رتقای سرانه مطالعه از مهم‌ترین راهکار‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • در دومین روز از سفر رئیس جمهور به پاکستان چه‌گذشت؟/ توسعه مبادلات اقتصادی محور سفر رئیسی
  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم
  • احداث آرامستان مطالبه مردم شهریار
  • توجه به توسعه زیرساخت‌های فرهنگی-هنری در شورای ششم کرج
  • پلاتوی بوستان خانواده مرداد ماه به بهره برداری می رسد
  • مختاری: سال گذشته ۶۰۰ میلیارد تومان برای توسعه فضای سبز مناطق کم برخوردار هزینه شد