Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@14:49:20 GMT

وزیر راه و شهرسازی به ایلام سفر می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۶۱۲۳

وزیر راه و شهرسازی به ایلام سفر می‌کند

وزیر راه و شهرسازی بعدازظهر امروز در سفر به استان ایلام در پایانه مرزی مهران حضور پیداکرده و از مسیرهای مواصلاتی اربعین این استان بازدید خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام محمد سلامی عصر امروز (28 شهریور) بعد از سفر به استان خوزستان و بازدید از زیرساخت‌های مرزهای شلمچه و چزابه در استان خوزستان به استان ایلام سفر می‌کند و از زیرساخت‌های مسیر اربعین حسینی در استان ایلام بازدید خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 وزیر راه و شهرسازی بعد از بازدید از محور دهلران به مهران و پایانه مرزی مهران در نشست ستاد اربعین این استان در پایانه مرزی مهران حضور می‌یابد و سپس از پروژه‌های مسیرهای مهران به ایلام و ایلام به حمیل بازدید خواهد کرد.

 

محمد سلامی، به‌منظور بررسی آخرین وضعیت زیرساخت‌های جاده‌ای و بازدید از پایانه مرزی مهران به دعوت قاسم سلیمانی دشتکی، استاندار ایلام به این استان سفر خواهد کرد.

 

گفتنی است مرز مهران یکی از پرترددترین مرزهای خروجی کشور در ایام اربعین حسینی است که سال گذشته بیش از درصد زوار اربعین حسینی از این مرز برای شرکت در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی تردد کرده‌اند.

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد اربعین حسینی ماه محرم مسجد طراز اسلامی عزاداری محرم کانون های فرهنگی هنری مساجد هفته دفاع مقدس فعالیت های مسجدی شیراز اردبیل مرز مهران وزیر راه و شهرسازی ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۶۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات احداث باند دوم محور اهواز خرمشهر

تین نیوز

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از آغاز عملیات احداث باند دوم محور اهواز خرمشهر در ابتدای سال جاری خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزرات راه و شهرسازی، رحمان بهرامی با اشاره به اینکه ساخت راههای اصلی و شریانی استان یکی از وظایف اداره کل راه و شهرسازی است، اظهار کرد: محور اهواز خرمشهر به دلیل تردد زوار اربعین، کاروان های راهیان نور و همچنین ترانزیت کالا به کشور عراق از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

بهرامی عنوان کرد: در ابتدای سال جاری باند دوم این محور به طول ۲۵ کیلومتر از اهواز به خرمشهر در حال احداث می باشد، که ۴ کیلومتر اول این محور تا اربعین ۱۴۰۳ به بهره برداری رسیده و زیر بار ترافیک می رود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین باند دوم این محور به طول ۲۵ کیلومتر از خرمشهر به اهواز نیز در دست اقدام است که انتظار می رود ۹ کیلومتر آن تا اربعین ۱۴۰۳ زیر بار ترافیک برود.

بهرامی در ادامه گفت: طول جاده اهواز به خرمشهر حدود ۱۰۴ کیلومتر است که ۵۰ کیلومتر از آن در دست اجرا است؛ اجرای این طرح قدم مثبتی برای تردد زوار اربعین حسینی، کاروان های راهیان نور و کارکنان کشت و صنعت های نیشکر موجود در منطقه است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین 
  • ۱۴ هزار میلیارد برای زیرساخت‌های اربعین اختصاص یافت
  • ۱۲ هزار مترمربع کف پوش در پایانه مرزی مهران احداث می‌شود
  • اختصاص ۱۴ هزار میلیارد به زیرساخت‌های اربعین
  • جانمایی مواکب در مرز مهران با شرایط جدید وفق داده شود
  • احداث ۱۰ هزار مترمربع سایبان در مرز مهران
  • هزینه ۸۰۰ میلیارد تومانی در حوزه زیرساخت های اربعین
  • ایمن سازی و رفع ۴۸۷ نقطه پرحادثه راه‌های کشور
  • آغاز عملیات احداث باند دوم محور اهواز خرمشهر
  • افزایش ۲۱ درصدی ترانزیت کالا از مرز مهران