Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-19@04:22:16 GMT

بهره برداری از پروژه دستکند شهر سامن در همدان

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۶۱۵۱

بهره برداری از پروژه دستکند شهر سامن در همدان

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان با بیان اینکه در ۵ ماه ابتدای امسال نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد گردشگر بیشتر را در استان همدان شاهد بوده‌ایم، گفت: یکی از مهمترین برنامه‌های حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در استان بهره برداری از پروژه دستکند شهر سامن است.

منطقه همدان، علی مالمیر پنجشنبه 28 شهریور ماه در جلسه شورای اداری شهرستان ملایر که در بخش سامن با حضور مدیران اجرایی ملایر برگزار شد، افزود: در استان همدان با خط مشی هایی که استاندار همدان کشیده، گردشگری بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر شاهد رشد خوبی در حوزه گردشگری در استان و به ویژه در شهرستان ملایر بوده ایم، افزود: ملایر به عنوان شهر ملی منبت شناخته شده و به زودی نیز جشن شهر جهانی منبت در ملایر جشن گرفته می شود و همین موضوع باعث شده نام استان همدان و شهرستان ملایر روی آنتن برود.

نماینده ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه برای حل مشکلات روستاها از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم، پیگیری برای حل مطالبات، مشکلات و نیازهای روستاها را از اولویت های شهرستان برشمرد و کوتاهی در این راه را شایسته خدمتگزاری به مردم روستا ندانست.

حجت الاسلام احد آزادیخواه تأمین آب شرب روستاها را ضروری و احداث مجتمع آبرسانی را تنها راه حل رفع این مشکل عنوان کرد و افزود: با پیگیری نمایندگان ملایر مجوز احداث 5 مجتمع آبرسانی از ردیف اعتبارات ملی اخذ شده که با احداث مجتمع مشکل آب شرب روستاها حل می شود.

وی با بیان اینکه در حوزه روستایی فعالیت‌های خوبی صورت گرفته و همه روستاهای شهرستان سهمی در بهسازی و آسفالت داشته‌اند، عنوان کرد: پروژه چهارخطه شدن محور ملایر- بروجرد در حال انجام است اما سرعت اجرای پروژه باید بیشتر شود.

بخشدار سامن نیز با بیان اینکه خدمات بسیار خوبی توسط دولت تدبیر و امید در بخش سامن ارائه شده و لازم است تا خدمات گسترش یابد، اظهارکرد: تاکنون بیش از ۳۰ روستای بخش سامن بهسازی و آسفالت شده و امسال نیز ۱۵ روستا بازسازی می شوند.

مصطفی عبدالملکی با اشاره به اینکه انتظار داریم هرچه سریعتر فاز اول پروژه شهر دستکند سامن به اتمام برسد و برای عموم قابل بازدید باشد، گفت: اصلاح شبکه برق و آب روستایی در برخی روستاهای بخش سامن نیاز و از انتظارات مردم این بخش است.

در ادامه امام جمعه شهر سامن با تأکید بر اینکه همه باید دست به دست هم بدهیم تا توسعه بخش سامن بیشتر از این شود، افزود: در وضعیت اقتصادی کنونی می‌توانیم با همکاری و تعامل همانطور که تاکنون نیز وجود داشت تحریم‌های استکبار جهانی را خنثی کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین طباطبایی از مدیران استانی و به ویژه فرماندار و نمایندگان به علت فعال کردن پروژه های تعطیل شده در بخش سامن تقدیرکرد./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۶۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخزن ذخیره جدید آب آشامیدنی شهر مهرگان آماده بهره برداری

داراب بیرنوندی گفت: با تلاش صورت گرفته از سوی شرکت آب و فاضلاب استان قزوین و با هدف تامین آب آشامیدنی ساکنین شهر مهرگان در پیک مصرف تابستانی، مخزن جدید ۱۰ هزار مترمکعبی آب آشامیدنی شهر مهرگان احداث و آماده بهره برداری است. 

 بیرنوندی، میزان هزینه صرف شده جهت احداث مخزن یاد شده را معادل ۶۵۰ میلیارد ریال برشمرد و برنامه ریزی مربوط به آن را آبرسانی به شهر مهرگان و تامین فشار آب بخشی از شهر محمدیه عنوان کرد. 

وی اظهار داشت: شهر مهرگان هم اکنون دارای یک باب مخزن ذخیره ۱۰ هزار مترمکعبی بوده و پروژه مخزن جدید به عنوان زیر ساخت انتقال آب آشامیدنی از سد طالقان به عنوان طرح بلند مدت تامین آب با توجه به رشد جمعیت و افزایش مسکن در این شهر مورد استفاده قرار خواهد گرفت. 

بیرنوندی ادامه داد:در حال حاضر ۲۷۴۴۴ واحد در محدوده شهر مهرگان از خدمات شرکت آب و فاضلاب بهره‌مند هستند و پروژه مخزن جدید در حدود ۱۰ هزار خانوار در پروژه‌های جدید مسکن ملی و نهضت ملی مسکن را تحت پوشش قرار خواهد داد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • بهره برداری از ۱۴ پروژه اجرای طرح هادی در رودسر
  • بهره‌برداری از پست ۶۳ کیلو ولت تاریخانه دامغان
  • بهره برداری از پروژه‌های عمرانی و آغاز عملیات فیبر نوری شهرستان میامی
  • برگزاری جلسه تحویل خط انتقال آب روستای آغبلاغ ولدیان شهرستان خوی
  • بازدید ۱۵۷ هزار نفری مسافران از موزه‌های همدان
  • مخزن ذخیره جدید آب آشامیدنی شهر مهرگان آماده بهره برداری
  • بازدید خبرنگاران از سد «بش قارداش» بجنورد + تصاویر
  • بهره‌برداری از مخزن ذخیره جدید آب آشامیدنی شهر مهرگان
  • انتظار بهره‌برداری از پل چهارم بشار یاسوج ۶ ساله شد
  • اجرای ۱۲۰ پروژه شهری در منطقه ۵ شهرداری شیراز