Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت گفت: با دریافت گزارش مردمی مبنی بر اینکه فردی قصد دارد مقداری موادمخدر را از استان اصفهان خریداری و به شهر تهران منتقل کند، بررسی موضوع در اختیار تیم عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی بیان داشت: در ادامه تحقیقات انجام شده مشخص شد که متهم قصد دارد با همکاری همدستش با ۲ دستگاه خودرو سواری محموله مواد افیونی را به شهر تهران منتقل کند.

بیشتر بخوانید: کشف محموله پستی حاوی تریاک/ خودرو قاچاقچیان حشیش به پایتخت نرسید

سرهنگ بخشنده با بیان اینکه نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و دستور دستگیری و جلب متهمان صادر شد، خاطرنشان کرد: پس از کنترل محور‌های مواصلاتی به شهر تهران، خودرو متهمان قبل از ورود به شهر تهران شناسایی و تحت مراقبت‌های ویژه پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت با اشاره به توقف خودرو متهمان و دستگیری هر ۲ قاچاقچی، تصریح کرد: در بازرسی از خودرو متهمان ۲۴۶ کیلوگرم حشیش و ۲۴ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک که در خودروشان جاساز شده بود، کشف کردند.

وی افزود: با اعتراف متهمان به جرم ارتکابی هر ۲ متهم به دادسرا معرفی شدند.

انتهای پیام/

کشف ۲۴۶ کیلوگرم حشیش و ۲۴ کیلو تریاک از ۲ قاچاقچی در پایتخت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۶۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۳۰۰۰ خرده‌فروش موادمخدر در تهران

رئیس پلیس تهران بزرگ از دستگیری بیش از ۳۰۰۰ خرده فروش مواد مخدر و کشف ۳ تن موادمخدر از ابتدای سال‌جاری تاکنون خبر داد.

به گزارش ایسنا، رئیس پلیس پایتخت با تاکید بر اینکه همه متهمان تحت رصد پلیس هستند، گفت: این امر به کشفیات گسترده و مهمی منجر شده که امروز نتیجه آن را می‌بینید.

وی با بیان اینکه اولویت ما جلوگیری از توزیع محموله‌های قاچاق مواد مخدر است، گفت: البته در کنار دانه‌درشت‌ها با با توزیع کنندگان و خرده فروشان نیز برخورد می‌کنیم. از ابتدای سال‌جاری تاکنون تقریبا ۳۲۰۰ توزیع کننده خرده و همچنین حاملان مواد مخدر را شناسایی و دستگیر کردیم.

فرمانده انتظامی پایتخت گفت: آمار‌های ما از میزان کشفیات موادمخدر نشان می‌دهد که در سالجاری تاکنون در مقایسه با مدت در سال گذشته شاهد افزایش ۲۰ درصدی کشفیات مواد مخدر بوده‌ایم.

محمدیان در ادامه به تشریح یکی از پرونده‌ها پرداخت و گفت: یک تن و ۱۱۸ کیلوگرم بار شیشه از یک تریلی کشف کردیم که بزرگترین محموله شیشه‌ای است که تاکنون کشف شده و منشا آن خارج از کشور و مقصد آن تهران بود. این محموله در رصد همکاران من بود و اگر این بار توزیع می‌شد خطرات زیادی داشت.

وی ادامه داد: همکاران من در روز‌های تعطیل توانستند این محموله را کشف کنند و امروز اعلام می‌کنیم که پلیس همه ۷۰۰ ماموریت خود را از نقطه سفر مرزی تا مرکز کشور دارد را به خوبی انجام می‌دهد و تلاش‌های شبانه‌روزی ماموران ما ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • کشف محموله سنگین تریاک در خودروی لکسوس
  • بازداشت ۳۰۰۰ خرده‌فروش موادمخدر در تهران
  • کشف محموله سنگین شیشه و تریاک در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • توقیف تریلی با یک تن موادمخدر شیشه در این شهر
  • توقیف تریلی با یک تن شیشه در پایتخت
  • ۶ اتوبوس حامل سوخت قاچاق در بیرجند به مقصد نرسید
  • بار شیشه به مقصد نرسید
  • سارقان لوازم داخلی خودرو در غرب تهران دستگیر شدند
  • کشف ۲۵ کیلوگرم مواد روانگردان در شرق پایتخت
  • کشف ۳۸۰ کیلوگرم تریاک در محور اهواز به کرخه