Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-29@00:12:44 GMT

شهدا چراغ هدایت و روشن‌کننده مسیر بشریت هستند

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۶۲۷۵

شهدا چراغ هدایت و روشن‌کننده مسیر بشریت هستند

سردار باقرزاده با اشاره به اینکه شهدا چراغ هدایت و روشن کننده مسیر بشریت هستند و در معامله با خدا تردید نکردند. گفت: هر فتنه‌ای توسط شهدا و با تمسک به راه و سیره آنها برطرف می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ سردار سید محمد باقرزاده، رئیس کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح کشور ظهر امروز در دومین یادواره سرداران و شهدای یگان ویژه ناجا در سالن همایش‌های آستان قدس رضوی اظهار کرد: امروز وارد مرحله عملی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی شده‌ایم و باید در این مسیر عزمی راسخ داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مهمترین ویژگی شهدا این بود که تنها با خدا معامله کردند و باید از این روش تمسک کرده و ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

رئیس کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح کشور گفت: مهمترین ویژگی گام نخست انقلاب اسلامی بیان حق با زبانی رسا بود که توسط امام خمینی(ره) در سال ۱۳۴۲ و در جریان مبارزه با رژیم شاهنشاهی عنوان شد و اکنون باید در مسیر حمایت از آن قدم برداریم و این اندیشه را تثبیت کنیم.

وی با اشاره به اینکه شهدا چراغ هدایت و روشن کننده مسیر بشریت هستند افزود: هر فتنه‌ای توسط شهدا و با تمسک به راه و سیره آنها برطرف می‌شود.

سردار باقرزاده تصریح کرد: قدرت و بصیرت ویژگی اصلی فعالیت پلیس است و نیروهای یگان ویژه به خوبی از این صفات برخوردار هستند و توانسته‌اند در مسیر تامین امنیت قدم بردارند.

وی ضمن تقدیر از تلاش‌های مجاهدانه پلیس در مسیر تامین امنیت افزود: این صفات گام‌های عملی برای رسیدن به منش شهادت است که شهدای ما آن را کسب کرده‌اند و شهدا در معامله با خدا تردید نکردند.

رئیس کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح کشور خاطرنشان کرد: بصیرت، تشخیص وظیفه و تکلیف، عالم به زمانه، پایداری و بینش از صفات متمایزکننده سربازان یگان ویژه است.

وی افزود: در زمان جنگ تحمیلی این بیان حق در برابر دشمن تصویب شد و اکنون زمان حمایت از این اندیشه انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۶۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مساله فلسطین مساله همه بشریت

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دشمن با راه اندازی جنگ نرم به دنبال نابودی اعتقادات جوانان است
  • درخواست ویژه سردار شکارچی درباره سفارتخانه های رژیم اسرائیل
  • چراغ خواب هایی الهام گرفته از گل (عکس)
  • خدمات‌رسانی ویژه اتوبوسرانی در شب های قدر
  • قدردانی از هنرمندانی که چراغ تئاتر را روشن نگه داشته‌اند
  • اشتغال بوشهری‌ها در پارس‌جنوبی به ۴۲ درصد رسید
  • (عکس) تشکر ویژه سردار آزمون از ترکمنستانی‌ها
  • رزمندگان زنجانی با غیرت و سخت‌کوش بودند
  • مساله فلسطین مساله همه بشریت
  • ویدیوی احساسی از سردار آزمون و هوادار ویژه استقلال