Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر جامعه اسلامی دانشگاه سیستان و بلوچستان در نامه‌ای به استاندار، از وی برای جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی در این دانشگاه دعوت به عمل آورد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پالیزبان، دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان در نامه‌ای به موهبتی، استاندار سیستان و بلوچستان ضمن ایراد به عملکرد وی در خصوص عدم همراهی او با جبهه دانشجویان مطالبه گر، از وی برای جلسه پرسش و پاسخ در این دانشگاه دعوت بعمل آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن کامل نامه به شرح زیر است:
آقای احمد علی موهبتی، استاندار سیستان و بلوچستان
همانگونه که امام و رهبر انقلاب فرمودند؛ مسئولین در جمهوری اسلامی هیچ شانی جز خادمی ملت ندارند و هم اکنون که حضرتعالی به عنوان نماینده ارشد دولت در استان سیستان و بلوچستان، خادمی مردمان غیور و سلحشور این استان را بر عهده دارید، شایسته است جهت شکر از توفیق چنین خدمتی سجده بر آستان قدسی الهی بسایید و با کوشش فراوان، جهادی و امیدوارانه در مدت تصدیتان بر این منصب هماره عملکردی خداپسندانه و خادمانه داشته باشید.

و اما بعد، پیرامون مکاتبات قبلی با جنابتان به کرات توسط تشکل‌های دانشجویی، از حضرتعالی جهت حضور در دانشگاه دعوت به عمل آمده است و اما متاسفانه جنابعالی هیچ اشتیاق و میلی به حضور در دانشگاه و پاسخگویی به قشر مطالبه گر جامعه و به تعبیر زیبای شهید بهشتی (ره) موذن جامعه، ندارید که این موضوع جای بسی نگرانی برای دانشجویان دغدغه‌مند و مطالبه گر به وجود آورده است و ما بر خود لازم میدانیم یاد آور شویم با توجه به محرومیت استان و فشار‌های شدید شرایط اقتصادی فعلی، خدمات دولت در این خطه باید فراتر از تصور باشد و به جهت آگاهی و اقناع مردم و افکار عمومی، پاسخگویی و دفاع از عملکردتان باید در دستور کارتان قرار داشته باشد و بدانید که صرفا گزارش محوری نمی‌تواند خدمات انجام شده را آنگونه که هست پوشش دهد و لهذا یکی از راه‌های روشنگری و دفاع از عملکرد، قطعا حضور در بین دانشجویان و دانشگاهیان است.

در آخر امید داریم که جنابعالی در شروع سال تحصیلی جدید با هماهنگی این تشکل دانشجویی در دانشگاه حضور پیدا کرده، ضمن پاسخ به مطالبات و سوالات دانشجویان در چهارچوب دانشجویی، بر دلائل شبهه انگیز عدم حضورتان مهر باطل بزنید، پر واضح است با تبیین این موضوعات عدم حضور جنابعالی در پاسخ به مطالبات دانشجویان، عدم اقناع افکار عمومی و مطالبه گری عمومی را با روشنگری‌های دغدغه‌مندان و درد مندان، در آینده در بر خواهد داشت.
بازه زمانی پیشنهادی جهت حضور در دانشگاه از ۶ تا ۹ مهرماه در تالار بزرگ فردوسی
حسن توجهتان را به دیده منت می‌نهیم.

رونوشت: نماینده محترم، ولی فقیه در استان حضرت آیت الله محامی؛ جهت استحضار
رونوشت: ریاست محترم دانشگاه جناب آقای دکتر رضایی؛ جهت استحضار
رونوشت:مدیرکل محترم صدا وسیما مرکز استان جناب آقای کردستانی؛ جهت پوشش رسانه‌ای

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: استاندار استاندار سیستان و بلوچستان دانشجویان سیستان و بلوچستان دانشگاه سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۶۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر علوم: تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند / انتظارات رهبری از تشکل‌های دانشجویی+فیلم

وزیر علوم تحقیقات و فناوری با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دانشجویان گفت: رهبر انقلاب تاکید داشتند که تشکل‌های دانشجویی به محیط داخل دانشگاه کمک کنند که اسلامی و با نشاط باشد و در برگزاری برنامه‌های مختلف و تعامل با دانشجویان همکاری کنند.

زلفی گل، وزیر علوم تحقیقات و فناوری در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دانشجویان گفت: رهبر انقلاب تاکید داشتند که تشکل‌های دانشجویی محیط داخل دانشگاه را کمک کنند که اسلامی و با نشاط باشد و در برگزاری برنامه‌ها و تعامل با دانشجویان و جذب دانشجویان مختلف همکاری کنند.


وی افزود: همچنین تشکل‌های اسلامی تعامل و ارتباط خود را با سایر تشکل‌های دانشجویی، انجمن‌های اسلامی، کانون های علمی و فرهنگی همچنین کمک به پر کردن اوقات فراغت دانشجویان را داشته باشند.


وزیر علوم اضافه کرد: ۸۵ ساعت از اوقات فراغت دانشجویان در داخل دانشگاه می‌گذرد و باید برای این زمان برنامه داشته باشیم و همچنین بسیج دانشجویی فعالیت‌های فرهنگی در دانشگاه و خوابگاه‌ها داشته باشد.


وی ادامه داد: رهبر انقلاب از بسیج دانشجویی انتظار دارد که اولین نقش خودش را در افزایش سرمایه اجتماعی نظام جمهوری اسلامی در داخل دانشگاه رقم بزند و تعامل چهره به چهره با دانشجویان داشته باشد؛ و محیط داخل دانشگاه را یک محیط زیبایی که فکر زیبای بسیج و بسیجی درآن باشد، داشته باشیم.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نقش مؤثر مراکز مشاوره در اشتغال‌پذیری دانشجویان و فارغ‌التحصیلان
  • بیش از ۱۰۰ هزار دانشجو در مراکز آموزش عالی سیستان و بلوچستان مشغول به تحصیل هستند
  • اعتراض دانشجویان دانشگاه سیستان به انتصاب مجدد مدیر متخلف
  • مدیریت شهری مفید با تعامل دانشگاه و شورای شهر
  • تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه زابل و فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان منعقد شد
  • دانشگاه برای ارتقای عقلانیت در حکمرانی استان مؤثر باشد
  • وزیر علوم: تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند / انتظارات رهبری از تشکل‌های دانشجویی چیست؟ +فیلم
  • وزیر علوم: تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند / انتظارات رهبری از تشکل‌های دانشجویی+فیلم
  • وزیر علوم: انتظارات رهبر انقلاب از تشکل‌های دانشجویی / تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند+فیلم
  • حضور مجدد استاندار سیستان و بلوچستان از مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان