Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روز شنبه نیرو‌های انصارلله یمن در واکنش به ادامه جنایت‌های ائتلاف متجاوز علیه مردم این کشور، تأسیسات نفتی آرامکو در عربستان سعودی را مورد هدف حمله پهپادی قرار دادند. این حمله پهپادی هوشمندانه به تاسیسات نفتی آرامکو، عربستان را دچار چالشی جدی کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا حدی که آمریکا و متحدانش بدون ارائه هیچ سند و مدرکی انگشت اتهام خود را به سمت ایران گرفتند و سعی کردند از شکست مفتضاحانه خود در برابر یمن، علیه ایران استفاده کنند.

بیشتربخوانید: بی‌بی‌سی شرم کن از این دروغگویی؛ آبروی نداشتت رو خرج ترامپ و بن سلمان نکن + تصاویر

صبح امروز نیز عربستان سعودی با برگزای یک شوی تبلیغات برای اتهام زنی به ایران این ادعا را مجددا تکرار کرد . سخنگوی وزارت دفاع عربستان در این نمایش بدون ارائه هیچ مدرکی گفت: "موشک های کروز یا علی و موشک های نقطه زن در حمله به عربستان از ایران شلیک شده است."

اما کارشناس روابط بین الملل شبکه سعودی ایران اینترنشنال در گفتگوی تلویزیونی زنده این شبکه سخنان و ادعا های سخنگوی وزارت دفاع عربستان را غیرقابل باور دانست و گفت هیچکس با این صحبت ها قانع نمی شود. این کارشناس ضمن اشاره به شکست های پی در پی عربستان سعودی این کشور را آسیب پذیر ترین کشور منطقه معرفی کرد.در ادامه ویدئوی مربوطه را مشاهده می کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عربستان سعودی ایران یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۶۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنان رهبر انقلاب در مورد رضایت از سپاه پاسداران

رهبر انقلاب در دیدار با اعضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به آنها فرمودند: شما فرزندانِ عزیزِ این حقیر هستید؛ اگر کسی از بنده سوال بکند که حالا شما از این بچّه‌ها، از این فرزندان راضی هستید، خواهم گفت که صددرصد راضی‌ام! امّا قانع نیستم، راضی هستم خیلی، قانع نیستم.

کد خبر 746874

دیگر خبرها

  • سفیر ایران: امسال ۹۰ هزار ایرانی عازم حج خواهند شد
  • سرکنسول عربستان سعودی در مشهد تعیین شد + جزئیات
  • تهیه فهرستی از تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا علیه صنایع پهپادی و موشکی ایران
  • ابرپروژه لاین عربستان به مشکل خورد
  • همکاری ۲۰ کشور منطقه و غربی برای رهگیری موشک‌ها و پهپادهای ایران در حمله به اسرائیل
  • سخنان رهبر انقلاب درباره رضایت از سپاه پاسداران
  • آغاز نشست سخنگوی وزارت خارجه
  • سخنان رهبر انقلاب در مورد رضایت از سپاه پاسداران
  • اهداف عربستان از گسترش روابط با ارمنستان/ ریاض به رقیب ایران در قفقاز تبدیل شد؟
  • هشدار یک کارشناس امور نظامی: اتفاق اصفهان شاید عملیات فریب باشد/ «وعده صادق» نشان داد اسراییل آسیب پذیر است