Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@10:29:52 GMT

دغدغه استراماچونی؛ 4+1 یا 4+2 ؟

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۶۳۸۵

دغدغه استراماچونی؛ 4+1 یا 4+2 ؟

یک هافبک دفاعی یا دو هافبک دفاعی؟ این شاید یکی از مهم ترین دغدغه های استراماچونی برای دربی باشد.

به گزارش ورزش سه، آندره آ استراماچونی در سه بازی گذشته تیمش را با آرایش پایه 4-1-4-1 به زمین فرستاده. در این بازی ها علی کریمی تنها هافبک دفاعی استقلال بوده و حتی در دو بازی اول که فرشید باقری در ترکیب اصلی بود، به عنوان یکی از چهار هافبک در خط سوم به زمین رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استقلال در هر سه بازی در مقابل حریفانی ساده تر از پرسپولیس دروازه اش باز شده و برای دربی، شاید استراماچونی در ترکیب خط میانی خود تجدید نظر کند و برای استحکام بیشتر در فاز دفاعی  از دو هافبک دفاعی بهره بگیرد و به جای  یونیت 4+1 از یونیت 4+2 استفاده کند.


مربی ایتالیایی استقلال، برای اینکه این استراتژی را اجرا کند به اندازه کافی مهره دارد و می تواند در کنار علی کریمی از ریگی یا روزبه چشمی در پست هافبک دفاعی استفاده کند. ریگی در سه بازی ابتدایی در هیچ بازی در ترکیب اصلی قرار نگرفته درحالی که در دیدارهای دوستانه پیش فصل، یکی از مهره های ثابت استقلال بود. روزبه چشمی هم که دوباره به اردوی آبی ها ملحق شده، اگر شرایط بازی کردن داشته باشد علاوه بر پست دفاع وسط، به عنوان هافبک دفاعی هم می تواند به زمین برود.

دربی (داربی) آندره آ استراماچونی (سرمربی) استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دربی داربی آندره آ استراماچونی سرمربی استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۶۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت استقلالی‌ها از آخرین احضارشده به کمیته اخلاق!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران در حالی برای بازی با شمس آذر قزوین در هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران آماده می شوند که هافبک بازیساز این تیم درگیر یک حاشیه شده است.

پس از صحبت های سهیل مهدی درباره حساب نشدن گل زده در خانه حریف در امر قهرمانی در برنامه فوتبال برتر، استوری آرش رضاوند و نام بردن این بازیکن از قانون جنگل به واکنش هافبک استقلال به صحبت های سهیل مهدی تعبیر شد.

پس از این اتفاق سایت سازمان لیگ با انتشار یک اطلاعیه از احضار بازیکن استقلال به کمیته های اخلاق و انضباطی خبر داد. این اتفاق واکنش بعدی باشگاه استقلال و بازیکنان را در پی داشت و آنها با انتشار تصویری از آرش رضاوند، حمایت خود را از بازیکن تیم شان نشان دادند.

دیگر خبرها

  • پست جدید ستاره استقلال را به پرواز درآورد
  • مصدومان ما در حال رقصند!
  • بازیکن محوری استقلال نقش جدیدش را مرور می‌کند!
  • پست جدید ستاره استقلال را به پرواز درآورد (عکس)
  • حمایت استقلالی‌ها از آخرین احضارشده به کمیته اخلاق!
  • پزشک استقلال: خیلی امیدواریم یامگا فصل بعد بازی کند
  • دردسر بزرگ ژاوی: رهبر خط دفاعی اخراج شد! (عکس)
  • احضار هافبک استقلال به کمیته انضباطی و اخلاق
  • هافبک استقلال به خاطر یک استوری به کمیته انضباطی احضار شد
  • تمجید ویژه هافبک سابق استقلال از ستاره ازبک!