Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@08:42:29 GMT

کارت بازی سوشا مکانی صادر شد(عکس)

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۶۴۱۰

با صدور آی تی سی سوشا مکانی از سوی فدراسیون نروژ این بازیکن می تواند نفت مسجدسلیمان را مقابل سپاهان همراهی کند.

به گزارش "ورزش سه"، با نزدیک شدن به دیدار سپاهان و نفت مسجدسلیمان یکی از دغدغه های مهدی تارتار سرمربی نفتی ها صادر نشدن آی تی سی سوشا مکانی از سوی فدراسیون فوتبال نروژ بود که این اتفاق رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با صدور مجوز بازی برای سوشا سازمان لیگ نیز امروز کارت بازی این دروازه بان باتجربه را صادر کرد و او با صلاحدید کادرفنی نفت مسجدسلیمان می تواند در بازی فردا مقابل سپاهان به میدان برود.


این در حالی است که حمید فرعباسی دروازه بان نفت مسجدسلیمان مقابل استقلال اشتباه عجیبی انجام داد و گل میهمان را به مهدی قائدی تقدیم کرد. به همین خاطر مهدی تارتار سرمربی نفتی ها به احتمال فراوان از مکانی درون چارچوب دروازه تیمش در هفته چهارم بهره می گیرد.


دیدار سپاهان و نفت مسجدسلیمان ساعت 19:30 فردا(جمعه) در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می شود.

 

مهدی تارتار نفت مسجد سلیمان سوشا مکانی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مهدی تارتار نفت مسجد سلیمان سوشا مکانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۶۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام اسامی برندگان قرعه کشی بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان ویژه دارندگان "پرسپولیس کارت"

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی بانک شهر، همان‌طور که پیش از این اعلام شده بود، با همکاری مشترک میان باشگاه پرسپولیس و بانک شهر، به صورت مرتب میان دارندگان کارت هواداری، برای بهره‌مندی از بلیت مسابقات، کیت هواداری و دیگر هدایا، قرعه‌کشی انجام خواهد شد.

بدین منظور قرعه کشی بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان صورت پذیرفت و به این مناسبت که هواداران، یار دوازدهم خوانده می‌شوند، ۱۲ نفر به عنوان برنده انتخاب شدند. همچنین هدایای نقدی از سوی بانک شهر و غیر نقدی از سوی باشگاه پرسپولیس برای این عزیزان ارسال می شود.
بر این اساس، به اطلاع هواداران می‌رساند؛ آقایان: ایرج کرمی دهقی، سید موسی اظهری، ابوالفضل شاهی رشیدآباد، محمد علیزاده فراش، مرتضی عاطفی کلاشمی،محمد متین رحمتی چشمه، محسن فخاری، همایون مرادی، محمدرضا زندی و خانم ها: بتول رجبی جلوانی، مهدیه هوشیارفر و الهام ونک برنده هدایای قرعه کشی مسابقه پرسپولیس و سپاهان شدند.
شایان ذکر است؛ قرعه‌کشی بین دارندگان پرسپولیس کارت بانک شهر در هفته‌های آینده نیز ادامه خواهد داشت. همچنین دارندگان این کارت می توانند از تخفیف 30 درصدی برای خرید بلیت بازی‌های خانگی پرسپولیس بهره‌مند شوند.
هواداران علاقمند می‌توانند کارت هواداری پرسپولیس را از بانک شهر به عنوان مجری انحصاری طرح به صورت حضوری و غیر حضوری، دریافت کنند.

دیگر خبرها

  • مهدی جعفرپور: پرسپولیس از سپاهان می ترسد، داوری ها فقط به نفع این تیم است
  • دانشگر پا به توپ شد/ رقابت نیازمند و میرزازاد برای دروازه
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان ویژه دارندگان "پرسپولیس کارت"
  • برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - سپاهان در مسجدسلیمان
  • سقوط از لیگ برتر با یک برزیلی لغو می‌شود
  • سپاهان دوباره به خاطر هوادارانش جریمه شد
  • محرومیت رامین رضائیان برابر پرسپولیس صحت دارد؟
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می رسد
  • آلومینیوم نه، بیرانوند به سپاهان می‌رسد