Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@14:34:34 GMT

پیشرفت حفاری فاضلاب بومهن به ۷۰ درصد رسید

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۶۴۱۶

پیشرفت حفاری فاضلاب بومهن به ۷۰ درصد رسید

احمد جوشنلو روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: براساس برنامه‌ریزی این عملیات عمرانی تا سال ۹۹ به طور کامل اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به بهره برداری از  تصفیه خانه فاضلاب این شهر گفت: با توجه به اهمیت رفع مشکلات، این تصفیه خانه دهه فجر امسال کلنگ‌زنی خواهد شد.

جوشنلو ادامه داد: این تصفیه خانه در انتهای روستای گلخندان نرسیده به روستای زردستان جانمایی شده است و تا زمان ساخت تصفیه خانه فاضلاب شهری توسط سپتیک ها (تصفیه کننده موقت فاضلاب) مدیریت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساماندهی سگ‌های سرگردان در دستور کار

وی در بخش دیگری از سخنانش به موضوع ساماندهی سگ‌های سرگردان بومهن  اشاره کرد و گفت: این سگ‌ها از ۱۵مهرماه توسط پیمانکار از سطح شهر جمع‌آوری و به مرکز نگهداری گندک دماوند منتقل می‌شوند.

رییس شورای اسلامی شهر بومهن با اشاره به اجرای طرح های عمرانی و فرهنگی در این شهر اظهارداشت: اعتباری بالغ بر هفت میلیارد ریال برای آسفالت و مبلغ  چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای جدول گذاری و ۶ میلیارد ریال برای پیاده رو سازی در خیابان اصلی تخصیص داده شده که تا پایان سال اجرایی می شود.

جوشنلو اضافه کرد: یک سرای محله در شهر آباد، یک سرای محله در ده بومهن و یک سرای منطقه سیاهبند بومهن به‌زودی به فضاهای فرهنگی موجود افزوده می شوند.

رییس شورای اسلامی شهر بومهن گفت:‌ همچنین پیمانکار ساخت سالن مقبره الشهدا تعیین شده و از چند روز آینده این طرح اجرایی می شود.

وی خاطرنشان کرد: برای هشت مورد ارجاعات عمرانی ۱۳۷ مانند بهسازی معابر و دیوارها، ترمیم آسفالت و سایر موارد اعتباری معادل یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در نظر گرفتیم ضمن اینکه دستور بهسازی چمن زمین فوتبال، تامین روشنایی، تعمیر فنس های اطراف زمین، ساخت سرویس های بهداشتی و سکوی تماشاگران صادر شده است.

رییس شورای اسلامی شهر بومهن اظهارداشت:‌ جمع آوری تیرهای برق مزاحم، ممنوعیت ورود کامیون‌ها به شهر و الزام به تردد آنها از پل روگذر، تعیین پیمانکار برای پایش تصویری با ۳۸ میلیارد اعتبار و احداث پل مکانیزه در خیابان سپاه بخش دیگر از طرح های عمرانی ما در شهر بومهن است که تا پایان سال اجرایی خواهند شد.

شهر بومهن با ۱۰۰ هزار نفر جمعیت در شهرستان پردیس و در شرق پایتخت قرار دارد.

تهرام/۹۴۴۱/ ۱۰۰۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان پردیس آب و فاضلاب استان تهران بومهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۶۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد کامیون و انجام فعالیت های عمرانی و حفاری در شب های قدر ممنوع است

تین نیوز

سرهنگ احسان مومنی با اعلام محدودیت های شب های قدر در تهران افزود: با توجه به نزدیک شدن به شب های پرفضیلت قدر و حضور گسترده شهروندان در هیات های مذهبی جهت انجام فرایض دینی، پلیس راهور به جهت سهولت رانندگان و حضور مردم در مراسم معنوی این شب ها همچنین تردد سایر شهروندان در دیگر مسیرها تمهیدات ترافیکی ویژه ای اندیشیده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، مومنی با تاکید بر اینکه شهروندان همکاری لازم را با خادمین خود در پلیس راهور داشته باشند، اظهار کرد: همکارانم در هر سه شب قدر در اطراف و معابر پیرامونی تکایا، حسینیه ها و بقاع متبرکه که میزبان مراسم شب های قدر هستند، حضور ۱۰۰ درصدی و فعال دارند.

سرهنگ مومنی با بیان اینکه در محل هایی که فضای مناسب پارک داریم با نصب بنر جهت پارک وسایل نقلیه به شهروندان اطلاع رسانی می کنیم ادامه داد: تابلوهای اطلاع رسانی در اطراف معابر محل برگزاری مراسم جهت پارک شهروندان نصب خواهد شد.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ اضافه کرد: توصیه می شود شهروندان خودروهای خود را به گونه ای که قسمت عقب خودرو رو به پیاده رو و قسمت جلویی آن رو به خیابان باشد، پارک کنند تا هنگام اتمام مراسم بتوانند به راحتی از پارک خارج و محل را ترک کنند.

به گفته وی، در این سه شب (جمعه شب، یکشنبه شب و سه شنبه شب آینده) تردد کامیون ها و وسایل نقلیه سنگین در سطح شهر تهران ممنوع خواهد بود همچنین هر گونه عملیات عمرانی و حفاری در سطح معابر شهر تهران نیز ممنوع است.

 

وی از رانندگان خواست از توقف دوبله و سد معبر در سطح معابر بخصوص اطراف محل برگزاری مراسم و نیز از توقف در حریم میادین و تقاطع ها که باعث کندی تردد دیگر وسایل نقلیه می شود، جدا خودداری کنند.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: توصیه می شود پس از اتمام مراسم با توجه به تاریکی هوا و خستگی و خواب آلودگی با دقت بیشتری رانندگی کرده و سرعت و سبقت مجاز را مد نظر قرار داده تا شاهد وقوع حوادث تلخ نباشیم.

سرهنگ مومنی به شهروندان توصیه کرد با خادمین خود در مجموعه پلیس راهور تهران بزرگ مستقر در معابر و محدوده ها به جهت هر چه بهتر برگزار شدن مراسم شب های قدر و سهولت ترددها همکاری لازم را داشته باشند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • سامانه دوم آبرسانی اصفهان بزودی تکمیل می‌شود
  • تردد کامیون و انجام فعالیت های عمرانی و حفاری در شب های قدر ممنوع است
  • ممنوعیت تردد کامیون‌ها و فعالیت‌های عمرانی و حفاری در شب‌های قدر
  • ممنوعیت تردد کامیون‌ها، فعالیت‌های عمرانی و حفاری در شب‌های قدر
  • تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است
  • تردد کامیون‌ها، فعالیت‌های عمرانی و حفاری در شب‌های قدر ممنوع است
  • پیشرفت چشمگیر طرح جامع فاضلاب اهواز در دولت سیزدهم
  • جزئیات روند پیشرفت پروژه‌های آب و فاضلاب خوزستان
  • «چغازنبیل» بزرگترین اثر معماری شناخته شده از تمدن ایلام میانه
  • توضیحی درباره استشمام بو و طعم نامطبوع آب در بهبهان