Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@16:47:58 GMT

۹۶ درصد سطح کشور دارای پوشش رسانه است

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۶۴۳۲

۹۶ درصد سطح کشور دارای پوشش رسانه است

حجت الاسلام موسوی مقدم با اشاره به اینکه بیش از ۹۵ درصد تجهیزات لازم صدا و سیما را از داخل کشور تامین می کنیم، گفت :پوشش رسانه ای در کل کشور بالای ۹۶ درصد است و این یکی از استقلالی هایی است که بعد از پیروزی انقلاب بدست آورده ایم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از تربت حیدریه، حجت الاسلام «سید رمضان موسوی مقدم» امروز(۲۸ شهریور) در ششمین جلسه شورای اداری این شهرستان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس با بیان اینکه تربت حیدریه شهری است که هم از جنبه تاریخی و هم از جنبه مذهبی و فرهنگی چهره‌های شناخته شده ای دارد، گفت:قصور و عقب افتادگی زیادی در حوزه رسانه داریم که علی رغم کارهای انجام شده بعضی از شهرستان ها با توجه به ظرفیت های بالا از حیث رسانه ای بسیار پایین است و نتوانستیم ظرفیت های شهرستان ها را معرفی کنیم و پوشش رسانه‌ای بدهیم اما با راه‌اندازی دفتر خبری در تربت حیدریه انشالله گام‌های خوبی در خصوص معرفی ظرفیت‌های شهرستان برداشته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

قائم مقام سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه تا پایان سال ۹۸ شاهد افزایش تعداد شبکه‌های دیجیتال در شهرستان تربت حیدریه و همچنین پوشش بیشتر امواج FM خواهیم بود، ادامه داد: در حال حاضر ۹۷ درصد پوشش رسانه ای در شهرستان تربت حیدریه وجود دارد اما باز هم نقاط کور داریم، همچنین ۳ هزار نقطه کور در سطح کشور وجود دارد که از سیگنال های رسانه ای به دلایل مناطق دور دست و جمعیت کم برخوردار نیستند.

 

حجت الاسلام موسوی مقدم افزود: بیش از ۹۵ درصد تجهیزات لازم صدا و سیما را از داخل کشور تامین می کنیم که اگر این خودکفایی صورت نمی گرفت با وجود تحریم‌های فعلی در زمینه تجهیزات و توسعه رسانه دچار مشکلات عدیده‌ای می‌شدیم.

 

وی اظهاردشت:در آینده شاهد خودکفایی سیستم‌های مخابراتی در عرصه فضا خواهیم بود که خدارو شکر به این مهم دست یافته‌ایم و پس از گذشت پنج دهه از انقلاب اسلامی با بررسی اجمالی شاهد کسب موفقیت‌های بیشماری بوده‌ایم که در تاریخ ایران کم‌نظیر است.

 

قائم مقام سازمان صداوسیما با تاکید بر اینکه پوشش رسانه ای درکل کشور بالای ۹۶ درصد است که از دستاوردهای بزرگ اتقلاب است، ادامه داد:از بسیاری جنبه‌ها، صدا و سیما قدرتمندترین، فراگیرترین و پرنفوذترین رسانه خبری و نهاد آموزشی - فرهنگی در ایران به ‌شمار می‌رود که مهمترین استراتژی آن ترویج آمریکا ستیزی از راه تولید سریال و مستندات سفارشی جذاب و ایجاد حس تنفر نسبت به غرب در بین مردم می باشد.

 

حجت الاسلام موسوی قادمی گفت :این سازمان علاوه بر تملک و کنترل رادیو و تلویزیون، مالک شرکت فیلم‌سازی سیما فیلم است، جشنواره‌های فیلم، موسیقی و هنری برگزار می‌کند، کتاب، روزنامه و مجله منتشر می‌کند و از دانشگاه صدا و سیما به عنوان یک بازوی آموزشی، بهره می‌گیرد همچنین فعالیت‌های صدا و سیما به مرزهای ایران محدود نیست و در کشورهای مختلف جهان دارای تشکیلات است.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد ماه محرم اربعین حسینی مسجد طراز اسلامی عزاداری محرم کانون های فرهنگی هنری مساجد شیراز فعالیت های مسجدی محرم اردبیل قائم مقام صدا و سیما پوشش رسانه ای تربت حیدریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۶۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های رسانه، ۴ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، برنامه «بزن بریم روستا» شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت ۱۵ از رادیو صبا پخش می‌شود.
معرفی جاذبه‌های گردشگری، فرهنگی و تولیدات و محصولات روستایی موضوع این برنامه است.
شبکه یک سیما پویش «کابوست منم» را برگزار می‌کند، در این پویش نوجوانان یک پیام تصویری خطاب به کابینه رژیم صهیونیستی ارسال می‌کنند.
نوجوانان علاقه مند می‌توانند پیام تصویری خود را به شمار ۰۹۱۰۸۹۹۴۲۹۲ در شبکه‌های اجتماعی بله، سروش پلاس، ایتا و روبیکا ارسال کنند.
مستند «پا به ماه» چهارشنبه هر هفته ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه دو پخش می‌شود.
این مجموعه با موضوع فرزند آوری که در هر قسمت  داستانی مستقل و متفاوت دارد، روایت‌های خانواده‌ها از روز‌های انتظار برای فرزند دار شدن است.
فیلم سینمایی  «هوانوردان» پنجشنبه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.
این فیلم محصول ۲۰۱۹  داستان یک دانشمند علم هوا شناسی و یک خلبان است که با هدف افزایش رکورد جهانی ارتفاع پرواز با هم همسفر می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سردار رادان با اشاره به طرح نور: در قلمرو انتظامی هیچ ماموریتی حساس تر از این ماموریت وجود ندارد/ 90 درصد تذکرگیرندگان رفتار و پوشش خود را اصلاح و با پلیس همکاری کرده‌اند/ پلیس در کنار طرح نور، از دیگر ماموریت‌های خود غافل نخواهد شد
  • ۹۰ درصد تذکر گیرندگان حجاب، پوشش خود را اصلاح کردند
  • اصلاح رفتار و پوشش ۹۰ درصد تذکر گیرندگان در طرح نور
  • ۱۸۰۰ مادر دارای ۳ فرزند بوشهری در لیست بیمه رایگان
  • هیچ معلولی پشت نوبت مستمری نیست
  • افزایش موارد حیوان‌ گزیدگی در تربت حیدریه
  • اغازواکسیناسیون پنوموکوک (سینه پهلو)در مجموعۀ زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
  • اجاره نشین بودن ۶۰ درصد واحدهای صنفی تربت حیدریه
  • خبر‌های رسانه، ۴ اردیبهشت
  • سهم خودروهای پلاک شهرستان از آلودگی هوای تهران