Web Analytics Made Easy - Statcounter

 شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه اعلام کرد: ایستگاه های متروی شاهد، باقرشهر و خط فرودگاه امام خمینی (ره) همزمان با مراسم رژه نیروهای مسلح پذیرش مسافر ندارند.

به گزارش ایسنا، با توجه به برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح در جوار حرم مطهر امام خمینی (ره)؛ قطارهای مترو در روز یکشنبه ۳۱ شهریورماه سالجاری، از ابتدای صبح تا پایان مراسم در ایستگاه های شاهد و باقر شهر واقع در خط یک توقف نخواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس اعلام شهرنوشت، خط فرودگاه امام خمینی(ره) نیز از ساعت ۱۳ روز شنبه ۳۰ شهریور ماه تا پایان مراسم در روز ۳۱ شهریور پذیرش مسافر ندارد و پس از پایان مراسم حرکت قطارها و پذیرش مسافر به صورت عادی و بر اساس برنامه زمان‌بندی انجام می‌شود.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: مترو رژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۶۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه مرگبار برای پسر جوان در ایستگاه مترو سرسبز

پسر جوان در ایستگاه مترو سرسبز دچار حادثه‌ای مرگبار شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، طی روزهای اخیر، مرگ مشکوک پسر جوانی در ایستگاه مترو سرسبز از سوی ماموران پلیس به محسن اختیاری؛ بازپرس ویژه قتل شعبه اول دادسرای امورجنایی، گزارش داده شد.

با اعلام این خبر، تیم جنایی راهی محل حادثه شدند و جسد پسر جوانی را مشاهده کردند که قربانی یک حادثه مرگبار شده بود.

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت هنگامی که پسر جوان روی لبه ایستگاه مترو ایستاده و منتظر بوده هنگام رسیدن قطار به پایین سقوط کرده و پس از برخورد به کام مرگ فرو رفته است.

قتل خونین پسر تهرانی در درگیری خیابانی/ دوست مقتول بازداشت شد

پس از پایان تحقیقات میدانی و اقدامات اولیه، ماموران پلیس ماموریت پیدا کردند تا با بازبینی دوربین‌های ایستگاه و بررسی‌های تخصصی، تحقیقات خود را در رابطه با این حادثه مرگبار ادامه دهند.

به گزارش تسنیم، با دستور بازپرس جنایی، جسد متوفی برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امشب: مراسم سالگرد آیت‌الله بروجردی در مسجد اعظم قم/ 3 ویژگی مرجع فقید
  • برای نخستین بار ؛ حضور سفیر عربستان در فرودگاه امام خمینی(ره) همزمان با اعزام زوار ایرانی + فیلم
  • پایان انتظار ۹ ساله؛ زائران عازم حج شدند
  • ساعاتی پیش انتظار ۹ ساله عمره به پایان رسید؛ پرواز زائران به سوی سرزمین وحی
  • پایان انتظار ۹ ساله؛ زائران عازم سرزمین وحی شدند
  • تجلیل از مدافعان امنیت و اقتدار کشور در مهاباد
  • بدرقه نخستین زائران عمره از فرودگاه امام (ره)؛ پایان ۹سال چشم انتظاری
  • حادثه مرگبار برای پسر جوان در ایستگاه مترو سرسبز
  • ضرورت بازخوانی اندیشه امام راحل برای نسل جدید
  • اقدام به خودکشی یک مرد جوان در مترو تهران