Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-20@04:48:41 GMT

اظهارات سردار سلیمانی درباره عاقبت انقلاب بی حسین(ع)

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۶۴۷۵

اظهارات سردار سلیمانی درباره عاقبت انقلاب بی حسین(ع)

‍‍‍‍‍‍

سردار قاسم سلیمانی گفت: همانطور که امام حسین (ع) در صحرای کربلا با ۷۲ نفر در مقابل لشگر ۴۰ هزار نفره دشمن در محاصره نظامی، اقتصادی بود، امروز هم جنگ ما همان وضعیت را دارد. ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۸ فرهنگی دین ، قرآن و اندیشه نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس، اخیراً صوتی از سخنان سردار قاسم سلیمانی را درباره قیام امام‌حسین(ع) برای نخستین‌بار منتشر کرد؛ این سخنان مربوط به سخنرانی سردار سلیمانی در لشگر 41 ثارالله در روز سی‌ام شهریور سال 1364 مصادف با 5 محرم آن سال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در این کلیپ صوتی گفته است:

«ما نیاز داریم که بگوییم حضرت اباعبدالله الحسین (ع) چگونه حرکت کرد و چگونه جنگید؛ اصحاب ایشان چگونه ایثار و فداکای کردند؟ انقلاب ما اگر حسین(ع) را نداشته باشد در جنگش باخته است. همانطور که امام‌حسین (ع) در صحرای کربلا با 72 نفر در مقابل لشگر 40 هزار نفره دشمن در محاصره نظامی، اقتصادی و ... بود، امروز هم جنگ ما همان وضعیت را دارد.»

ادامه سخنان سردار سرلشگر قاسم سلیمانی در جمع رزمندگان لشگر 41 ثارالله را در فیلم زیر ببینید.

چه ضرورتی ایجاب کرد امام حسین(ع) زنان و کودکان را به کربلا ببرد؟/ حضور خانواده‌ها بسیاری از اسرار عاشورا را فاش کرددر گفتگو با پیرغلام حضرت سیدالشهدا(ع) بررسی شد: اخلاص، شرط اصلی نوکری امام حسین(ع) استگردشگر مکزیکی در یزد: خوشحالم که با مردم یزد در مراسم عزاداری امام حسین(ع) شریک هستم+فیلم

 

انتهای پیام/

R1410/P/S4,37/CT16 واژه های کاربردی مرتبط موکب تسنیم امام حسین (ع) سردار قاسم سلیمانی

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۶۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحنه میدان عمل و دیپلماتیک جمهوری اسلامی هماهنگ است

امام جمعه کرمان گفت: همانگونه که در عملیات وعده صادق نشان دادیم، صحنه میدان عمل و دیپلماتیک جمهوری اسلامی هماهنگ و همراه است و این آرزوی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بود.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در خطبه‌های نماز جمعه شهر کرمان گفت: همانگونه که در عملیات وعده صادق نشان دادیم، صحنه میدان عمل و دیپلماتیک جمهوری اسلامی هماهنگ و همراه است و این آرزوی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بود.

وی با اشاره به اقتدار نیرو‌های مسلح کشورمان افزود: خاک، منافع و افراد ما در هرجا مورد هجمه قرار گیرند، عملیاتی قوی‌تر و سیلی محکم‌تر و ویرانگرتری انجام خواهد شد.

او با بیان خصوصیات عملیات وعده صادق تصریح کرد: طراحی دقیق یکی دیگر از جنبه‌های این عملیات افتخار آفرین است؛ این عملیات توانست صحنه شعار و برخورد با دشمن را تبدیل به عمل کند.

امام جمعه کرمان گفت:این عملیات نشان داد که دنیای زر و زور و تزویر همراه با تبلیغات علیه جمهوری اسلامی، شکست خورده است.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی تاکید کرد: هرگونه حرکت حماقت آمیز دشمن با عملیاتی ویران کننده در حجمی وسیع روبرو خواهد شد، آنچنان عملیات قوی که مراکز مختلف دشمن را به جهنمی تبدیل خواهد کرد.

وی هشدار داد: دشمن از عملیات‌های محکم ما درس بگیرد و دست از پا خطا نکند.

او با اشاره به پیشرفت‌های کشور در حوزه صنعت دفاعی خاطر نشان کرد: در صحنه عمل شاهد بودیم که رسیدن جمهوری اسلامی به فناوری بالا در عرصه دفاع، دستاوردی کاملا بومی و داخلی است.

امام جمعه کرمان گفت: روز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در پیش داریم که این نهاد در روز‌های اخیر شاهکاری را خلق کرد که در تاریخ ماندگار شد.

دیگر خبرها

  • صحنه میدان عمل و دیپلماتیک جمهوری اسلامی هماهنگ است
  • سردار سلیمانی: ایران در عملیات وعده صادق گوشه‌ای از توانمندی‌های خود را به کار گرفت
  • جنایت وهابیت وحمایت انگلیس؛از تخریب بقیع تا قتل‌عام مسلمانان
  • سردار بلندپایه سپاه که نامش در سریال ضدایرانی آورده شد /همرزم سردار سلیمانی که جلوی تکفیری ها ایستاد
  • سردار سلیمانی:‌ حمله به اسرائیل فقط با ذره‌ای از قدرتمان بود
  • اسرائیل یک رژیم جعلی و منفور است
  • عکس العمل فرمانده ارتشی وقتی حس کرد کسی شده است!
  • «خدا رو شکر بین لشکر عشق هنوز قاسم سلیمانی زیاده»
  • روایتی از توسل سردار شهید حجازی به حضرت زهرا (س)/ هرجا بود، روضه فاطمیه را می‌گرفت
  • ارتش امروز با حفظ آمادگی و اقتدار در کنار مردم است