Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، میثم قدس‌پور به برگزاری مسابقه سوگواره مهر محرم در استان سمنان اشاره کرد و گفت: این مسابقه با هدف گسترش نهضت عاشورای حسینی برپا می‌شود.

او افزود: این مسابقه در بخش‌های مختلفی همچون هنر‌های دیجیتال شامل فیلم کوتاه سه دقیقه و عکس، رسانه‌های برخط شامل سایت‌های اینترنتی و شبکه‌های اجتماعی و نرم‌افزار‌های هوشمند و همراه، چندرسانه‌ای و بازی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دبیر سوگواره بین‌المللی مهر محرم محور‌های این مسابقه را آئین‌ها و نماد‌های عاشورایی مانند آیین‌های عزاداری محرم، راهپیمایی اربعین حسینی، نماز ظهر عاشورا و امام حسین (ع) و انسانیت، امام حسین (ع) و امت اسلامی، مودت و محبت اهل‌بیت (ع)، مقاومت و صبر عاشورایی و امربه‌معروف و نهی از منکر عنوان کرد.

قدس پور از راه‌اندازی پویش جهانی مهر محرم با هشتک‌های فارسی #مهر_محرم، #مهر_حسینی و عربی #حب_الحسین_یجمعنا، #حب_الحسین_یرفعنا و انگلیسی #hussainUnitsUs و #kindMoharram در فضای مجازی خبر داد.

او هدف از راه‌اندازی این پویش را نقش‌آفرینی فعال در حوزه فضای مجازی عنوان کرد و گفت: افزایش مشارکت مردمی در تولید محتوای دیجیتال با محوریت عاشورا از دیگر اهداف راه‌اندازی این پویش است.

دبیر سوگواره بین‌المللی مهر محرم تصریح کرد: آخرین‌مهلت شرکت علاقه‌مندان در این مسابقه سی‌ام آبان ماه امسال است.

قدس پور افزود: پایگاه اینترنتی www.mehremoharram.ir برای ثبت‌نام علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه قرار داده شده است.

انتهای پیام / ر

جزئیات برگزاری سوگواره مهر محرم در استان سمنان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محرم 98 ائمه اطهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۶۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع مردمی در استان سمنان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام والمسلمین عباس خرمیان گفت:  اجتماع و جشن بزرگ امروز ساعت ۱۷ در میدان سعدی، معراج شهدای شهر سمنان برگزار شد.

وی با بیان اینکه اجتماع مردم غیور استان به شکرانه پاسخ مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران به رژیم اشغالگر قدس برگزار خواهد شد از مردم سمنان خواست با حضور در این جشن، حمایت قاطع خود را از اقدام مقتدرانه نیروهای مسلح کشور نشان دهند.

وی افزود: این اجتماع در حمایت از انتقام مقتدرانه موشکی و پهبادی نیروهای مسلح و سپاه پاسدران انقلاب اسلامی و تنبیه رژیم کودک‌کش صهیونیستی برگزار  شد.

خرمیان با بیان اینکه جشن وعده صادق علاوه بر سمنان در برخی شهرهای دیگر استان برگزار خواهد شد، ادامه داد: جشن و خروش مردم غیرتمند شهرستان سرخه با هدف حمایت از تنبیه رژیم صهیونیستی در حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز (۲۶ فروردین) بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه شهدای شهر سرخه برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یادآوری کرد: برپایی این اجتماع و جشن در برخی شهرستان‌های دیگر استان نیز برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • تراکتور عامل جریمه 400 میلیونی شمس‌آذر
  • ذوب آهن و مهرام در نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال­
  • هفت مسابقه ملی مهارت در همدان برگزار شد
  • مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «فتح خون» برگزار می شود
  • میز خدمت سفر رئیس جمهور به استان سمنان راه‌اندازی شد
  • اجتماع مردمی در استان سمنان برگزار می‌شود
  • میز خدمت سفر رئیس جمهوری به استان سمنان راه‌اندازی شد
  • شهرداری گرگان نخستین تیم حاضر در نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • دوره‌های تحصیلات تکمیلی فقط در دانشگاه‌های تهران برگزار شود
  • اعلام برنامه زمان بندی مسابقات جهانی تکواندو و مچ اندازی قهرمانی آسیا