Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@07:37:18 GMT

جام ایثار گلف برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۶۶۵۴

جام ایثار گلف برگزار شد

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فدراسیون گلف، مسابقات مینى گلف جام ایثار امروز با حضور جمعى از خانواده شهداى جنگ تحمیلى و مدافع حرم جانبازان، ایثارگران در باشگاه مینى گلف مینیاتور پارک ملت برگزار شد.

حمید عزیزی رئیس فدراسیون گلف در مراسم افتتاحیه رقابت‌های مینی‌گلف جام ایثار اطهار داشت: مفتخر هستیم که امروز میزبان ایثارگران، جانبازان، آزادگان و خانواده‌های معزز شاهد دفاع مقدس و مدافعبن حرم باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: فرماندهان دیروز و امروز که رشادت‌هایشان از گذشته تا امروز همواره رهنمون ما در شئونات مختلف زندگی ما بوده است. من به نمایندگی از همکارانم در فدراسیون گلف، هیئت‌ها و جامعه گلف خیر مقدم و مراتب خضوع خود را خدمت همه ایثارگران عزیز تقدیم می‌کنم.

بیشتر بخوانید: جمشیدی: جام گلف ایثار برای پاسداشت جانبازان و ایثارگران برگزار می‌شود

رئیس فدراسیون گلف در پایان خاطر نشان کرد: ایثارگری آسان نیست. گذشت و رشادت آسان نیست. چه سختی‌هایی که ایثارگران کشورمان متحمل شدند و چه گذشت‌هایی که آن‌ها انجام دادند و ما موظف هستیم به همه ایثارگران ادای احترام کنیم. امروز افتخار داریم میزبان این عزیزان باشیم و این میزبانی، افتخاری بزرگ و ارزشمند برای جامعه گلف است.

در این مراسم به جمعى از جانبازان و ایثارگران مدال ایثار از سوى دکتر عزیزى رییس فدراسیون گلف و سردار قاسمى اهدا شد.

همچنین از تمبر مینى گلف ایثار نیز پدرشهید مرادى شهید مدافع حرم و خواهر شهیدهادى رونمایی شد.

همچنین نمایشگاه عکس منویات رهبر معزم انقلاب در حوزه ایثار برپا شد.

در حاشیه این مراسم سرود ملى ایران توسط گروه رزم نوازان ارتش اجرا شد و در پایان جمعى از جانبازان و ایثارگران و خانواده شهدا به مسابقه مینى گلف پرداختند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از گلف ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون گلف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۶۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم‌اندیشی‌ تشکل‌های شاهد و ایثارگر برگزار شد

نشست هم‌اندیشی تشکل‌های شاهد و ایثارگر با حضور مدیرکل امور مجلس و دولت بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیرکل دفتر تشکل‌های ایثارگری و مشارکت‌های مردمی. با موضوع اهمیت مردمی‌سازی بنیاد شهید و امور ایثارگران و تشکیل هیئت‌های اندیشه‌ورز برگزار شد. - اخبار فرهنگی -

به گزرش خبرگزاری تسنیم، امید چوپانکاره، مدیرکل امور مجلس و دولت بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به نام‌گذاری شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم از سوی مقام معظم رهبری، گفت: مشارکت مردم  مورد تاکید و سیاست دولت سیزدهم و ریاست عالی بنیاد شهید و امور ایثارگران است و تشکل‌های شاهد و ایثارگر ظرفیت خوبی برای پیگیری مشکلات ایثارگران دارند.

مدیرکل امور مجلس و دولت بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان‌کرد: وظیفه ما این است که  از ظرفیت‌ تشکل‌های شاهد و ایثارگر استفاده کنیم و ما نیاز به مشورت و همفکری با تشکل‌های ایثارگری داریم. 

چوپانکاره تاکید کرد:  تشکل‌های شاهد و ایثارگر به کمک اداره کل امور مجلس و دولت بنیاد شهید و امور ایثارگران در جهت همکاری در زمینه قوانین مربوط به بودجه ایثارگران و  موضوع قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران لازم است فعال باشند و قوانین باید پاسخگوی نیازهای جامعه ایثارگری باشد، ما باید طوری قانون را بنویسیم  که پاسخگوی مسایل ایثارگران باشد.

رحیم نریمانی، مدیرکل دفتر تشکل‌های ایثارگری و مشارکت‌های مردمی، با اشاره به برگزاری نشست هم‌اندیشی تشکل‌های شاهد و ایثارگر با  اداره کل امور مجلس و دولت بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: قوانین و مقررات برای ایجاد فضای هم‌اندیشی با تشکل‌ها بر اساس برنامه عملیاتی شامل چهار برنامه از جمله به کارگیری ظرفیت‌های تشکل‌های شاهد و ایثارگر،  ایجاد هیئت‌های اندیشه‌ورز، تشکیل  قرارگاه جوانی جمعیت و موضوع کشورهای محور مقاومت است. 

جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال 1403 اعلام شد

مدیرکل دفتر تشکل‌های ایثارگری و مشارکت‌های مردمی با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های تشکل‌های شاهد و ایثارگر و اینکه  دوران کنونی دوران استراتژیک برای بنیاد شهید و امور ایثارگران است، گفت: آشنا‌کردن جامعه ایثارگری با حقوق خود و مطالبه قانونی آنها موضوع مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

در این جلسه، اعضای تشکل‌های شاهد و ایثارگر به بیان نظرات و پیشنهادات  خود با حضور مدیر کل امور مجلس و دولت بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیرکل دفتر تشکل‌های ایثارگری و مشارکت‌های مردمی، پرداختند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • رزمایش طرح سپاس با همکاری تیپ ۵۵ هوابرد برگزار شد
  • استان مرکزی میزبان آزمون کشوری درجه ایثار خواهد بود
  • اکثر پرسنل بنیاد شهید به دلیل عدم آشنایی با مشکلات ایثارگران، جانبازان و آزادگان، ناکارآمدند
  • اکثریت پرسنل بنیاد شهید به دلیل عدم آشنایی با مشکلات ایثارگران، جانبازان و آزادگان، ناکارآمدند
  • مراسم ترحیم مادر همسر متکی برگزار شد
  • پیگیری تبدیل وضعیت نیرو‌های ایثارگر در شرکت آبفای استان یزد
  • مراسم معارفه حجت‌الاسلام عبدالعلی توجهی، تولیت مدرسه عالی شهید مطهری برگزار شد
  • ۲۸ مرکز درمانی به جانبازان و ایثارگران خدمات رسانی می کنند
  • نشست هم‌اندیشی‌ تشکل‌های شاهد و ایثارگر برگزار شد