Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار قم گفت: تمام دغدغه‌ها و دل‌نگرانی‌های استان باید در جلسات کارشناسی مطرح، و در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان پیگیری پروژه‌ها اولویت‌بندی شوند. ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۴ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، بهرام سرمست پیش از ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، ضمن قدردانی از پیگیری نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی در ارتباط با پروژه‌های استانی اظهار داشت: بخشی از پروژه‌ها باید اولویت‌بندی شوند تا پروژه‌هایی که قابلیت بهره‌برداری دارند در اولویت قرار داده و یا آن‌هایی که اولویت‌دارند را در درجه اهمیت قرار دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار قم گفت: در طول سال در هر جلسه، باید دو دستگاه اجرایی گزارش‌های خود را به شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بیاورند تا طرح‌هایشان به تصویب برسد  و بحث‌های کارشناسی باید قبل از این جلسات انجام گیرد.

وی با تأکید بر اولویت‌بندی پروژه‌ها افزود: تمام دغدغه‌ها و دل‌نگرانی‌های استان باید در جلسات کارشناسی مطرح، و در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان پیگیری پروژه‌ها اولویت‌بندی شوند.

انتقاد استاندار قم از وعده‌های سرخرمنی مسئولاناستاندار قم: رکودی در اجرای پروژه‌های عمرانی قم نمی‌بینم‌استاندار قم:‌ راه‌اندازی فرودگاه قم را دنبال می‌کنیم

سرمست در ادامه تأکید کرد: اینکه تک‌تک دستگاه‌های اجرایی  ملزم به رفتن به جلسات کارگروه‌های نمایندگان مجلس باشند و در این کارگروه‌ها پاسخگو باشند در قانون نیامده است و دستگاه‌های اجرایی فقط باید در شورای برنامه‌ریزی پاسخگو باشند.

استاندار قم با بیان اینکه از نظارت نمایندگان مجلس بر دستگاه‌های اجرایی استقبال می‌کنیم، خاطرنشان کرد: شیوه نظارت نباید دخالت در کار دستگاه‌های اجرایی باشد.

وی با تأکید بر احساس مسئولیت مسئولان نسبت به سرنوشت استان گفت: قطعاً باید از انتقادات و نظرات کارشناسی استقبال کرد؛ همچنین ارزیابی‌ها و نظارت‌ها هرچند قابل‌تحسین و تقدیر است اما ارائه برخی گزارشات ازنظر آمار و ارقام مستند نیستند.

انتهای پیام/ ت

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۶۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پروژه‌های شهری طبق مصوبه

نیکونژاد رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد گفت: بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر یزد، طرح تحقیق و تفحص در قسمت انتهایی بلوار مرحوم ابوترابی مبنی بر بررسی تطبیق طرح اجرایی با طرح مصوب، به کمیسیون نظارت و حقوقی شورا واگذار گردید و این طرح در دستور کار کمیسیون قرار گرفت.

وی افزود: موضوع درچندین جلسه کمیسیون به صورت میدانی و ستادی با حضور شهردار وقت و شهردار فعلی منطقه ۳ همچنین مدیر املاک وقت و فعلی منطقه و سایر مدیران شهرداری دخیل در موضوع مطرح و بررسی‌های لازم صورت گرفت.

به گفته او: با بررسی کلیه سوابق، مستندات و مکاتبات موجود از سال ۱۳۷۷ تاکنون و تشکیل جلسه کمیته نظارت با حضور مدیران ادارات بازرسی، حقوقی و حراست شهرداری و احصاء اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته و همچنین بررسی تطبیق یا عدم تطبیق طرح اجرایی با طرح مصوب بلوار مذکور، گزارش اولیه آن آماده شده که پس از نهایی شدن، گزارش مبسوط آن به صحن علنی شورا جهت تصمیم گیری ارسال خواهد شد.

لازم به ذکر است رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد ضمن تاکید بر نظارت جدی و موثر بر اجرای پروژه‌ها بر اجرای پروژه‌های شهری طبق طرح مصوب اصرار ورزید.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • برنامه مدون اقتصادی همدان منطبق با تحقق شعار سال تکلیف شد
  • شعار سال باید در ابعاد مختلف تحقق یابد
  • برنامه‌های ۲۰‌گانه دستگاه‌های اجرایی استان کرمان چیست؟
  • سند تحقق شعار سال تا یک ماه آینده تدوین شود
  • تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام از اولویت‌های دولت سیزدهم است
  • اجرای پروژه‌های شهری طبق مصوبه
  • ضرورت آمادگی دستگاه‌های اجرایی گچساران برای برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد
  • دستگاه‌های اجرایی، جذب اعتبارات تملک دارایی را به روزهای پایانی موکول نکنند
  • پروژه‌های اولویت‌دار دانشگاه تهران تکمیل می شود
  • تکمیل پروژه‌های اولویت‌دار تعمیراتی دانشگاه در ۳۰ ماه