Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@09:34:23 GMT

گلستان| کشف ۶۷ قلم عتیقه یک‌هزار ساله در گنبدکاووس

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۶۸۱۱

گلستان| کشف ۶۷ قلم عتیقه یک‌هزار ساله در گنبدکاووس

فرمانده انتظامی استان گلستان از کشف ۶۷ قلم اشیاء عتیقه با قدمت هزار سال در شهرستان گنبدکاووس خبر داد. ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۳ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار روح الامین قاسمی اظهارداشت: ماموران پلیس آگاهی گنبدکاووس، پس از یک سری اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های تخصصی موفق به شناسایی محل نگهداری اشیاء عتیقه در یک منزل مسکونی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: طی هماهنگی با مقام قضائی و در بازرسی از محل مورد نظر، 67 قلم اشیاء عتیقه از جمله سکه، کوزه و دستبند کشف شد که برابر اعلام کارشناسان اداره میراث فرهنگی قدمت این اشیاء مربوط به یک‌هزار سال قبل است.

سردار قاسمی با اشاره به دستگیری یک متهم در این عملیات و معرفی وی به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد: برقراری امنیت اجتماعی و مقابله بی‌امان با قانون‌شکنان از مطالبات مردم و اولویت‌های اصلی پلیس گلستان است.

فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: شهروندان می‌توانند در صورت آگاهی از فعالیت مجرمان مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع داده و در تامین نظم و امنیت جامعه نقش موثری داشته باشند.

18 تن آرد فاقد مجوز در الیگودرز کشف شد263 میلیارد ریال کالای قاچاق در کهگیلویه و بویراحمد کشف شد770 کیلوگرم مواد مخدر در کردستان کشف شد

فرمانده انتظامی استان همچنین از کشف 87 هزار قلم انواع داروهای غیرمجاز به ارزش بیش از یک میلیارد ریال در گنبدکاووس خبر داد.

سردار قاسمی گفت: در پی اطلاع واصله مبنی بر اینکه شخصی در سطح شهرستان گنبد کاووس اقدام به نگهداری و فروش داروهای غیرمجاز می کند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی افزود: ماموران پس از شناسایی مکان مورد نظر و اطمینان از صحت موضوع، طی هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از منزل متهم، 87 هزار قلم انواع داروهای غیرمجاز کشف کردند.

سردار قاسمی با اشاره به دستگیری 2 متهم در این رابطه تصریح کرد: برابر اعلام کارشناسان، ارزش ریالی داروهای کشف شده بیش از یک میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان با تاکید بر اینکه پلیس با تمام توان با متخلفان و توزیع کنندگان غیرمجاز دارو به صورت قانونی برخورد می کند، خاطرنشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام/ ت

R41471/P/S6,70/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۶۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده فراجا: هیچ ماموریتی حساس‌تر از اجرای طرح نور وجود ندارد

فرمانده فراجا با تاکید بر اینکه اجرای طرح نور با جدیت و قوت در کنار سایر ماموریت‌های پلیس با قوت ادامه دارد، گفت:با قاطعیت اعلام می‌کنم که در قلمرو انتظامی هیچ ماموریتی حساس‌تر از این ماموریت وجود ندارد.

به گزارش ایسنا، سردار احمدرضا رادان در قرارگاه طرح نور، که با حضور سردار حسین ساجدی نیا، معاون عملیات فراجا، سردار حسن کرمی، فرمانده یگان‌های ویژه فراجا و ... و به صورت ویدئو کنفرانس با سراسر کشور برگزار شد، ضمن تشکر ویژه از مردم، رئیس جمهوری، قوه قضائیه، مجلس شورای اسلامی، دادستان، صداوسیما و همکاران انتظامی گفت: من با قاطعیت اعلام می‌کنم که در قلمرو انتظامی هیچ ماموریتی حساس‌تر از این ماموریت وجود ندارد و خوشبختانه آن‌گونه که نشان می‌دهد به لطف خداوند متعال و تلاش و جدیت همکاران، پیامدهای طرح بسیار مطلوب و قابل قبول بوده است.

فرمانده فراجا با تاکید بر اینکه وظیفه و تکلیف قانونی و شرعی ما حکم می‌کند که این ماموریت را با جدیت و دقت و هوشمندانه استمرار بخشیم، گفت:‌ پلیس در موضوع خودروهای توقیفی که در طرح نور دستور توقیف دارند اصراری به انتقال با جرثقیل ندارد .

رادان همچنین گفت: برابر گزارش های دریافتی ۹۰ درصد تذکر گیرندگان رفتار و پوشش خویش را اصلاح و با پلیس همکاری کرده‌اند.

وی در پایان گفت: پلیس در کنار اجرای طرح نور، هیچ گاه از دیگر ماموریت‌های خود از جمله مبارزه با مواد مخدر ،سرقت و اراذل و اوباش غافل نخواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازگشایی محور گنبدکاووس به کلاله حد فاصل پل بایلر
  • مختومقلی فراغی از محور‌های وحدت در گلستان است
  • فرمانده فراجا: هیچ ماموریتی حساس‌تر از اجرای طرح نور نیست
  • فرمانده فراجا: هیچ ماموریتی حساس‌تر از اجرای طرح نور وجود ندارد
  • کشف ۷۳ سکه عتیقه در ایستگاه راه آهن اندیمشک
  • مسدود شدن محور کلاله – گنبدکاووس
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان
  • قتل خانم ۸۲ ساله در آباده و سرقت طلاجات او
  • سرقت طلا و قتل شهروند آباده‌ای
  • دستگیری قاتل فراری در شوش