Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مصطفی دنیزلی سرمربی تیم تراکتور گفت: خیال هواداران‌مان راحت باشد این تیم همیشه در کورس رقابت خواهد بود. تاریخ انتشار: 16:28 - 28 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۵۱۰۳۷

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، مصطفی دنیزلی، سرمربی تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل گل گهر سیرجان در هفته چهارم لیگ برتر صحبت‌های زیر را انجام داد:

*فردا بازی بین دو تیمی است که در این هفته‌ها هیچ باختی نداشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*ما سه بازی انجام داده‌ایم که دو بازی آن خارج از خانه بوده و ما در این سه بازی پنج امتیاز کسب کرده‌ایم.

*تراکتور بعد از سه بازی وارد کورس قهرمانی شده است.

*خیال هواداران‌مان راحت باشد این تیم همیشه در کورس رقابت خواهد بود. ما بعد از سه هفته،‌ پنج هفته و 15 هفته همچنان در کورس خواهیم بود.

*بعد از اردوی تیم ملی ما دو بازی خارج از خانه و پشت سر هم داریم. بعد از آن هم دو هفته در زمین خودمان با استقلال و سپاهان بازی خواهیم کرد.

*در هفته‌های پیش رو با بازی‌های خیلی فشرده‌ای مواجه هستیم و با این حال برای ما اهمیت هر بازی مثل سایر بازی‌هاست.

* مقابل ذوب‌آهن از چیزی که می‌خواستیم، ضعیف‌تر بودیم.

*بازی با پرسپولیس به نحوی تمام شد که هواداران‌مان می‌خواستند.

*بعد از بازی با پرسپولیس این احتمال وجود داشت که یک بازی بدون تماشاگر داشته باشیم.

*هواداران‌مان همیشه کنار تیم هستند و به ما کمک می‌کنند.

*برای دیدار فردا مازولا را نخواهیم داشت. مازولا را برای مداوا به یک کلینیک تخصصی در استانبول فرستادیم تا این مصدومیت فوری درمان شود.

*نباید فصل قبل را با این فصل مقایسه کنیم.

*مشکلات گلزنی خود را به زودی حل خواهیم کرد. کوین فرچونه باید با سایر بازیکن‌ها هماهانگ شود و این موضوع به مرور زمان حل خواهد شد.

* بگوویچ از ابزاری که دارد خیلی خوب استفاده می‌کند.

*لیگ به نحوی است که در هر دیدار تشخیص تیم برنده سخت است. حتی تیم شهرخودرو که در صدر جدول قرار داردبه سختی به ۹ امتیاز رسیده.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مصطفی دنیزلی تراکتور لیگ برتر فوتبال گل گهر سیرجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۶۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دغدغه فراز: بازکردن قفل پای ریکانی و علی یوسف

به گزارش "ورزش سه"، ضعف گلزنی صنعت نفت آبادان و خلق موقعیت های ناچیز، یکی از مشکلات بزرگ این تیم ریشه دار در لیگ بیست و سوم بوده است. آبادانی ها در سه دیدار اخیر مقابل نساجی، گل گهر و ملوان فقط یک بار جشن شادی گل برپا کرده اند که آن تک گل هم حاصل اشتباه بزرگ علیرضا رضایی، دروازه بان نساجی بود که در مهار سانتر پنجاه متری ناموفق بود و توپ از بین پاهای او وارد دروازه شد.

یکی از دغدغه های فراز کمالوند که به تازگی هدایت صنعت نفت را به عهده گرفته، افت معنی دار مهره های تهاجمی تاثیرگذار این تیم است که راه گشودن دروازه حریف را گم کرده اند.

طالب ریکانی، هافبک تهاجمی باسابقه نفتی ها، لیگ را بسیار خوب شروع کرد و در هفته دوم مقابل فولاد، روی هر دو گل تیمش نقش داشت تا صنعت نفت اولین پیروزی را در لیگ جشن بگیرد. صنعت نفت اگرچه در 3 بازی پیاپی مقابل نساجی، سپاهان و ملوان فقط یک امتیاز گرفت اما ریکانی در هر سه بازی موفق به گلزنی شد تا در پایان هفته ششم، با 4 گل زده و 1 پاس گل، یکی از موثرترین عناصر هجومی لیگ باشد.

اما گلی که در دقیقه 32 از روی نقطه پنالتی به ملوان به ثمر رسید، آخرین گل کاپیتان نفتی ها در لیگ بود و اگر گل او به استقلال ملاثانی در جام حذفی را نادیده بگیریم، در واقع این هافبک خلاق و شوتزن از 27 مهر 1402 دیگر موفق به گلزنی نشد.

این اتفاق به نوعی دیگر برای علی یوسف هم رخ داده است. این مهاجم عراق که در آغاز فصل از الزورا به آبادان آمد، در 10 بازی ابتدایی لیگ عملکرد قابل قبولی داشت و اتفاقا آخرین پیروزی نفت در لیگ با درخشش او مقابل مس رفسنجان به دست آمد. علی یوسف در پایان هفته دهم با 3 گل و 2 پاس گل، جایگاه خوبی در میان موثرترین مهره های تهاجمی لیگ داشت اما او هم به سرنوشت طالب دچار شد و از 3 آذر 1402 دیگر هیچ نقشی در گلزنی یا گلسازی صنعت نفت نداشته است.

صنعت نفت اگر می خواهد سال آینده هم در لیگ برتر باشد، به شدت نیاز دارد پای مهاجمان تاثیرگذارش بار دیگر به گلزنی باز شود.

دیگر خبرها

  • کورس قهرمانی لیگ برتر انگلیس؛ نتایج روز یک‌شنبه چه تاثیری در شانس تیم‌ها دارد؟
  • جوابیه داور سابق به ادعای مدیر سپاهان!
  • تابلوی ورود ممنوع زنان در پرتماشاگرترین بازی هفته
  • زنان تراکتوری مجوز ورود گرفتند
  • دغدغه فراز: بازکردن قفل پای ریکانی و علی یوسف
  • خیال آنچلوتی راحت شد: قرارداد ستاره رئال تمدید می‌شود
  • خیال رئالی‌ها راحت: مصدومیت ستاره تیم جدی نیست
  • آقاسی: سپاهان را با هواداران می‌بریم
  • شجاع خلیل زاده: آرزوی من قهرمانی با تراکتور است
  • چگونه استقلال و سپاهان در هفته ۲۱ بهترین شدند؟