Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحمانی مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،  با اشاره به ارسال ۷۰ نیسان تجهیزات ورزشی و بهداشتی به مدارس کم برخودار استان گفت: این تجهیزات شامل میز تنیس، میله بسکتبال و میله تور والیبال و توپ است.

رحمانی هزینه این تجهیزات را یک میلیارد تومان بیان کرد و افزود: یک ماه پیش هم اقلام و تجهیزات بهداشتی ورزشی به ارزش سه میلیارد تومان به ۱۴ منطقه ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

ارسال ۷۰ نیسان تجهیزات ورزشی و بهداشتی به مدارس کم برخودار استان  قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان اخبار دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۶۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امید آلومینیوم به ارسال تأییدیه یوئل برای مجوز حرفه‌ای

باشگاه آلومینیوم اراک قسط اول مطالبات بازیکن پیشین استرالیایی - سودانی خود را پرداخت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، والنتینو یوئل پس از پایان لیگ برتر فوتبال در تابستان 1401 به عضویت تیم فوتبال آلومینیوم اراک درآمد و زمستان همان سال به‌صورت قرضی به ام‌صلال قطر پیوست.

یوئل بعد از جدایی از آلومینیوم، از این باشگاه بابت عدم دریافت مطالبات خود شکایت کرد و کمیته انضباطی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا)، پنجره نقل‌وانتقالاتی باشگاه اراکی را به همین دلیل بست. از آن زمان بود که مدیران آلومینیوم با یوئل وارد مذاکره شدند تا رضایت وی را جلب کنند.

شکایت آلومینیوم از یوئل به دادگاه CAS

باشگاه آلومینیوم با بازیکن فعلی تیم وسترن سیتی استرالیا توافق کرد که مطالبات وی را در سه قسط پرداخت کند. قسط اول طلب یوئل طی روزهای گذشته به حساب او واریز شد و مدیران آلومینیوم امیدوارند یوئل، تأییدیه پرداخت این پول را ارسال کند تا دغدغه این باشگاه بابت عدم صدور مجوز حرفه‌ای برطرف شود.

یوئل 12 بار با پیراهن آلومینیوم اراک در لیگ برتر فوتبال به میدان رفت که نتوانست گل یا پاس گلی به نام خود ثبت کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امید آلومینیوم به ارسال تأییدیه یوئل برای مجوز حرفه‌ای
  • آشنایی باشگاه‌های ورزشی با اصول باشگاه داری نوین
  • ساماندهی تجهیزات گرمایشی و سرمایشی مدارس آذربایجان غربی
  • ساماندهی تجهیزات گرمایشی و سرمایشی ۱۱۸ مدرسه آذربایجان غربی
  • ۷۵ میلیارد تومان اعتبار خرید تجهیزات مدارس لرستان در سال جاری
  • کشف محموله شکلات و نوشابه انرژی‌زا قاچاق
  • اختصاص ۷۵ میلیاردتومان برای خرید تجهیزات مدارس لرستان
  • تلاش برای دور کردن آموزش‌وپرورش لرستان از حاشیه و سیاست‌زدگی
  • عدم اختصاص امکانات و تجهیزات ورزشی در بروجن مردم را ناراضی کرد
  • ورزشکاران رشته گلف موفق عمل می‌کنند/ لزوم ترغیب دانش‌آموزان به سمت ورزش گلف