Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@01:35:09 GMT

حناچی: دفاع مقدس باید چراغ راه آینده باشد

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۷۰۳۱

حناچی: دفاع مقدس باید چراغ راه آینده باشد

شهردار تهران در سی‌ویکمین گردهمایی فرماندهان مهندسی رزمی جنگ جهاد بر ضرورت تشریح وجوه مثبت دفاع مقدس برای بهبود آینده کشور و استمرار انقلاب اسلامی تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، پیروز حناچی در سی‌ویکمین گردهمایی فرماندهان مهندسی رزمی جنگ جهاد که امروز پنجشنبه در وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد، گفت: یکی از موضوعاتی که در مباحث مربوط به دفاع مقدس مغفول مانده، تشریح نقش مهندسی در جنگ است که پرداختن به آن برای نسل امروز جذابیت بیشتری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: افتخار من این است که شروع خدماتم با مهندسی جنگ جهاد سازندگی بوده است؛ زمانی‌که با گردان پشتیبانی و مهندسی جنگ جهاد آذربایجان شرقی در گیلان غرب همکاری می کردم.

حناچی با اشاره به این‌که در مهندسی جنگ جهاد، غیرممکن‌ها ممکن می‌شد، گفت: نمونه بارز این واقعیت پل خیبر بود که به طول ۱۴ کیلومتر روی آب و بدون پایه نصب شد؛ همه کارخانجات برای این کار به کمک ما آمدند و افتخار داشتم در مراحل نصب آن‌ کنار برادران جهادگر حضور داشته باشم.

شهردار تهران اظهار داشت: قبل از آن پلی به طول دو کیلومتر در جنگ اعراب و اسراییل نصب شده بود که در دانشگاه‌های جنگ تدریس می‌شد؛ جهادگران ما با احداث پل خیبر بودند که این رکورد را شکستند.

حناچی افزود: جهادگران با احداث زنجیره بیمارستان‌های صحرایی، رکورد زمانی جراحت تا اولین اتاق عمل را که تا قبل از آن مربوط به جنگ ویتنام بود، شکستند. این خدمات و افتخارات بر اساس روحیه جهادی و اعتمادبه‌نفس و خودباوری‌ بود که امام‌خمینی(ره) و شهدای والامقام به ما یاد دادند.

او تصریح کرد: خودباوری مبنای انجام کارها بود؛ راه‌ها با دست‌های خالی پیدا می‌شد و هیچ‌چیز غیر ممکن نبود.

براساس گزارش شهرنوشت، حناچی شهردار تهران خاطرنشان کرد: هشت سال دفاع مقدس علی‌رغم تمام سختی‌ها و مشکلات، باید چراغ راه آینده باشد و تشریح وجوه مثبت آن برای آینده کشور و استمرار انقلاب اسلامی لازم است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهرداري تهران پیروز حناچی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۷۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردبیل| ارتش مقتدر ۸ سال دفاع مقدس را به نفع ایران تمام کرد

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: هیمنه و قدرت ارتش در ۸ سال دفاع مقدس سبب شد تا این جنگ به رغم تمام عداوت‌ها به نفع ایران تمام شود.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3070474 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • نشست علمی « انقلاب اسلامی، ارتش و دفاع مقدس »
  • نقش پادگان دژ در دفاع از خرمشهر و حماسه مقاومت
  • اردبیل| ارتش مقتدر ۸ سال دفاع مقدس را به نفع ایران تمام کرد
  • شهدای شاخص ارتش در مازندران
  • انتصاب رئیس شورای نظام مهندسی کشاورزی مازندران
  • حماسه‌آفرینی‌های ارتش چراغ راه مجاهدان عرصه حق و باطل است
  • همت و جهاد مقدس ارتشیان در دورسازی تهدیدات دشمنان را می‌ستاییم
  • همت و جهاد مقدس ارتشیان در دور سازی تهدیدات دشمنان را می‌ستاییم
  • هدف‌گذاری ارزآوری ۵ میلیاردی از صادرات خدمات مهندسی آب و برق
  • خاطرات رزمندگان دفاع مقدس از شهید چراغی + فیلم