Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- سروان پاریاب جانشین فرمانده سپاه ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک برنامه های هفته دفاع مقدس در این شهرستان را اعلام کرد. 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری آریا،سروان رضا پاریاب جانشین فرمانده سپاه ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس و اعلام برنامه های سپاه آبیک در این هفته اظهار داشت: رسانه ها ضمن امیدآفرینی، نسبت به مقایسه و بازگو کردن نقاط قوت جمهوری اسلامی با گذشته و دیگر کشورهای منطقه لازم است نسبت به متولیان و مسئولین مطالبه گری نیز داشته باشند، هرچند ممکن است با ناملایمات و هجمه هایی نیز مواجه شوند اما اصل این است که مطالبه گری  ادامه داشته باشد و مهمتر این که در بین مردم نیز این امر محقق شود و زمانی که مطالبه گری عمومی شود حتماً به نتیجه خواهد رسید .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه ضمن تبریک و گرامیداشت هفته دفاع مقدس تصریح کرد: بسیاری از پیشرفت‌های کشور در زمینه های مختلف به جهت رشادت ها و خون‌هایی که تقدیم انقلاب شده است بر همین اساس هفته دفاع مقدس گرامی داشته می شود و برنامه هایی نیز به همین مناسبت در سراسر کشور و در شهرستان آبیک برگزار می گردد که با شعار محوری " ما پیروزیم"  برنامه های شهرستان به شرح زیر اعلام می گردد:

 31 شهریور  با عنوان قدرت توانمندی و اقتدار نیروهای مسلح ، ویژه برنامه صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان آبیک در محوطه صبحگاه آمادگاه آبیک به میزبانی سپاه برگزار می گردد و استعدادهای کل نیروهای مسلح شهرستان و بسیج و گروهان های مختلف حضور خواهند داشت. سخنران ویژه این مراسم امیر قربانی فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی میباشد. از برنامه‌های مهم این روز استقبال از دو شهید گمنام در شهرستان خواهد بود.

دوشنبه اول مهر با عنوان دانش پژوهی معرفت جوانان و سربازان که مصادف با بازگشایی مدارس و دانشگاه ها می باشد و همایش گرامیداشت روز سرباز نیز در مجتمع فرهنگی هنری باران در این روز برگزار خواهد شد.

سه‌شنبه دوم مهرماه با عنوان رونق تولید حمایت مردمی و خودباوری
از برنامه‌های این روز برگزاری اردوهای جهادی و  تجلیل از جهادگران شهرستان می باشد.

چهارشنبه سوم مهر ماه با عنوان بصیرت دشمن شناسی ولایتمداری و دفاع همه جانبه که همایش و نشست های بصیرتی در حوزه ها و پایگاه ها مساجد و مدارس با حضور سخنرانان و  هادیان سیاسی و رزمندگان دفاع مقدس برگزار و به تبیین موضوع خواهند پرداخت.
 همچنین زنگ مقاومت در سطح مدارس نیز نواخته خواهد شد.

 پنجشنبه 4 مهرماه با عنوان شهیدان جانبازان آزادگان و فخر آفرینان که روز عطرافشانی مزار شهدا در شهرآبیک خاکعلی و قشلاق و زیاران می باشد.
در این روز عطر افشانی مزار شهدای شهر آبیک با حضور نیروهای مسلح خانواده شهدا مسئولین و عموم مردم و از ساعت 9 صبح با سخنرانی سرهنگ بخشیان فرمانده هوانیروز شهید امینی شهرستان آبیک خواهد بود.

جمعه پنجم مهرماه به عنوان معنویت وحدت ملی خانواده و ورزش همگانی که حضور در نماز جمعه و همبستگی ملی و تقویت سبک زندگی اسلامی از برنامه‌های مورد نظر بوده و سخنران پیش از خطبه‌ها سردار آذربایجانی فرمانده تیپ 82 سپاه استان قزوین  می باشد.

 شنبه ششم مهرماه با عنوان رزمندگان حماسه آفرینان و جهادگران که مصادف با روز عملیات ثامن الائمه می باشد تجلیل از رزمندگان و جهادگران از برنامه‌های این روز می باشد .
همچنین همایشی نیز با عنوان بزرگداشت پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس در مساجد و تجلیل از خانواده های شهدا و شهدای عملیات ثامن الائمه از برنامه ها خواهد بود.

یکشنبه هفتم مهرماه با عنوان فرماندهان و پیشکسوتان و مسئولان که مصادف با سالروز شهیدان فلاحی فکوری جهان آرا می‌باشد ویژه برنامه‌ای در این خصوص در مجتمع فرهنگی هنری باران با سخنرانی سردار شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر استان قزوین برگزار می گردد.

سروان رضا پاریاب در ادامه افزود: در طول هفته برنامه های متنوعی نیز از جمله نشست های بصیرتی و برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی خاطره گویی یادواره های آبروی محله چادرهای سلامت میزخدمت تجلیل از رزمندگان دیدار با ائمه جمعه انجام خواهد شد.
 وی همچنین تاکید کرد: یکی از برنامه‌های مهم فراخوان و اجرای تمرینات تاکتیکی گردانهای بسیج می باشد که برای دفاع از میهن عزیزمان ایران و اجرای منویات مقام معظم رهبری به تمرین خواهند پرداخت.
وی در پایان ضمن قدردانی از همه مسئولان و دست اندرکاران برای اجرای برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان آبیک و فضاسازی در ادارات در سطح شهرها و روستاها گفت:هفته دفاع مقدس مختص سپاه نیست و متعلق به همه ملت و کشور است و سپاه به عنوان دبیر و خادم در کنار نهادهای دیگر ایفای نقش می کند؛ باید توجه داشت رمز حیات ما صبر و ایستادگی و مقاومت است که دشمن هم همین را هدف قرار داده است که از اصحاب رسانه که نقش تاثیرگذاری در انعکاس این برنامه‌ها و اهداف مشخص شده دارند انتظار داریم با همت مجدانه نسبت به انعکاس و گرامیداشت هفته دفاع مقدس و برنامه‌های آن در شهرستان اقدام ویژه صورت پذیرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آبیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۷۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به دشمنان ایران توصیه می‌کنم خطای راهبردی نکنند

به گزارش خبرنگار مهر، «امیر حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی در حاشیه رژه روز ارتش در خصوص آمادگی جنگنده‌های سوخو ۲۴ این نیرو، اظهار داشت: نیروی هوایی با کمک وزارت دفاع و همکاری ارتش و ستاد کل آماده‌تر از همیشه است. آمادگی که امروز در زمینه سوخو ۲۴ داریم، از همه زمان‌ها بیشتر است و فقط سوخو ۲۴ نیست و در زمینه سایر پرنده‌ها هم آمادگی صد در صد داریم و همان طور که فرمانده ارتش اعلام کرد اگر دشمن بخواهد خطای راهبردی داشته باشد، ضربه‌ای خواهد خورد که نتواند جبران کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است اسکادران‌های سوخو ۲۴ در پاسخ به دشمن شرکت کنند، گفت: ما در تمام زمینه‌های پروازی چه پوشش هوایی و چه بمب افکن آمادگی صد در صد داریم و آماده فرمان فرمانده کل قوا برای اصابت قرار دادن اهداف خود به خصوص با سوخو ۲۴ هستیم و از همین جا به دشمنان ایران توصیه می‌کنم خطای راهبردی نکنند.

وی در پایان گفت: جوابی که سپاه به آنها داد، یک سیلی و تنبیه بود و توصیه می‌کنم کاری نکنند که یورش بسیار عظیم را توسط نیروهای مسلح ایران انجام دهیم.

کد خبر 6080708 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • پیکر جانباز شهید «کلیوند عباسی» در اهواز تشییع شد
  • گرامیداشت فرزندان گلکون کفن ۲ شهرستان گیلان
  • سوخو۲۴‌های ارتش در بهترین زمان خودشان هستند
  • امیر واحدی: سوخو۲۴‌های ارتش در بهترین زمان خودشان هستند
  • خطای راهبردی کنید با سوخو ۲۴ جواب می‌گیرید
  • عکس العمل فرمانده ارتشی وقتی حس کرد کسی شده است!
  • امیر واحدی: سوخو۲۴های ارتش در بهترین زمان خودشان هستند
  • به دشمنان ایران توصیه می‌کنم خطای راهبردی نکنند
  • امیر واحدی: جنگنده‌ بمب‌افکن‌های ارتش برای هرگونه عملیات آماده‌اند
  • تصاویری از سلام نظامی فرماندهان بلندپایه ارتش ایران در مراسم رژه