Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، مهدی بهرامیان رییس سازمان بسیج حقوق دانان کشور امروز پنجشنبه ۲۸ شهریورماه درحاشیه افتتاح مرکز مشاوره حقوقی یاوران عدالت شهرستان آمل افزود: ارائه خدمات عمومی و رایگان حقوقی درزمینه‌های خانواده، کاهش طلاق، حقوق مالی، حقوق شهروندی، حقوق کسب وکار، قرارداد، چک و سفته و احقاق حقوق عامه ، توسط قضات، وکلا و فارغ التحصیلان رشته‌های مختلف حقوقی عضو بسیج ارائه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: کمک به افزایش کارآمدی نظام حقوقی کشور مهم‌ترین ماموریت و رسالت سازمان بسیج حقوقدانان کشور است و بسیج در هر جایی که آسیب‌های اجتماعی جنبه حقوقی دارد، پررنگ و برجسته‌تر حضور خواهد داشت. مساجد وپایگاه‌های بسیج، گام نخست مراجعه مردم رییس سازمان بسیح حقوق دانان کشور، با بیان اینکه این سازمان با همکاری قوه قضاییه تمرکز خود را در موضوعات مربوط به خانواده و کاهش طلاق، حقوق مالی افزایش داده است، گفت: سازمان بسیج حقوقدانان کشور در تلاش است تا در مساجد سراسر کشور مسائل حقوقی مختلف را از طریق قضات و وکلای عضو این سازمان علاوه بر آموزش، دقایقی را برای پاسخگویی به سوالات مردم صرف می‌کنند.
بهرامیان افزود: حدود ۲۰۰ نفر از سرشبکه‌های آموزش حقوق و مشاوره‌های رایگان پارسال در قم آموزش‌های لازم را دیدند و به توانمندسازی قابل قبولی برای اجرای ماموریت‌های محوله نیز رسیدند.
رییس سازمان بسیح حقوق دانان کشور گفت: حدود ۳۰ کانون بسیج حقوق دانان در شهر‌های کشور تا پایان امسال نیز با هدف دسترسی نزدیکتر مردم راه اندازی خواهد شد.
انتهای پیام/س افزایش تعداد کانون‌های حقوقی بسیج در کشور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قوه قضائیه بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۷۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انگلیس؛ شمار مرگ افراد ناشی از مصرف الکل به بالاترین میزان رسید

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از لندن، مرکز ملی آمار انگلیس با اشاره به رصد شمار مرگ افراد ناشی از مصرف الکل در سال ۲۰۲۲ افزود: شمار مرگ ناشی از مصرف الکل در این کشور نسبت به سال ۲۰۱۹ حدود ۳۳ درصد افزایش یافته است که نشان می‌دهد دو هزار و پانصد نفر بیشتر از این سال است.
بنا به گزارش این مرکز، علت بیشترین مرگ ناشی از مصرف الکل مربوط به اختلالات کبدی است و در مردان بیشتر از زنان بوده است.
این میزان مرگ مرتبط با الکل، علاوه بر مرگ شمار زیادی از افرادی است که به علت زیاده روی در مصرف الکل و درگیری‌ها یا حوادث و جرایم ناشی از مستی در این کشور جان می‌بازند.

دیگر خبرها

  • همکاری های دوجانبه کانونهای خدمت رضوی استان و سازمان جهادکشاورزی استان یزد
  • بیش از ۱۰ هزارمددجوی خراسان شمالی از خدمات مشاوره رایگان بهره‌مند شدند  
  • بیش از ۱۰۰ هزار دانشجو در مراکز آموزش عالی سیستان و بلوچستان مشغول به تحصیل هستند
  • نرخ حق‌التدریس معلمان ۲برابر می‌شود
  • اجرای طرح‌های محله محور در روستا‌های استان همدان
  • انگلیس؛ شمار مرگ افراد ناشی از مصرف الکل به بالاترین میزان رسید
  • آغاز به کار سامانه مشاوره حقوقی ۱۲۹ در بوشهر
  • بسیج جامعه پزشکی مهاباد خدمات رایگان ارائه کردند
  • نانوایی‌های شهر بهار به ۳۱ نانوایی افزایش یافت
  • خدمات صادقانه و بی منت در منطقه سیدآباد مهاباد