Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@09:17:35 GMT

بررسی اقدام دختر آبی در ۳۶۰ درجه این هفته

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۷۱۲۰

بررسی اقدام دختر آبی در ۳۶۰ درجه این هفته

جدیدترین قسمت از برنامه تلویزیونی «۳۶۰ درجه» به بهانه اقدام دلخراش "دختر آبی" به بررسی مسائل حقوقی زنان در جامعه و و روابط اجتماعی آنان می‌پردازد. ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۶ فرهنگی رادیو و تلویزیون نظرات - اخبار فرهنگی -

به‌ گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، برنامه «360 درجه» در برنامه این هفته خود که طبق روال هرهفته، روز جمعه ساعت 21:30 از شبکه مستند سیما پخش خواهد شد، به بررسی مسائل حقوقی مربوط به زنان و روابط اجتماعی آنان خواهد پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه این هفته «360 درجه» به مناسبت اقدام تلخ دختری است که اخیرا اقدام به خودسوزی کرد، او طرفدار یکی از تیم‌های فوتبال تهران بود که برای ورود به ورزشگاه با مأموران انتظامی درگیر و برایش پرونده قضایی تشکیل شده بود.

 پدر او در یک مصاحبه مطبوعاتی تاکید کرد که دخترش بیماری روانی داشته است و حتی پیش از این نیز یک بار دیگر اقدام به خودکشی کرده بود؛ این دختر در شبکه‌های اجتماعی به "دختر آبی" معروف است.

«360 درجه» مجموعه مستندهای اجتماعی، فرهنگی و سیاسی است که با توجه به اتفاقات و سوژه‌های مهم هر هفته با تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدهادی نعمت‌اللهی پخش می‌شود.

انتهای پیام/

 

R1539/P/S4,1430/CT1 واژه های کاربردی مرتبط شبکه مستند

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شبکه مستند شبکه مستند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۷۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های هفته فرهنگی سنندج در قالب ۱۹ عنوان برگزار می‌شود

سرکوت نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: روز و هفته فرهنگی سنندج با محوریت روز سنه در قالب ۱۹ عنوان برنامه برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: ششم اردیبهشت از ساعت پنج تا هفت بعدازظهر در پردیس سینما بهمن برنامه برگزار می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری سنندج عنوان کرد: برپایی نمایشگاه و حضوری نویسی با همکاری انجمن خوشنویسان، که افتتاحیه آن هشتم اردیبهشت در نگارخانه ارشاد برپا خواهد شد.

نجفی بیان کرد: رونمایی کتاب و پنل تخصصی موسیقی با همکاری دبیرخانه شهر خلاق شهر سنندج روز نهم اردیبهشت در محل فرهنگسرای شهرداری جنب پارک شهدا برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی، مشاغل خانگی و صنعت‌کاران در هفته فرهنگی شهر سنندج، با همکاری مؤسسه فرهنگی هنری ژیوه‌ر در عمارت خسروآباد برپا خواهد شد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری سنندج گفت: چندین گروه تئاتر خیابانی با همکاری انجمن هنرهای نمایش استان در محل پارک شانو سنندج اجرای نمایش دارند.

نجفی عنوان کرد: نمایشگاه عکس‌های قدیمی شهر سنندج، نمایشگاه و جشن آره پوستر با موضوع سنه، برپایی دومین جشنواره عکاسی و برگزاری نمایشگاه به صورت ملی و بین‌المللی با موضوع هفته فرهنگی (سنه) با حضور ۳۰ هنرمند از سراسر کشور، چهار ورک شاپ با حضور اساتید برتر حوزه عکس هم دیگر عناوین روز سنه خواهد بود.

وی گفت: برپایی کارگاه و نمایشگاه نقاشی و برپایی ایستگاه نقاشی دیواری کودکان، مراسم مولودی خوانی سنتی سنندج و تجلیل از خاندان قرآنی هم از دیگر عناوین برگزار شده است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری سنندج اذعان کرد: ویژه برنامه کودک و نوجوان مرتبط با موضوع سنه شامل کارگاه حکایت‌گویی، قصه‌گویی، موسیقی کودک و نقاشی کودک، دومین جشنواره ورزش پهلوانی و اکران فیلم کارگردان‌های سنندجی از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده برای گرامیداشت روز و هفته فرهنگی شهر سنندج است.

نجفی بیان کرد: همایش مستوره اردلان، برپایی نمایشگاه کتاب با همکاری اداره‌کل کتابخانه‌های استان کردستان به مدت یک هفته در بوستان کتاب شهر سنندج هم از جمله دیگر برنامه‌های هفته فرهنگی سنندج است.

کد خبر 6086113

دیگر خبرها

  • بیش از ۳۰۰ برنامه هفته کار و کارگر در مازندران برگزار می‌شود
  • بررسی مسائل و مشکلات محلات حاشیه نشین شهر یزد
  • ‌هفته سنندج چه برنامه‌هایی ‌برگزار می‌شود؟
  • تدوین ۴۰۰ برنامه‌ در هفته کار و کارگر استان مرکزی
  • اجرای ۱۹ عنوان برنامه در گرامیداشت روز «سنندج»
  • برنامه‌های هفته فرهنگی سنندج در قالب ۱۹ عنوان برگزار می‌شود
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی-هنری در کتابخانه عمومی خلیج فارس بوشهر
  • برنامه‌های هفته فرهنگی سنندج اعلام شد
  • دومین جلسه برای بررسی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری
  • شناسایی ۱۲۰ هزار نخبه جامعه کارگری در ۳ سال اخیر