Web Analytics Made Easy - Statcounter



جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا در پیامی از مسئولان ایرانی درخواست کرد تا به ماجرای ورود بانوان به ورزشگاه‌ها رسیدگی کنند.

به گزارش ایلنا، سایت رسمی فیفا نوشت: اظهارات جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا مبنی بر ممنوعیت حضور در ورزشگاه برای زنان در ایران به شرح زیر است:

"من امیدوارم که فدراسیون ایران و مقامات ایرانی به تماس‌های مکرر ما برای رسیدگی به این وضعیت غیرقابل قبول شنوا باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من و اداره کل فیفا طی چند وقت اخیر چندین بار با آنها تماس گرفته‌ایم.

در حال حاضر هیئتی از اعضای فیفا در ایران داریم و من منتظر شنیدن خبرهای خوب از آنها هستم. موضع ما روشن و استوار است. زنان باید در ورزشگاه‌های فوتبال ایران حضور پیدا کنند.

ما می دانیم که مراحل و فرایندهایی وجود دارد که باید قبل از انجام این کار به روشی صحیح و ایمن انجام شود، اما اکنون زمان تغییر شرایط است و فیفا در انتظار پیشرفت‌های مثبت در این باره در دیدار ماه اکتبر تیم ملی ایران را دارد."


منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۷۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حوزه مقاومت اقتدار امت اسلامی را به رخ جهانیان کشید

ماموستا مامد کلشی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، با اشاره به اینکه پیرو منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی که می‌توان آن را«وعده صادق» نامید نیروهای مقتدر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عملیات مقتدرانه راهبردی، رژیم صهیونیستی را مورد حمله موشکی خود قرار دادند اظهار داشت: بی‌تردید این حمله موشکی نشان از اقتدار دولت جمهوری اسلامی ایران و امت اسلامی بوده که به رخ جهانیان کشید.

وی تصریح کرد: دولت‌هایی که خود را برتر منطقه می‌دانستند و استکبار جهانی از آنها حمایت می‌کرد و رژیم صهیونیستی که خود را قلدر منطقه تصور کرده و گمان می‌کرد هر چه در منطقه بگوید و در کشورهای منطقه بخواهد انجام می‌دهد، اما در شب گذشته با یک عملیات پیچیده همه آن اقتدار پوشالی اسرائیل را درهم کوبید و توانست یک بار دیگر امید را در بین امت‌های مظلوم منطقه بیافریند.

امام جمعه اهل‌سنت ارومیه گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها فرموده‌اند که از کیان ملت ایران اسلامی و تمامی امت اسلامی دفاع خواهم کرد و از سوی دیگر هر زمان ملت ایران بخواهد، همواره با پیروی از منویات رهبری آماده فداکاری بوده است و هر صحنه‌ای که لازم بوده حاضر بوده‌اند و با کمال اقتدار در مقابل استکبار مقاومت کرده‌اند.

وی بیان کرد: در حال حاضر حوزه مقاومت به اندازه‌ای گسترده شده است که نسخه رژیم پوشالی و جرثومه فساد و تباهی را در هم بپیچد و اقتدار امت اسلامی را یک بار دیگر به رخ جهانیان کشیده است.

ماموستا کلشی‌نژاد با تقدیر از دلاورمردان و رزمندگانی که همواره برای پیشرفت و توسعه امت اسلامی در همه جای دنیا حاضر بوده و فداکاری کرده‌اند و اجازه نداده‌اند خون شهدا هدر برود و امت اسلامی مدیون خون شهدا است اظهار داشت: باید بر مادرانی که چنین سربازان و فرزندانی را با کمال صبر و مقاومت تربیت کرد‌ه‌اند که بتوانند برای دفاع از اسلام و امت اسلامی و مردم مظلوم غزه در صحنه‌ها و سنگرهای مختلف تلاش کنند آفرین گفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فیفا و فدراسیون فوتبال، استقلال را ضمانت کردند
  • جود بلینگام و تقسیم خوشحالی اش با هواداران رئال مادرید حاضر در ورزشگاه اتحاد / فیلم
  • امیرعبداللهیان از سرکنسولگری ایران در استانبول بازدید کرد
  • حضور امیرعبداللهیان در سرکنسولگری ایران در استانبول + عکس ها
  • حوزه مقاومت اقتدار امت اسلامی را به رخ جهانیان کشید
  • تشکر ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن از هواداران حاضر در ورزشگاه پس از پیروزی این تیم در خانه بارسلونا / فیلم
  • مدارک استقلال بارگذاری شده است
  • خبر خوش برای استقلال؛ آبی‌ها در یک قدمی آسیا
  • مالکیت تنها مشکل استقلال برای مجوز حرفه‌ای
  • بهترین خبر برای استقلال؛ توافق بزرگ آبی ها بالاخره نهایی شد