Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه شهرضا با اشاره به برگزاری مسابقه با عناوین دفاع مقدس و تبیین گام دوم انقلاب گفت: برجسته شدن بیانیه گام دوم انقلاب در برنامه‌های این هفته مورد نظر ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در شهرضا قرار گرفته است. ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرضا، مسعود اکبری عصر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: گرامیداشت دفاع مقدس پاسداشت رشادت‌ها و افتخارات ملت بزرگ ایران از همه گروه‌ها و مذاهب است که شهدایی را در این راه تقدیم کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه 8 سال دفاع مقدس تنها جنگی بود که حتی یک وجب از خاک ایران در اختیار دشمن قرار نگرفت، افزود: نیاز است فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس را به منظور دفاع از انقلاب و اسلام و تحقق آرمان‌های اسلامی به همراه بسط، گسترش و اقدامات عملیاتی به نسل جوان و نوجوان معرفی کنیم.

فرمانده سپاه شهرضا با بیان اینکه هفته دفاع مقدس فرصتی برای قدردانی از ملت ایران است، گفت: دفاع مقدس متکی به عواطف و اندیشه آحاد ملت بود در گرامیداشت هفته دفاع مقدس نیز مردم باید نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

وی با بیان اینکه شعار هفته دفاع مقدس امسال «ما پیروزیم» است، بیان کرد: دشمن در طول حیات انقلاب اسلامی هیچ غلطی نتوانسته بکند و در همه تهاجماتش سرافکنده شده است، مردم ایران اسلامی نیز در این مدت سربلند، مقتدر و با عزت در میدان حضور داشتند و نقش خود را ایفا کردند.

اکبری با اشاره به اینکه در هفته دفاع مقدس در شهرستان شهرضا بیش از 100 برنامه برگزار می‌شود، تصریح کرد: 31 شهریور، اولین روز از هفته دفاع مقدس که روز قدرت، توانمندی و اقتدار نیروهای مسلح نامگذاری شده است در این روز صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در امامزاده شاهرضا برگزار می‌شود.

ویژه‌برنامه‌های تعمیق و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ساوه در هفته دفاع مقدس اجرا می‌شود4000 ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در رده‌های مختلف سپاه و بسیج مازندران برگزار می‌شود300 برنامه در استان بوشهر به مناسبت هفته دفاع مقدس تدوین شده است

وی با بیان اینکه دومین روز از هفته دفاع مقدس که روز دانش‌پژوهی، معرفت، جوانان، سربازان نام گرفته ویژه برنامه بازگشایی مدارس و نواختن زنگ دفاع مقدس است، افزود: راویان دفاع مقدس با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در 27 مدرسه در شهرستان شهرضا حضور پیدا می‌کنند.

فرمانده سپاه شهرضا با اشاره به اهدای لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان بی‌بضاعت و سبد کالا به نیازمندان در هفته دفاع مقدس خاطرنشان کرد: ایجاد ایستگاه‌های صلواتی، برپایی موکب دفاع مقدس در مدارس، برگزاری اردوهای جهادی و برگزاری یادواره شهدا از برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرضا است.

وی با اشاره به برگزاری مسابقه با عناوین دفاع مقدس و تبیین گام دوم انقلاب افزود: برجسته شدن بیانیه گام دوم انقلاب در برنامه‌های این هفته مورد نظر ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در شهرضا قرار گرفته است.

اکبری با اشاره به برگزاری گردهمایی بزرگ پیشکسوتان جنگ با حضور ایثارگران، رزمندگان و آزادگان 8 سال دفاع مقدس در شهرستان شهرضا گفت: حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تقویت گفتمان انقلاب اسلامی و ایستادگی و مقاومت فعال، زنده نگه داشتن نام و یاد شهیدان از جمله اهدافی است که در اجرای برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس دنبال می‌شود.

وی با اشاره به نمایش اقتدار و صلابت ایران در ساقط کردن پهپاد جاسوسی متجاوز آمریکایی و توقیف شناور متخلف انگلیسی گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران پیشرفته‌ترین پهپاد آمریکا را که به فضای سرزمینی ما تجاوز کرده بود، ساقط کرد، در حالی که هیچ کشوری جرأت این گونه اقدامات برابر آمریکا را ندارد و این عزت، عظمت و شکوه را مدیون رهنمودها و تدابیر مقام معظم رهبری هستیم.

انتهای پیام/ح

R41346/P/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۷۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق ضربه کاری به رژیم صهیونیستی زد

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه عملیات وعده صادق ضربه کاری به رژیم صهیونیستی بود، گفت: رژیم صهیونیستی تصور کرده بود هیچکس نمی‌تواند با آن‌ها بجنگد، اما ایران اقدام موثری رقم زد که تمام کشورهای منطقه به ویژه‌های کشورهای عربی را تحت تاثیر قرار داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری  تسنیم از اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبائی‌نژاد امروز در مراسم  بزرگداشت روز ارتش بیان کرد: امام(ره) واقعیت جوانان ما در ارتش آن زمان را می‌دانست، اگرچه سران و فرماندهان ارتش فاسد بودند اما بدنه و باطن ارتش از جوانان متدین، میهن‌دوست و علاقه‌مند به اسلام، دین و کشور تشکیل شده بود و به همین دلیل امام(ره)‌ در مقابل کسانی که حرف از انحلال ارتش می‌زدند، ایستاد و اعلام کرد که باید ارتش باقی بماند و حمایت‌گر انقلاب باشد و در این راستا دستور داد تا ارتش روز 29 فروردین سال 58 در همه شهرها با ادوات و تجهیزاتش رژه برود.

وی افزود: امام (ره) معتقد بود که ارتش اسلامی است و به مردم دستور داد که از ارتش و مراسم رژه استقبال کنند و ارتش نیز تلاش کند که همیشه حافظ انقلاب، دین و کشور باشد. 

امام جمعه اصفهان خاطرنشان کرد: دشمنان خارجی و داخلی به دنبال انحلال کل ارتش بودند و امام (ره) در مقابل آنها ایستاد و فرمود که باید ارتش را از این به بعد ارتش اسلامی بدانیم و انصافا نیز ارتش از همان ابتدا به تعهداتش عمل کرده است؛ در روزهای ابتدای پیروزی انقلاب ارتش برای مقابله جنگ‌های داخلی در مکان‌های متفاوت حاضر شد و دشمن را دفع کرد و در دوران دفاع مقدس نیز در کنار سپاه و بسیج و با همراهی مردم از کشور دفاع و شهدای زیادی تقدیم کردند. در دوران دفاع مقدس همه دنیای کفر علیه ما می‌جنگید اما حتی یک وجب از خاک کشور به دست دشمن نیفتاد و به همه نیروهای مسلح‌مان افتخار می‌کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش به پیشرفت‌های نظامی کشور اشاره کرد و گفت: ما در دوران دفاع مقدس حتی بسیاری از تجهیزات جزئی جنگ مثل گلوله آرپی‌جی را نداشتیم و دشمنان ما به ویژه آمریکا و شوروی تلاش می‌کردند تا نتوانیم سلاح بخریم و ما را تحریم کرده بودند. بعد از دوران دفاع مقدس همه ما به دنبال زندگی خودمان رفتیم و این نیروهای مسلح بودند که با تلاش پیشرفت‌های نظامی کشور را ایجاد کردند. 

آیت‌الله طباطبائی‌نژاد با بیان اینکه آزادی یکی از مهم‌‌ترین نعمت‌هایی است که انقلاب برای ما به ارمغان آورده، در انتقاد از واکنش کشورهای عربی به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه خاطرنشان کرد: کشورهای عربی با مردم غزه هم‌زبان، هم نژاد و هم مذهب هستند، اما بدون اجازه آمریکا جرائت ندارند از آنها حمایت کنند، یا حتی یک گلوله ساچمه‌ای در اختیارشان بگذارند. صحرای سینا در حقیقت متعلق به مصر است اما آمریکا باید اجازه دهد تا از منطقه کمک‌های بشر دوستانه و آب و غذا به غزه فرستاده شود و سایر کشورهای عربی هم همین‌طور هستند.

امام جمعه اصفهان تاکید کرد: ما خواستیم جنایات اسرائیل را تلافی کنیم و بدون اجازه گرفتن از کسی پاسخ کوبنده‌ای دادیم، در اسلام جنگ وجود ندارد، بلکه دفع فساد و مقابله در برابر دشمنان وجود دارد.

وی افزود: رژیمی که بیش از 14هزار طفل را کشته است، رژیم انسانی نیست، رژیم حیوانی است و دیگر کسی او را به رسمیت نمی‌شناسد. 

آیت‌الله طباطبائی‌نژاد در پایان با بیان اینکه عملیات وعده صادق ضربه کاری به رژیم صهیونیستی بود، گفت: رژیم صهیونیستی خیال کرده بود هیچکس نمی‌تواند با آن‌ها بجنگد و ایران اقدام موثری رقم زد که تمام کشورهای منطقه به ویژه‌های کشورهای عربی را تحت تاثیر قرار داد. 

انتهای پیام/170

دیگر خبرها

  • برگزاری جلسه باشگاه کتابخوانی جوانی جمعیت خانه نسا
  • نشست علمی « انقلاب اسلامی، ارتش و دفاع مقدس »
  • ◄ امضا کنید؛ کارزار دو بانده شدن جاده نصرآباد به شهرضا
  • پایان برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی در ورامین 
  • بیشترین بارش در شهرضا ثبت شد / کاهش کمینه دما در اصفهان
  • بیشترین بارش در شهرضا ثبت شد/ کاهش کمینه دما در اصفهان
  • معرفی چهره‌های هنرمند شهرستان آباده
  • عملیات وعده صادق ضربه کاری به رژیم صهیونیستی زد
  • شهید آوینی با زبان هنر به نسل‌ آتی جامعه معرفی شود
  • فارس به استقبال یادروز سعدی می‌رود