Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، تعطیلات آخر هفته همواره فرصت مناسبی است تا در کنار دوستان و اعضای خانواده لحظات شاد و مفرحی را سپری کنیم و کمی از مشغله‌های کاری هفته و ساعات پرترافیک خیابان‌ها در امان باشیم. در این بین تماشای یک فیلم خوب یا دیدن یک تئاتر مناسب می‌تواند گزینه خوبی برای پرکردن اوقات فراغت باشد، اما اگر تصمیم دارید بیشتر در خانه وقت خود را سپری کنید، خواندن یک کتاب یا گوش کردن به موسیقی را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن اینکه هر کدام از شبکه‌های سیما هم برنامه‌های خاص خود را دارند و شما می‌توانید با فیلم‌های سینمایی آخر هفته همراه شوید.

فیلم سینمایی آخر هفته

فیلم سینمایی «کروکودیل» به کارگردانی مسعود تکاور و تهیه کنندگی عزت الله جامعی ندوشن است.

در خلاصه این فیلم سینمایی آمده است: این فیلم با مضمون و محتوای پلیسی ساخته شده است که با دیگر آثار در حال اکران سینما‌ها تفاوت دارد. داستان روایتگر چند جوان است که می‌خواهند یک راه پرخطر ۱۰۰ ساله را یک شبه طی کنند ولی...

کوروش تهامی، اندیشه فولادوند، الهه حصاری، حسین مهری، رضا یزدانی، علیرضا مهران، رامین پرچمی، افسانه چهره‌آزاد و رامتین خداپناهی در فیلم سینمایی «کروکودیل» بازی کرده اند.

تئاتر آخر هفته

اگر مایل به دیدن یک نمایش خوب در روز‌های پایانی آخر هفته هستید، پیشنهاد ما به شما تماشای نمایش «آرش» است.

در خلاصه داستان نمایش «آرش» آمده است: نمایش آرش اوضاع آشفته سربازان ناامید یک سرزمین را روایت می‌کند تا اینکه...

نمایش «آرش» به کارگردانی و نویسندگی گلچهر دامغانی و با هنرمندی بازیگرانی چون امیر محمدی، منصور نصیری، اروین گالستیان، حامد فعال، میرحسین نونچی، بیاینا محمودی، عرفان رحیمی، پریسا خواجه دهی، مجید عراقی، شیدا مقصودلوراد، امیر ستاری و پورنیک کاوش از ۱۰ شهریور تا ۱۵ مهر هر شب ساعت ۱۷:۳۰ به مدت یک ساعت و ۱۵ دقیقه به روی صحنه می‌رود.

فیلم تلویزیونی آخر هفته

اگر مایل به دیدن یک فیلم تلویزیونی خوب در آخرین روز‌های هفته خود هستید، نگاهی به فیلم سینمایی «شکار» به کارگردانی جودی هیل بیندازید که جمعه ۲۹ شهریور ساعت ۱۷ از شبکه دو پخش خواهد شد.

جاش برولین، مونتانا جوردن و دنی مک برد در فیلم تلویزیونی «شکار» بازی کرده اند.

آخر هفته کجا برویم؟

سافاری پارک وحشت و جذاب چیتگر دارای تونل متحرک، شکنجه گاه بدکاران، سرزمین مردگان، اتاق سوسکی و حشرات موزی، گذرگاه جهنم، اتاق گاز و... است. این مکان شامل فضایی ماژولار با ژانر‌های وحشت انگیز برای بازدید و تجربه مراجعه کنندگان تجربه جذابی است. سافاری پارک وحشت مکان مناسبی برای علاقه‌مندان به چیز‌های ترسناک و هیجان آور است.


انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار فرهنگی تئاتر سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۷۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قبل و بعد این خانه جذاب و متفاوت! (عکس)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تماشای بازی حساس لیگ برتر رایگان شد
  • نمایش ۳۷۰ اثر هنری ۸۰۰ سال اخیر در موزه ملی هنر‌های اصفهان
  • در مورد هرچیزی نظر ندهید / هرکسی محاسن دارد عارف نیست
  • زنان تراکتوری مجوز ورود گرفتند
  • قبل و بعد این خانه جذاب و متفاوت! (عکس)
  • لحظه دو نیم شدن لاشه گراز توسط کروکودیل (فیلم)
  • مثل 38 میلیون نفر دلِ تماشای پنالتی را نداشتی لوا!‏
  • فرصت مغفرت و آمرزش خداوند در ماه رمضان را از دست ندهید
  • ۱۱۳ هزار نفر به تماشای فیلم‌های نوروزی در سینماهای خراسان رضوی نشستند
  • پیام تبریک مدیرعامل بنیاد رودکی به مناسبت روز هنرهای نمایشی