Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@18:29:27 GMT

مسی در زیگنال ایدونا پارک؛ دور از انتظار و معمولی

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۷۳۲۹

مسی در زیگنال ایدونا پارک؛ دور از انتظار و معمولی

لیونل مسی در بازی با بروسیا دورتموند نشان داد که برای رسیدن به فرم همیشگی هنوز چند هفته دیگر کار پیش رو دارد.

به گزارش "ورزش سه"، مسی در شرایطی برابر دورتموند به میدان رفت که آخرین بار 25 می در فینال کوپا دل ری برابر والنسیا برای بارسا بازی کرده بود. در دیداری که بارسا 2-1 مغلوب شد. مسی سپس راهی تیم ملی کشورش شد و در کوپا آمه ریکا نتوانست به عنوانی بهتر از سومی دست یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه، تعطیلات تابستانی و یک مصدومیت غیرمنتظره در اولین تمرین پیش فصل، سبب شد دوری مسی از بارسا طولانی تر شود.

در  ماه های اخیر اخبار مصدومیت مسی و یک مصاحبه جذاب با نشریه اسپورت مهمترین اتفاقات پیرامون مسی بوده اند؛ برعکس همیشه که عادت داشتیم او را با درخشش در میدان سبز فوتبال به یاد بیاوریم.

 

 

 

 

مسی برابر دورتموند پس از 115 روز بار دیگر برای بارسا به میدان رفت و نشان داد که هنوز راه درازی برای برگشتن به فرم واقعی خود پیش رو دارد. او فقط 14 درصد دوئل هایش را برنده شد و در سی دقیقه حضورش در میدان، شش بار نیز توپ را از دست داد. در آخرین دقیقه بازی نیز سوارز یک موقعیت خوب برای او ایجاد کرد اما مسی بهترین بخت بارسا در طول مسابقه را از دست داد. مسی در فرم همیشگی خود بعید بود آن موقعیت را خراب کند.

 

ارنستو والورده سرمربی بارسا در پایان بازی گفت:« مسی مثل بازیکنی نشان داد که پیش فصل نداشته و از تمرینات به دور بوده است. او در  4 یا 5 جلسه تمرینی حاضر بوده و در دیداری به میدان رفت که ریتم و سرعتی باورنکردنی داشت.»

انتظار می رود مسی هفته بعد برابر گرانادا از ابتدا در ترکیب بارسا قرار بگیرد اما برای دیدن مسی همیشگی، هنوز باید چند هفته دیگر صبوری کرد.

 

بارسلونا لیونل مسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۷۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاجعه ژاوی برابر رئال: رکورد 88 ساله شکست

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان بارسلونا بود و موفق شد در یک بازی تماشای و جنجالی با نتیجه 2-3 برابر این تیم به پیروزی برسد و سه امتیاز ارزشمند را به دست آورد. 

شاگردان کارلو آنچلوتی که هفته گذشته 120 دقیقه برابر منچسترسیتی بازی کرده و با پیروزی برابر این تیم به مرحله نیمه نهایی صعود کرده بودند، امیدوار بودند که بتوانند در این دیدار هم با غلبه برابر بارسا اختلاف امتیازشان را در صدر جدول لالیگا زیاد کنند و در یک قدمی قهرمانی قرار بگیرند. 

رئال در بازی رفت این فصل هم موفق شده بود با درخشش جود بلینگام به پیروزی برسد و بازی فینال سوپر جام که برابر حریف قدیمی برگزار شده بود را هم با برد پشت سر گذاشت و جام قهرمانی را بالای سر برد و شب گذشته توانست برای سومین بار متوالی در طول یک فصل برنده میدان باشد. 

این اتفاقی است که پس از 88 سال بار دیگر تکرار می‌شود و بارسا در طول این هشت سال هرگز در یک فصل در سه ال‌کلاسیکوی متفاوت شکست نخورده بود. به نظر می‎‌رسد که ژاوی در تقابل با رئال چندان ماهر نیست و روزهای سختی که روی نیمکت بارسا تجربه کرده هنوز به پایان نرسیده است.

دیگر خبرها

  • پاشنه آشیل فاتح توپ طلا در پرسپولیس | جثه بزرگی که دردسرساز هم می شود
  • وضعیت تکان‌دهنده پنج خرید تابستانی بارسا
  • اشتباهات نابخشودنی ستاره بارسا: باید بروی!
  • پرسپولیس - سپاهان با یک اتفاق جذاب؛ در انتظار تقابل سال
  • حرکت جنجالی بلینگام در پایان ال‌کلاسیکو + عکس
  • راز فتح سیتی و بارسا: وقتی همه اشتباه می‌کردند
  • رکورد لونین در ال‌کلاسیکو خراب شد!
  • حرکت جنجالی بلینگام در پایان ال‌کلاسیکو (عکس)
  • خنده وینی به ستاره بارسا: فکر کرد بلینگام است!
  • فاجعه ژاوی برابر رئال: رکورد 88 ساله شکست