Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@19:44:38 GMT

قلعه‌نویی: تیم‌های خوزستانی هجومی هستند

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۷۴۲۵

قلعه‌نویی: تیم‌های خوزستانی هجومی هستند

امیر قلعه‌نویی عصر پنجشنبه در نشست خبری قبل از دیدار تیمش مقابل تیم نفت مسجد سلیمان، در اصفهان اظهار داشت: هر بازی برای تیم ما حکم فینال را دارد اما هنوز عیار تیم‌ها مشخص نشده است.

وی افزود: با این حال، تیم‌های خوزستانی، تیم‌های تکنیکی و خوبی هستند و ما در دیدار با نفت مسجد سلیمان برای کسب سه امتیاز به میدان خواهیم رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در دیدار قبلی با فولاد خوزستان در این استان جنوبی، لیاقت ما کسب پیروزی بود، گفت: با این وجود در آن بازی 2 امتیاز از دست دادیم در حالی که حتی یک حمله روی دروازه ما توسط حریف صورت نگرفت و اگر از فرصت‌های بدست آمده بهره می بردیم، می توانستیم پیروز میدان شویم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان، بهتر شدن وضعیت تیمش در جدول لیگ برتر را منوط به پیروزی در مقابل نفت مسجد سلیمان دانست و گفت: در این راستا ما برای برنده شدن به میدان خواهیم رفت و از هواداران تیم خود نیز درخواست می کنم تا برای تشویق و حمایت از تیم ما که در شراسط خوبی بسر می‌برد، به ورزشگاه بیایند.

این سرمربی با تاکید بر تغییرات در ترکیب تیمش در دیدار فردا گفت: فردا هجومی تراز دیدارهای پیشین به میدان خواهیم رفت.

 قلعهنویی همچنین در باره "استنلی کیروش" و دریافت ۲ کارت زرد وی گفت: کیروش بازیکن خوبی است و وقتی با یک بازیکن فنی نمی‌توانند رقابت کنند، موضوعات دیگری را پیش می کشند.

قلعه نویی با تاکید براینکه رشد فوتبال به زیبایی‌های آن، جوانمردانه بازی کردن و رفتار حرفه ای بستگی دارد، گفت: قوانین فیفا به سمت زدن گل بیشتر است ولی وقتی در ایران از روی نیمکت به بازیکن ما توهین می شود، نشان‌دهنده این است که روش‌های دیگری نیز برای رسیدن به اهداف وجود دارد.

 وی تاکید کرد: با این حال، کیروش پذیرفته است که رفتارش را کنترل کند، در غیراین‌صورت جریمه می شود.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و نفت مسجد سلیمان از هفته چهارم لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت ۱۹:۳۰ فردا جمعه ۲۹ شهریور در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می شود.

هم‌اکنون تیم سپاهان اصفهان با هفت امتیاز در رده دوم و تیم نفت مسجد سلیمان با سه امتیاز در رده نهم جدول لیگ برتر فوتبال قرار دارند.

۸۱۱۴/۶۰۲۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال سرمربی تیم فولاد مبارکه سپاهان لیگ برتر مسجدسلیمان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۷۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از قلعه‌نویی و یک مربی ایرانی به گردهمایی مربیان بزرگ قاره

به گزارش همشهری آنلاین، کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال دعوتنامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران از امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی فوتبال بزرگسالان و همینطور مجید جلالی رئیس کمیته توسعه و پیشرفت دعوت کرده تا در سومین اجلاس مربیان ملی قاره کهن شرکت کنند.

کنفراس مربیان تیم‌های ملی قاره آسیا که در جام ملت‌های ۲۰۲۳ قطر نیز حضور داشتند از هفتم تا نهم ماه می میلادی (۱۸ تا ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) در کوالالامپور مالزی برگزار می‌شود.

کد خبر 846022 منبع: ورزش سه برچسب‌ها ویژه ورزشی امیر قلعه‌ نویی

دیگر خبرها

  • کادر فنی تیم ملی منتظر جلسه قلعه نویی با رییس فدراسیون
  • اعلام زمان دو دیدار بعدی شاگردان قلعه‌نویی
  • دستیار قلعه‌نویی گزینه سرمربیگری یک تیم ملی را رد کرد
  • دستیار قلعه نویی سرمربیگری تیم ملی نوجوانان را نپذیرفت
  • دیدار وزیر ورزش با پیشکسوت مغضوب قلعه‌نویی!
  • دعوت AFC از قلعه‌نویی برای یک همایش
  • دعوت AFC از قلعه‌نویی و جلالی
  • دعوت از قلعه‌نویی و یک مربی ایرانی به گردهمایی مربیان بزرگ قاره
  • دعوت AFC از قلعه نویی و جلالی برای حضور در اجلاس مربیان آسیا
  • دعوت از قلعه‌نویی در گردهمایی بزرگ مربیان قاره