Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ زینی وند مقدم روز پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان با بیان اینکه بارها این موضوع را به مدیران اعلام کرده ام ، اظهار کرد: در زمینه انتخابات موضوع گیری  ما همان موضع وزارت آموزش و پرورش است به این معنی  که مدیران ما حق دخالت تبلیغاتی به نفع کاندیداها را در انتخابات ندارند لذا  هر مدیری در مجموعه آموزش و پرورش استان که  بخواهد براساس مسائل سیاسی، جناحی یا طایفه‌ای، در جهت حمایت از کاندیدایی فعالیت داشته باشد  باید ابتدا از آموزش و پرورش استعفا دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه  بنده مسئول آموزش و پرورش استان لرستان هستم و نسبت به عملکردم، سعی کرده‌ام همیشه پاسخگو باشم ،افزود: در همین مدتی که بنده به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان مشغول خدمت بوده‌ام چند بار نشست خبری با خبرنگاران برگزار کرده‌ام  زیرا باورم این است که رسالت رسانه، اطلاع‌رسانی، آگاهی‌بخشی و مطالبه‌گری است بنده از انتقادات سازنده، همیشه استقبال کرده‌ام و شما خبرنگاران باید از من به عنوان مسئول، پرسش و مطالبه‌گری داشه باشید  و بنده هم وظیفه دارم به پرسش‌های شما پاسخ دهم.

زینی وند مقدم با بیان اینکه  مردم حضور من را در هر مجامعی و در هر ساعتی به عنوان مدیرکل آموزش و پرروش می شناسند،تصریح کرد: "رضا زینی وند"  را مردم لرستان به عنوان شخص نمی شناسند که بعدازظهر برای کاندیدایی تبلیغ کنم و بگویم از وقت غیر اداری خودم استفاده می کنم.

 مدیرکل آموزش وپرورش لرستان یادآورشد: وقتی شخصی در مجموعه آموزش و پرورش لرستان، به عنوان مدیر فعالیت می‌کند نباید وارد جریانات سیاسی انتخاباتی به نفع تبلیغات انتخاباتی برای یک کاندیدا شود.

او اضافه کرد: همه تلاشم این بوده است که آسیبها و حاشیه‌هایی همچون: طایفه‌گرایی و سیاست‌زدگی از آموزش و پرورش رخت بربندد و آموزش و پرورش بر روی ریل تخصصی خودش قرار گیرد؛ زیرا آموزش و پرورش یک نهاد کاملاً تخصصی است.

 زینی وند مقدم  در ادامه با بیان اینکه آموزش و پرورش یک نهاد کاملاً تخصصی است ،  گفت: همه تلاشم این بوده است که آسیبها و حاشیه‌هایی  مثل  طایفه‌گرایی و سیاست‌زدگی از آموزش و پرورش رخت بربندد و آموزش و پرورش بر روی ریل تخصصی خودش قرار گیرد.

اوبا بیان اینکه آموزش و پرورش  بنگاه اشتغالزایی نیست ،خاطر نشان کرد: بسیاری از مراجعات ارباب رجوع به بنده از نوع تقاضا برای اشتغالزایی است این در حالی است  آموزش و پرورش رسالت مهم دیگری دارد .

او با بیان اینکه متأسفانه از دوره‌های گذشته  این نوع و روش مراجعات، برجای مانده است ،یادآورشد: خواسته و مطالبه باید از نوع قانونی باشد متأسفانه بخشی از افراد از بنده مطالبات و خواستهای غیرقانونی داشته‌اند ولی بنده همیشه تلاشم حرکت در مسیر قانون و قانونگرایی است.

زینی وند مقدم با بیان اینکه گاهی در انتصابات هم به شدت تحت فشار بوده‌ام اما تلاشم آن بوده است که براساس استقلال رأی و نظر تصمیم‌گیری کنم، گفت:  گاهی در انتصابات هم به شدت تحت فشار بوده‌ام اما تلاشم آن بوده است که براساس استقلال رأی و نظر، تصمیم‌گیری کنم.

او در بخش دیگری ازسخنان خود با بیان اینکه قبل از زمان تحویل گرفتن مدیریت آموزش و پرورش استان لرستان  رتبه این دستگاه  در سطح کشو 32 بود ،افزود:  در حال حاضر در همه شاخصهای آموزش و پرورش به رتبه 30 ارتقا یافته  و حتی در برخی شاخصها به رتبه سوم در سطح کشور ارتقاء پیدا کرده ایم .  زینی وند مقدم خاطر نشان کرد: در بحث معدل نهایی، 17صدم، رشد و در بحث کنکور هم 27 درصد رشد داشته‌ایم .

 او از اختصاص یک میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار از سوی استانداری لرستان به آموزش و پرورش استان خبر داد و گفت: 57 میلیارد تومان برای پروژه های نیمه تمام آموزشی  و  دو میلیارد و 400 میلیون تومان نیز  از محل اعتبارات آسیب های اجتماعی برای تجهیز مدارس حاشیه شهر خرم آباد اختصاص پیدا کرده است.

 زینی وند مقدم با اشاره به آسیب سیل اخیر به  113 مدرسه استان ، ادامه داد: همایش خیرین مدرسه ساز با حضور بیش از 500خیر برای سه استان سیل زده کشور برگزار شد و 214 میلیارد تومان تعهد خیرین اعلام شد.

او بیان کرد: قبل از مدیریت بنده تعداد 1050 مدرسه استان دارای کد تخریبی بودند  ولی در حاضر  تعداد 113 پروژه جدید در استان شروع شده است و بخشی از این روند به این موضوع بازمیگردد که ما توانستیم تهدید سیل را به فرصت در جهت جذب اعتبارات تبدیل کنیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آموزش و پرورش آموزش و پرورش استان انتخابات سیل مدرسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۷۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین چمن مصنوعی مدرسه ماندگار شهید چمران افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از ظهر چهارشنبه زمین چمن مصنوعی مدرسه ماندگار شهید چمران افتتاح شد، این مجموعه در قالب طرح شهید سلیمانی احداث شده بود.

با افتتاح این مجموعه، تعداد زمین‌های چمن مصنوعی در سطح استان به ٨٦ باب زمین رسید.

همچنین در ادامه این سفر کلنگ احداث مجموعه ورزشی مدرسه شهید چمران ارومیه با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش و مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی به زمین زده شد.

این مجموعه با اعتبار اولیه ١٠ میلیارد ریال و همچنین پیش بینی زمانی یک ساله احداث می‌شود.

کلنگ احداث سالن ورزشی سردار شهید زاهدی ارومیه به زمین زده شد

سالن ورزشی سردار شهید زاهدی با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش و مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی در مجموعه ورزشی شهید باهنر ارومیه کلنگ زنی شد.

این سالن در فضایی به مساحت هزار متر مربع و اعتبار اولیه ١٠ میلیارد ریال احداث خواهد شد.

این پروژه تا پایان سال جاری مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

بازدید معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش از طرح مهارت آموزی شنا

صادق ستاری فرد به همراه مطهری مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی، با حضور در مجتمع شهید رجایی ارومیه و استخر این مجموعه از طرح مهارت آموزی شنا بازدید به عمل آورد.

به گفته معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، این طرح برای دانش آموزان دوره‌های چهارم و پنجم ابتدایی به صورت مهارت آموزی و برای دانش آموزان دوره ششم ابتدایی به صورت آموزش شنا خواهد بود.

٧ هزار و ٢٠٠ دانش آموز پایه ششمی در ارومیه تا پایان سال تحصیلی جاری در طرح شرکت خواهند داشت.

کد خبر 6081359

دیگر خبرها

  • عزل معاون متخلف به‌ دلیل تنبیه دانش‌ آموز | عکس
  • عزل معاون متخلف مدرس به‌دلیل تنبیه دانش‌آموز
  • عزل معاون متخلف به‌دلیل تنبیه دانش‌آموز مرزن‌آبادی
  • مدرسه ۶ کلاسه زنده یاد خدیجه نجم الدین مهدیشهر افتتاح شد
  • گفتمان سازی برای محوری شدن مدارس در جامعه
  • آغاز ساخت مدرسه و بهره برداری از ۴ زمین چمن مصنوعی در بهمئی
  • تجهیز ۱۰۵ میلیارد ریالی حوزه‌های برگزاری آزمون‌ها در کردستان
  • دیدار مدیرکل آموزش و پرورش استان با مادر شهیدان یزدان
  • زمین چمن مصنوعی مدرسه ماندگار شهید چمران افتتاح شد
  • مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان کشور صادر شد