Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-24@06:09:30 GMT

گزارش تمرین فولاد+عکس

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۷۶۲۴

گزارش تمرین فولاد+عکس

به گزارش وانانیوز، 

به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، اعضای تیم فوتبال فولاد که برای بازی مقابل پدیده شهر خودرو در مشهد به سر می برد، آخرین تمرین پیش از بازی خود را با نشاط و سرحال برگزار کرد.

عبور از موانع و کارهای سرعتی از جمله تمرین شاگردان جواد نکونام بود.

پس از پایان تمرین سرخ پوشان اهوازی اعضای تیم پدیده شهر خودرو به زمین آمدند تا تمرین خود را برگزار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تقابل بازیکنان دو تیم در زمین چمن صحنه های جذابی را خلق کرد و بازیکنان و مربیان هر دو تیم لحظاتی را با هم به گفت‌وگو پرداختند.

بازی تیم های پدیده شهر خودرو و فولاد خوزستان از ساعت ۱۹:۰۰ روز جمعه ۲۹ شهریور در ورزشگاه امام رضا (ع ) مشهد برگزار می شود.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۷۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این در شأن فوتبال خوزستان نیست

به گزارش همشهری‌آنلاین، استان خوزستان در لیگ بیست‌وسوم، ۳‌سهمیه داشت اما حالا که به هفته‌های پایانی فصل رسیده‌ایم حال همه آنها بد است. در حقیقت فقط نساجی مازندران است که فعلا همنشین آنها شده اگر نه فولاد، استقلال خوزستان و نفت آبادان کنار هم می‌توانستند رده‌های پایین جدول را قرق کنند.

بدون تردید این وضعیت در شأن خوزستان، مهد فوتبال ایران نیست و نمی‌شود باور کرد جایی که در هر کوچه پس‌کوچه‌اش می‌شود یک استعداد پیدا کرد، امروز چنین وضعی داشته باشد. قطعا غیراز مشکلات مالی، بخش مهمی از مشکل به سوءمدیریت شدید حاکم بر این تیم‌ها هم برمی‌گردد. مثلا کافی است به یاد بیاوریم عبدالله ویسی بعد از ناکامی نیم‌فصل اول در صنعت‌نفت، حالا سرمربی فولاد شده است. خب اگر خوب بود که آنجا جواب می‌داد دیگر. نه؟

کد خبر 846244 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه فولاد اهواز وزارت صنعت، تجارت و معدن

دیگر خبرها

  • ویسی به یاد ۹ بازیکن خوزستانی در تیم ملی
  • بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان
  • جوان استقلالی به آرزویش رسید
  • رضاییان: به رحمتی پیش قرارداد داده بودیم
  • ویسی:۶ بازی آینده فولاد از زن و بچه ام برایم مهمتر است/شاید سال بعد باشم ۱۰ بازیکن را نخواهم
  • مارتینز اخراج شد، چون ۲۰ روز فولاد را تعطیل کرد!
  • نشست اعضای کدکس مواد غذایی در چین برگزار می‌شود
  • طالقانی:کاراستقلال خوزستان صحیح نبود؛برای‌شان بحران می‌سازند
  • این در شأن فوتبال خوزستان نیست
  • تاس فولاد بد نشسته، خوب بازی کن!