Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@15:48:14 GMT

بردن دربی بالاترین انگیزه است

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۷۶۵۹

بردن دربی بالاترین انگیزه است

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، وریا غفوری در حاشیه تمرین روز پنجشنبه تیمش درباره وضعیت آبی‌های پایتخت گفت: شرایط و حساسیت بازی را می‌دانیم. این بازی برای ما و هواداران هر دو تیم مهم است. شروع خوبی نداشتیم و بدشانسی و اشتباهات داوری به ما ضربه زد. امیدوارم این بازی بتوانیم نتیجه خوب بگیریم تا برگشت خوبی به لیگ داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره اسماعیلی افزود: متاسفانه یک اشتباه داوری باعث شد اسماعیلی را نداشته باشیم. او بازیکن مهمی در تیم ماست و قطعا جای خالیش راحت پر نمی‌شود. امیدوارم بازیکنان جایگزین بتوانند جایش را به خوبی پر کنند و بهترین بازی خود را ارائه دهند.

غفوری درباره غیبت احتمالی دیاباته و مصدومیت قائدی بیان کرد: متاسفانه دیاباته را نداریم و بعید است به بازی برسد. قائدی ولی تمرین می‌کند و مشکلی ندارد.

او در واکنش به این سوال که آیا قبول دارد تیمش ضعیف بسته شده، گفت: اگر کارشناسی بخواهیم صحبت کنیم، کسی نمی‌تواند بگوید تیم ما ضعیف است یا بازیکنان ضعیفی داریم. همه بازیکنان ما توانمند هستند. چیزی که به تیم ما ضربه زده تغییرات زیاد بوده است. یک سری افراد بیشترین تغییرات را در تیم ما ایجاد کردند و الان هم خیلی راحت استعفا دادند و رفتند و خودشان را قایم کردند و جوابگو نیستند. تیم ما خوب می شود چون پتانسیلش را داریم. اگر بدشانس نبودیم الان صدر جدول بودیم.

کاپیتان استقلال درباره انگیزه هم تیمی‌هایش برای دربی هم گفت: بردن دربی بالاترین انگیزه است. هدف ما قهرمانی است. این بازی به هر بازیکنی می‌تواند اعتبار دهد و همه به این موضوع واقف هستند ولی پیش بینی از نتیجه این بازی ندارم ولی می‌توانم قول بدهم که بهترین بازی را انجام می‌دهیم تا هواداران به ما افتخار کنند.

وی در پایان و در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به 50-50 شدن دربی چیست، اظهار کرد: فکر می‌کنم این مسئله به من ربطی ندارد. به هرحال مسئولان نتوانستند شرایط را فراهم کنند. طبیعتا 90 به 10 قشنگ‌تر می‌کرد کار را ولی به هرحال این اتفاق نیافتد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال بازی باشگاه استقلال جدول کارشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۷۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موتا: فکر به آینده نه، می‌خواهم از بردن رم لذت ببرم

به گزارش "ورزش سه"، بولونیا امشب در دیداری حساس موفق شد مقابل رم به پیروزی ۳-۱ برسد. این برد به آنها کمک کرد که گام بلندی در راه کسب سهمیه چمپیونزلیگ بردارند و می‌توان گفت که بولونیا در فصل آینده لیگ قهرمانان حضور خواهد داشت. پس از این پیروزی، تیاگو موتا در مقابل خبرنگاران حاضر شد و به سوالات آنان پاسخ داد.

پیروزی باارزش امشب؟
شب باشکوهی بود. پس از بازی به بازیکنان گفته‌ام که به اینکه مربی آنها هستم افتخار می‌کنم. آنها بازی بسیار سختی داشتند و عملکردی در سطح فوق‌العاده داشتند. هم در حمله و هم در دفاع. این من را واقعاً خوشحال می‌کند.

نزدیک شدن به کسب سهمیه چمپیونزلیگ؟
می‌خواهم به کارهایی که امشب انجام دادیم فکر کنم و از این لحظه لذت ببرم. بقیه اهداف با گذشت زمان به تحقق خواهند پیوست. فکر کردن فعلا بی‌معنی است. من می‌خواهم از این لحظه لذت ببرم. از این بازیکنان و هواداران‌مان سپاسگزارم.

نظرتان درباره مربی‌گری بولونیا؟
باشگاهی فوق‌العاده، بازیکنانی فوق‌العاده. واقعا خوشحالم که اینجا هستم. باز هم می‌گویم، به مربی‌گری این بازیکنان افتخار می‌کنم.

عملکرد خوب جاشوا زیرکزی؟
او در حال حاضر احساس خوبی دارد. اما او جوان است و باید به مسیرش ادامه دهد.
او کارهای بزرگی در زمین انجام می‌دهد اما باید با همین اشتیاق جلو برود تا به سطح بالاتری برسد.

دیگر خبرها

  • همه باید همدل و متحد به دنبال موفقیت تراکتور باشیم
  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم
  • بازیکنان برای تراکتور باید سرشان را هم بدهند/ باید همدل باشیم
  • مطهری: تراکتور باید مقابل ذوب آهن برنده شود/ قلعه‌نویی مخالف جدایی‌ام از تیم ملی بود
  • واکنش مطهری به حضور یحیی در تراکتور / اینجا سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر کار کنم!
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • وحید شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • برای بردن سیتی باید از جان مایه بگذاریم
  • برای بردن سیتی باید از جام مایه بگذاریم
  • موتا: فکر به آینده نه، می‌خواهم از بردن رم لذت ببرم