Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@12:12:06 GMT

امنیت زائران اربعین را به بهترین شکل تامین می‌کنیم

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۷۶۹۷

امنیت زائران اربعین را به بهترین شکل تامین می‌کنیم

به گزارش ایرنا، سردار "محسن فتحی زاده" روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از پایانه و مرز خسروی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این مرز شرایط خوبی دارد و از زیرساخت‌های مناسبی برای پذیرایی از زائران اربعین برخوردار است.

وی همچنین با اشاره به امکانات مطلوب پایانه خسروی، اظهار داشت: با تمهیدات اندیشیده شده فکر نمی‌کنم زائران مشکل خاصی برای عبور و مرور و تردد از این مرز داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار فتحی زاده تصریح کرد: خدمت به زوار حضرت اباعبدالله الحسین (ع) سعادت و افتخار بزرگی است که پلیس آن را ارج نهاده و با همه توان و ظرفیت خود در این راستا تلاش می‌کند.

این مقام عالیرتبه انتظامی یادآوری کرد: در مراسم باشکوه اربعین حسینی(ع) همه ما باید فراتر از وظایف‌مان عمل کنیم تا این مراسم بهتر از سال‌های گذشته برگزار شود.

وی در پایان از مردم استان کرمانشاه که طی سالیان اخیر همواره از زائران حسینی(ع) به خوبی پذیرایی کرده‌اند قدردانی کرد و یادآور شد: مطمئنا امسال با بازگشایی مرز خسروی این مهمان‌نوازی بیش از گذشته خود را نشان می‌ دهد.

مرز خسروی نزدیکترین نقطه از کشورمان به بغداد، کربلا، کاظمین و سامراست به گونه ای که این مرز تا بغداد پایتخت کشور عراق ۱۹۰، نجف ۳۸۰، کربلا ۳۰۰، کاظمین ۲۰۳ و تا سامرا نیز ۳۲۶ کیلومتر فاصله دارد.

۷۴۵۸/۳۰۳۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اربعین حسینی فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مرز خسروی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۷۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۵۲ راننده داوطلب خدمت خالصانه سفر اربعین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ این رانندگان پارسال اقلام مصرفی ۲۵ موکب را بصورت رایگان و در قالب نذرسفر به کشور عراق منتقل کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • علت افزایش ۵ برابری جریمه‌های رانندگی
  • مبلغ برخی جریمه‌های رانندگی تا ۵ برابر افزایش یافته است
  • مبلغ برخی جریمه های رانندگی تا ۵ برابر افزایش یافته است
  • برخی جریمه های رانندگی تا ۵ برابر افزایش یافته است
  • برخی جریمه های رانندگی تا ۵ درصد افزایش یافته است
  • نرخ جریمه در تخلفات حادثه‌ساز ۵ برابر شد + جزئیات | زمان اجرای جریمه های جدید
  • عراق همچنان «خویشاوند» ایران / روابط تهران- بغداد در ۱۴۰۲
  • برگزاری پویش «مثبت ماه» برای برآورده کردن آرزو‌های مددجویان
  • کمبودی در تامین سوخت جایگاه‌های استان سمنان نداریم
  • تجلیل از ۵۲ راننده داوطلب خدمت خالصانه سفر اربعین