Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس قرارگاه اربعین نیروی انتظامی به برخورداری دو پایانه مرزی شلمچه و چذابه از امنیت بالا اشاره و گفت: مشکلات کمربندی بستان و مسیر نفت به سمت موکب‌ها در پایانه مرزی چذابه باید برطرف شود. ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۵ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سردار محسن فتحی‌زاده در حاشیه بازدید از پایانه مرزی شلمچه در جمع خبرگاران به اقدامات و زیرساخت‌های انجام شده برای اربعین حسینی اشاره و اظهار داشت: در این بازدید نواقص مورد بررسی قرار گرفتند تا در نهایت برای اربعین حسینی رفع شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به پیش‌بینی استقبال گسترده زائران اربعین حسینی طی سال جاری، بیان کرد: در همین راستا فراهم کردن امکانات موردنیاز و آماده‌ کردن زیرساخت‌های مناسب برای زائران بسیار حائز اهمیت است.

رئیس قرارگاه اربعین نیروی انتظامی با هماهنگی‌ها در حوزه امنیتی و انتظامی برای اربعین اشاره و خاطرنشان کرد: به دنبال خدمات‌رسانی شایسته و بهتر از سال‌های گذشته به زائران هستیم.

وی با بیان این‌که در حوزه امنیتی و انتظامی تمهیدات لازم اتخاذ شده است، ادامه داد: باتوجه به افزایش قابل توجه زائران اربعین حسینی و افزایش تعداد خودروها، باید ظرفیت پارکینگ‌ها به استعداد 30 درصد و بلکه بیشتر افزایش پیدا کند.

سردار فتحی‌زاده با تأکید بر آماده‌سازی، ایمن‌سازی، نصب علائم، مهیا کردن و رفع معافیت در مسیر راه‌های منتهی به اربعین، اظهار داشت: برای اربعین حسینی ظرفیت قابل قبولی در پلیس‌های راه پیش‌بینی شده تا بتوان شاهد امنیت بیشتر در مسیرهای اربعین باشیم.

مؤمنی: اربعین بهترین فرصت برای توسعه جریان مهدویت است6 استان کشور به عنوان معین اربعین 98 در مرز مهران انتخاب شدنداستاندار آذربایجان شرقی: پیاده‌روی اربعین، فرصتی برای ترویج فرهنگ شیعه در دنیا است

رئیس قرارگاه اربعین نیروی انتظامی به برخورداری دو پایانه مرزی شلمچه و چذابه از امنیت بالا اشاره و خاطرنشان کرد: مشکلات کمربندی بستان و مسیر نفت به سمت موکب‌ها در پایانه مرزی چذابه باید برطرف شود.

وی به توسعه گیت‌های گذرنامه‌های براساس پیش‌بینی افزایش تعداد زائران امام حسین(ع) اشاره و بیان کرد: زائران اربعین حسینی هنگام مراجعه با پایانه‌های مرزی حتما مدارک موردنیاز از جمله گذرنامه و مدارک شناسنامه‌ای را همراه داشته باشند.

انتهای پیام/ ت

R41468/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۷۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد روزانه بیش از هزار زائر از مرز خسروی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، مدیر پایانه مرزی خسروی با اشاره به اینکه زیر ساخت‌ها و امکانات مناسب در مرز خسروی از دلایل تمایل زائران برای تردد از این مرز برای زیارت عتبات عالیات در عراق است گفت: با رایزنی‌های انجام شده  با طرف عراقی، پایانه خسروی به صورت ۲۴ ساعته و  بدون معطلی و توقف پذیرای زائران است.  
پرهیخته  افزود: مرز رسمی خسروی در فاصله ۱۵ کیلومتری قصرشیرین، تا بغداد پایتخت عراق ۱۹۰، نجف ۳۸۰، کربلا ۳۰۰، کاظمین ۲۰۳ و تا سامرا ۳۲۶ کیلومتر فاصله دارد.  
این مرز  مسافت کوتاه تری در مقایسه با سایر مرز‌های کشور با عتبات عالیات دارد.  

 

دیگر خبرها

  • تخصیص بیش از هزار میلیارد تومان برای تکمیل زیرساخت‌های اربعین شهرستان مهران
  • تردد روزانه بیش از هزار زائر از مرز خسروی
  • احداث پارکینگ با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو در پایانه مرزی مهران
  • قدردانی از خادمین و خیرین موکب باب الحسین (ع) بخش تنکمان
  • احداث پارکینگ با ظرفیت پذیرش ۱۰ هزار خودور زائران اربعین در پایانه مرزی مهران
  • پیگیری اعتبارات لازم برای طرح ۶ خطه شهر مهران
  • بیش از ۸۹۱ هزار مسافر از پایانه مرزی تمرچین تردد کرده اند
  • مرز مهران پر تردد‌ترین پایانه مرزی به کشور عراق
  • استفاده از تمامی ظرفیتها برای میزبانی از بزرگترین پیاده روی جهان
  • مرز مهران پر تردد‌ترین پایانه مرزی به کشور عراق