Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا حبیبی روز پنجشنبه در نشست تکریم و معارفه رییس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تیران و کَرون افزود: هم‌افزایی بین بخشی در پیشبرد اهداف نظام و خدمت به مردم موثر است و فرصت‌های لازم برای توسعه هر منطقه را فراهم می‌کند.

وی اضافه کرد: کمک به توسعه اقتصادی و رونق تولید یکی از ضرورت‌های جامعه است که به مشارکت و همکاری بین دستگاه ها نیاز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه دستگاه قضایی حامی فعالان اقتصادی است، اظهار داشت: این حمایت و همکاری با ادارات دولتی برای رونق تولید وجود دارد و در عین حال، دستگاه قضایی برخورد با افراد سودجو و مانع رونق تولید را در دستور کار خود قرار داده است.

وی به فعالان اقتصادی، رعایت قوانین و دوری از قانون‌گریزی را توصیه کرد و گفت: افراد سودجو با طمع خود و فریب سرمایه گذاران، آنها را از مسیر اصلی خارج می کنند.

رییس کل دادگسنری استان اصفهان با اشاره به انهدام یک باند قاچاق سوخت در استان اظهار داشت: این باند در قالب یک شرکت تجاری و تولیدی، اقدام به قاچاق سوخت می کرد.

حبیبی یادآور شد: تانکرهای حامل سوخت قاچاق دارای پُلمب گمرک نیز بود که همین مساله ضرورت نظارت دقیق‌تر دستگاه های اداری را نشان می دهد.

وی با بیان اینکه دستگاه قضایی به سرمایه‌گذاران اعتماد دارد، تصریح کرد: فرصت برای سرمایه‌گذاری باید فراهم شود اما باید مراقبت‌های لازم برای پیشگیری از وقوع جرم نیز صورت بگیرد.

رییس کل دادگستری استان اصفهان، الکترونیک‌سازی خدمات دستگاه قضایی را در تسریع فعالیت‌ها موثر توصیف کرد و گفت: این کار رسیدگی به پرونده‌ها را تسریع و بسیاری از فرآیندهای کاغذی را حذف کرده است.

در این نشست که در محل فرمانداری تیران و کرون برگزار شد، از تلاش‌های مجید قربانی و غلامعلی بُت شکن رئیس دادگستری و دادستان قبلی، تقدیر و سجاد پناهی به عنوان رییس دادگستری و رضا عباسی به عنوان دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان معرفی شدند.

حوزه قضایی تیران و کرون سالیانه به بیش از هشت هزار پرونده رسیدگی می کند.

شهرستان تیران و کرون در ۴۵ کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.

۷۱۳۱/۶۰۲۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیران وکرون دادگستری رونق تولید قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۷۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجت‌الاسلام طهماسبی رییس کل دادگستری استان یزد شد

رییس کل دادگستری استان یزد با حکم رئیس قوه قضاییه منصوب شد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در حکمی حجت‌الاسلام حسین طهماسبی را به سِمت ریاست کل دادگستری استان یزد و ریاست شعبه اول دادگاه تجدیدنظر این استان منصوب کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دادستان کل کشور: مصادیق آزادی‌های مشروع باید روشن شود
  • حجت‌الاسلام طهماسبی رییس کل دادگستری استان یزد شد
  • ملاقات مردمی رییس کل دادگستری مازندران
  • رعایت نشدن قانون بکارگیری نیرو در بخشی از شعبه‌های دادگستری
  • امضای ۲ سند حقوقی و قضایی بین ایران و پاکستان
  • بازشدن گره های کور چنددهه ای استان گلستان با اهتمام دستگاه قضایی 
  • راه اندازی شعبه ویژه قضایی رسانه‌ها درگیلان
  • راه اندازی شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌های رسانه‌ها
  • پیشگیری از وقوع جرم در دستور کار دستگاه قضایی استان سمنان است
  • رییس قوه قضاییه: برای فراجا وظایف و مسئولیت‌هایی در حوزه عفاف و حجاب مقرر شده/ اگر قانون مرتبط با عفاف و حجاب نیز که اکنون در مجلس است، نهایی شود، باز هم در بخشی از این قانون، پلیس باید ورود داشته باشد