Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر ماهشهر، رضا پاپی اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و  برخورد با عاملان این پدیده، ماموران پلیس مبارزه با قاچاق این فرماندهی دو خودرو باری حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کردند تا جهت بررسی اقدامات مقتضی را صورت دهند.

مقام ارشد انتظامی شهرستان بندر ماهشهر، با برشمردن کالا های کشف شده عنوان کرد: در بازرسی های انجام شده تعداد ۹ دستگاه تلوزیون، یک دستگاه جارو برقی، ۱۲ طاقچه پارچه همچنین ۵۲۰۰ عدد فندک کشف و ضبط شد که با ارزش گذاری کارشناسان این محموله ۱۵۰ میلیون تومان تخمین زده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاپی در ادامه با اشاره به طرح ارتقاء امنیت اجتماعی گفت: این بار در این طرح به سراغ معتادان رفتیم و پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر و جمع آوری معتادین در دستور کار ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با اقدامات اطلاعاتی ضمن هماهنگی با مرجع قضائی، در یک عملیات منسجم تعداد ۶۰  نفر از معتادان متجاهر که سابقه حمل مواد مخدر را در پرونده خود داشته اند را از سطح معابر عمومی شناسایی و  دستگیر کردند و در نهایت به مقر انتظامی دلالت دادند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بندر ماهشهر، تصریح کرد: در این طرح بیش از ۶۰ معتاد متجاهر توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر دستگیر شدند که از از این تعداد مقدار زیادی مواد مخدر از نوع تریاک سوخته ۵۶ گرم، هروئین معمولی ۴۹ گرم، شیشه ۴۳ گرم، شیره ۲۰ گرم، تراس ۳۵ گرم و تفاله تریاک ۳۵ گرم کشف شد.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۷۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۷۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در استان بوشهر کشف شد

سردار حیدر سوسنی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به منظور مقابله با مواد مخدر در استان بوشهر تلاش‌های خوبی صورت گرفته و شاهد دستیابی به کشفیات گسترده‌ای در این زمینه هستیم.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به کشف ۲ هزار و ۷۹۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان بوشهر طی سال گذشته بیان کرد: سه هزار و ۱۹۳ نفر در این زمینه دستگیر شده‌اند.

وی از جمع‌آوری هزار و ۹۳۱ نفر معتاد عادی و ۴۴۵ نفر معتاد متجاهر و کارتن خواب خبر داد و افزود: ۵۹ نفر قاچاقچی و ۷۵۸ نفر توزیع کننده و خرده‌فروش مواد مخدر دستگیر شده‌اند.

سردار سوسنی از اجرای هزار و ۲۱۵ مرحله طرح پاکسازی در نقاط آلوده به مواد مخدر استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: در عملیات‌های مشترک برون استانی هزار و ۱۵۸ کیلوگرم مواد مخدر کشف شده است.

کد خبر 6063363

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲ متهم به قاچاق مواد مخدر در کاشمر
  • جمع آوری ۹۰ معتاد متجاهر در طرح امنیت محله محور در ری
  • جزئیات دستگیری یکی از موادفروشان بزرگ تهران
  • دستگیری ۷۰ خرده فروش مواد مخدر در آذربایجان شرقی
  • واکنش رائفی‌پور به قتل حجت‌الاسلام اکرمی در ماهشهر
  • جمع‌آوری ۵۰۰معتاد متجاهر در طرح نوروزی در آذربایجان شرقی
  • سردسته قاچاق شیشه در تهران دستگیر شد
  • دستگیری یکی از موادفروشان بزرگ پایتخت/ کشف ۲۲ کیلو شیشه
  • ۲۷۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در استان بوشهر کشف شد
  • دستگیری زوج مواد فروش با ۲۴۴ کیلو حشیش و تریاک