Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@07:56:24 GMT

منصوریان: صنعت نفت می‌توانست از پرسپولیس امتیاز بگیرد

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۷۸۰۱

منصوریان: صنعت نفت می‌توانست از پرسپولیس امتیاز بگیرد

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن می‌گوید تیم صنعت نفت شرایط خوبی دارد و آن‌ها می‌توانستند در بازی هفته قبلشان با پرسپولیس یک امتیاز بگیرند.

به گزارش ایسنا، علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در نشست خبری پیش از بازی با صنعت نفت آبادان اظهار کرد: خوشحالم از اینکه در آبادان هستم؛ شهری که هم زنده است و فوتبال بخش اعظمی از زندگی مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی به آبادان می‌آیم لذت می‌برم. هر نتیجه‌ای که اتفاق بیفتد لذت می‌برم که بین مردم خونگرم آبادان هستم.

او درباره بازی هم، گفت: فردا با صنعت نفت کاملا متفاوتی بازی داریم. بر خلاف سال‌های قبل در این فصل شروع خوبی داشته‌اند. مثل دو سال پیش فراز کمالوند که لیگ را در اینجا خیلی خوب شروع کرد. نتایج معقولی هم گرفته‌اند و اندوخته بهتری نسبت به ما دارند. این نشان می‌دهد که عملکردشان خوب بوده است. در بازی با پرسپولیس هم فکر می‌کنم که می‌توانستند مساوی کنند.

منصوریان اضافه کرد: در کل بازی سختی را پیش‌بینی می‌کنم و با شناختی که از مربی تیم و نحوه تدارک تیم تمام مربیان کروات در طول فصل دارم قطعا تیمی هستند که دونده‌اند و می‌خواهند در خانه امتیازات لازم را جمع کنند. ما هم شرایط‌مان هر روز بهتر می‌شود و به نقطه امیدواری کار تاکتیکی در بازی با تراکتور رسیدیم اما بعد از بازی به بازیکنان گفتم هر چه در این بازی رخ داد به خاطرات پیوست. بازی با صنعت نفت کاملا متفاوت است و امتیاز گرفتن در آبادان برای ما خیلی مهم است. امیدوارم هر تیمی که لیاقت لازم را دارد بتواند بهترین نتیجه را بگیرد.

او در پایان گفت: مهاجم نیجریه‌ای ما به این بازی می‌رسد. ارسلان مطهری در کاروان ما نیست ولی خدا را شکر ضربه مهلکی که خورد خطرش از آن چیزی که ما فکر می‌کردیم کمتر است و فقط روی زانویش فشار آمده است. او برای بازی با استقلال آماده می‌شود. ۳ بازیکن سرباز ما کارت بازی‌شان صادر شده و به همین جهت از مسئولان سپاه و فدراسیون تشکر می‌کنم. خلعتبری هم از هفته آینده در ترکیب ۱۸ نفره حضور دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: عليرضا منصوريان تيم فوتبال ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۷۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاصله عجیب پرسپولیس و استقلال در رنکینگ جهانی + جدول

فاصله پرسپولیس با استقلال در رده بندی جدید فوتبال آسیا به «۹ پله» رسید.

پرسپولیس در جدیدترین رده بندی سایت footballalphabet «بهترین تیم باشگاهی ایران» شد و در رده هفتم فوتبال آسیا ایستاد.پرسپولیس در این فصل از لیگ برتر کشورمان با ارزش ۱۴.۴۸ میلیون یورو با فاصله یک میلیون یورویی از استقلال گران ترین تیم ایران است.

استقلال و پرسپولیس در این فصل لیگ برتر فوتبال ایران رقابت نزدیکی را دارند و اکنون با گذشت ۲۴ هفته از لیگ آبی پوشان با ۵۳ امتیاز صدرنشین هستند و سرخ پوشان هم با امتیاز کمتر یعنی ۵۲ امتیاز در رده دوم قرار دارند.

این رسانه آماری گزارش می دهد که پرسپولیس نسبت به رده بندی سابق یک پله سقوط داشته و در رده ۸۲ جهان ایستاده است. در مقابل استقلال با ۲ پله صعود در رده ۱۶۱ دنیا قرار دارد.بر اساس گزارش footballalphabet، پرسپولیس در رده فوتبال آسیا ۹ پله بالاتر از استقلال ایستاده و در رده بندی جهانی هم فاصله سرخ ها از آبی پوشان ۷۹ پله است.

منبع: خبرورزشی

tags # پرسپولیس ، استقلال سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • فاصله عجیب پرسپولیس و استقلال در رنکینگ جهانی + جدول
  • آمار خوب سپاهان در ۳ بازی اخیر
  • پرسپولیس ۷۹ پله بالاتر از استقلال در رده بندی جهان! + عکس
  • پرسپولیس 79 پله بالاتر از استقلال در فوتبال جهان!
  • شب داغ فوتبال آرژانتین: کامبک بوکا و حذف ریور
  • پارسا: کمالوند فقط صلاح من را میخواهد
  • پاسخ گلر نفت به انتقادات تند فراز کمالوند!
  • نفت آبادان، دل کندن سخت است! (عکس)
  • پیروزی برابر صنعت نفت آبادان، بهترین برد سال پرسپولیس بود
  • دقت پاس خارق العاده با شوت های سرکش برای جشن در آبادان