Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-03-28@21:00:50 GMT

دستگیری برادران موادفروش و باند سارقان به عنف منازل

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۷۸۰۹

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ علی پورکاوه عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران از انهدام باند سارقان به عنف منزل در کاشان خبر داد و اظهار داشت: در پی وقوع چند مورد سرقت به عنف منزل در سطح منطقه راوند کاشان مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی از شناسایی یک باند در این ارتباط خبر داد و افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی کاشان پس از تجزیه و تحلیل سرقت های انجام شده و با انجام یک سری اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند اعضای باند چهار نفره سارقان را که همگی غیربومی بودند، شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضایی و در یک عملیات ضربتی متهمان را داخل مخفیگاهشان دستگیر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان ابراز داشت: بر اساس بازجویی های اولیه به عمل آمده، متهمان در ابتدا منکر هرگونه جرمی بودند ولی زمانی که با شواهد و مدارک رو به شدند به ناچار لب به اعتراف گشودند و به جرم خود اعتراف کردند و تحقیقات در این مورد همچنان ادامه دارد.

دستگیری برادران موادفروش در کاشان

وی از دستگیری برادران مواد فروش در کاشان خبر داد و گفت: ماموران کلانتری ۱۳ علوی کاشان در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی برخورد با فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر را در دستور کار قرار دادند.

پورکاوه افزود: ماموران با انجام یک سری اقدامات فنی و تخصصی عاملان فروش مواد افیونی را که دو برادر بودند، شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات ضربتی موفق شدند متهمان را به همراه یک کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک آماده عرضه و مقادیر قابل توجهی مشروب الکلی دست ساز داخل مخفیگاهشان دستگیر کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: آفتاب

کلیدواژه: باند سرقت کاشان مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۷۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق انباری منازل مسکونی 

سرهنگ امیر هوشنگ امیری سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در پی شکایت چند تن از شهروندان در خصوص سرقت از انباری منازل مسکونی آن‌ها در محله "خاک سفید" تهران ماموران کلانتری ۱۴۴ تهرانپارس دست به کار شدند و اقدام به جمع آوری فیلم‌های ضبط شده از طریق دوربین‌های مدار بسته در محل‌هایی که سرقت رخ داده است، نمودند. 

وی بیان کرد: پس از بررسی فیلم‌های دوربین‌های مدار بسته ماموران پلیس موفق به شناسایی چهره سارق شدند و دستگیری سارق در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ امیری ادامه داد: هفتم فروردین ماه ماموران تجسس کلانتری ۱۴۴ سارق را هنگام پرسه زنی شناسایی و در یک اقدام پلیسی متهم را دستگیر و برای ادامه تحقیقات پلیسی به کلانتری مربوط انتقال دادد.

این مقام انتظامی به اعتراف متهم به جرم ارتکابی اشاره کرد و ابراز داشت: متهم برای سیر روند قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ امیری در پایان به شهروندان توصیه کرد: نسبت به ایمن سازی انباری‌های منزل مسکونی از شگرد‌های مختلف اقدام نمایند و در صورت مشاهده موارد سرقت و دزدی فورا با سامانه ۱۱۰ تماس بگیرند. 

 


باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق انباری منازل مسکونی 
  • دستگیری باند سارقان اماکن خصوصی در لنگرود
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو در حین سرقت
  • دستگیری باند سارقان احشام در بهشهر
  • دستگیری ۲ سارق و یک مالخر در شهرستان بشرویه
  • کلاهبرداری ۲۸ میلیاردی باند حرفه‌ای با مدارک افراد معتاد و کارتن‌خواب
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و اعتراف به ۲۰ فقره سرقت 
  • گروگان گیری در دولت آباد تهران/ دستگیری ۳ متهم از اتباع
  • گروگان‌ گیری در دولت‌ آباد تهران/ دستگیری ۳ متهم از اتباع
  • دستگیری سارق مغازه با همکاری پلیس یزد و کاشان