Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@09:49:15 GMT

ریوالدو: پی اس جی درس بزرگی به رئال داد

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۷۸۲۸

ریوالدو: پی اس جی درس بزرگی به رئال داد

ریوالدو معتقد است که شکست رئال برابر پی اس جی می توانست سنگین تر از 3-0 باشد و رئال درس بزرگی از این باخت گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، رئال در یکی از بدترین شب های اروپایی خود در یک دهه اخیر با سه گل مغلوب پی اس جی شد تا شروعی نگران کننده در لیگ قهرمانان داشته باشد. رئال شباهت زیادی به تیم افول کرده فصل گذشته داشت و نشان داد که برای بازگشت به روزهای خوبش کار سختی پیش رو دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شبی که پی اس جی سه مهاجم سرشناس خود را در اختیار نداشت، رئال هم غیبت ستاره های خود نظیر سرخیو راموس و لوکا مودریچ را به شدت حس کرد و تقریبا برابر حریف پاریسی خود  هیچ حرفی برای گفتن نداشت.

انتقادات حالا از رئال و زیدان اوج گرفته و خیلی ها نسبت به آینده این تیم بدبین شده اند.

 

 

 

 

ریوالدو ستاره برزیلی سابق بارسا در رابطه با شکست سنگین رئال به "BETFAIR" گفت:« زیدان کار زیادی دارد تا دوباره رئال را به زمانی برگرداند که سه چمپیونزلیگ پیاپی برد. بازیکنان رئال پس از سال های درخشانی که داشنند و با رئال همه چیز را بردند، حالا باید درون زمین بهترین عملکردشان را داشته باشند. رئال مثل پی اس جی غایبان بزرگی داشت به خصوص راموس که یک رهبر درون زمین است اما وقتی در ترکیب بازیکن کافی ندارید تا خلاء بازیکنان باکیفیت را پر کنند، به مشکل می خورید. به نظرم زیدان شاید مجبور باشد که وارد نقل و انتقالات زمستانی شود تا یکی دو خرید در تیمش داشته باشد.»

 

ریوالدو ادامه داد:« پی اس جی بدون داشتن ستارگانش یعنی نیمار و امباپه یک نمایش عالی داشت. معتقدم رئال مادرید از یک تحقیر تاریخی گریخت. این شکست حتی می توانست سنگین تر باشد. پی اس جی دیشب درس بزرگی به رئال داد. ادن هازارد هم شروع بدی در چمپیونزلیگ با رئال مادرید داشت اما یک بازیکن بزرگ به هم تیمی هایش نیز برای درخشش نیاز دارد تا ارزش خود را ثابت کند.»

 

رئال مادرید زیدان (سرمربی) پاری سن ژرمن ریوالدو برزیل

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید زیدان سرمربی پاری سن ژرمن ریوالدو برزیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۷۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امت اسلامی مسئولیت بزرگی در حمایت از فلسطین بر دوش دارد

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛  سید عبدالملک بدر الدین دبیرکل جنبش انصارالله یمن در سخنانی درباره تازه‌ترین تحولات فلسطین و منطقه گفت: ملت فلسطین ماه مبارک رمضان را روزه گرفت و احیا گرفت در حالی که مبارزه می‌کند، صبر پیشه می‌کند و از ظلم و محاصره و گرسنگی رنج می‌برد.
به گزارش شبکه المسیره، سید عبدالملک بدر الدین افزود امت اسلامی مسئولیت بزرگی بر دوش خود برای حمایت از ملت فلسطین دارد و این در حالی است که موضع اکثر کشور‌های عربی و اسلامی در صدر کسانی است که ملت فلسطین را یاری نکردند. برخی از ملت‌ها نیز پشت ملت فلسطین را خالی کردند و یاری نکردند و برخی نیز در تجاوز متجاوزان همدست شدند و برخی نیز با دشمنان در برخی زمینه‌ها همراه و شریک شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی     کد ویدیو دانلود فیلم اصلی     جریان تکفیری با حمایت مالی و سیاسی رژیم های عربی جنایت می کند عبدالملک بدر الدین دبیرکل جنبش انصارالله یمن در سخنانی درباره تازه ترین تحولات فلسطین و منطقه گفت: جریان تکفیری یک جریان فتنه گر بزرگی است که ده ها هزار نفر از آن تبعیت می کنند اما حرکت و رویکرد آن تحت عنوان جهاد در مسیر صحیح نیست.  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی     کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
عبدالملک بدر الدین افزود عنوان جهاد از سوی دشمنان اسلام تحریف شده است و جریان تکفیری برای گسترش فتنه ها، قتل و کشتار فرزندان امت اسلامی در بازارها، مساجد و مناسبت های اجتماعی و دینی ایجاد شده است. جریان تکفیری در عراق بیش از 4000 عملیات انتحاری تحت عنوان و با نام جهاد انجام داده است. جریان تکفیری همان جریانی است که عملیات جنایتکارانه ذبح با چاقو و مثله کردن اجساد و بریدن سرها را زیر پرچم اسلام انجام داده است. جریان تکفیری صدها هزار مسلمان را قتل عام کرده است و این جنایات تکفیری ها با حمایت مالی و سیاسی و رسانه ای گسترده رژیم های عربی صورت گرفته است. جریان تکفیری در خصوص مقابله با رژیم صهیونیستی که بر اساس نص صریح قرآن دشمن نخست اسلام است چه اقدامی کرده است؟   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی     کد ویدیو دانلود فیلم اصلی    رژیم های سعودی و امارات به جای فلسطین در خدمت صهیونیست ها هستند سید عبدالملک بدر الدین دبیرکل جنبش انصارالله یمن در سخنانی درباره تازه ترین تحولات فلسطین و منطقه گفت: اقدامات رژیم جنایتکار (صهیونیستی) بیانگر کینه توزی شدید و خصومت عمیق آن با امت اسلامی است.
سید عبدالملک بدر الدین افزود تکفیری ها هیچ اقدام نظامی در حمایت از فلسطین انجام ندادند و حتی در حوزه رسانه ها هیچ حمایتی نکردند. جریان تکفیری هیچ فعالیت و برنامه ای برای بسیج امت اسلامی علیه رژیم صهیونیستی نداشت آنگونه که علیه فرزندان امت اسلامی سخن می گفت و تحریک می کرد. رژیم سعودی و امارات خود را رهبران و حامیان جهان عرب معرفی کردند و حال چرا هیچ کاری برای حمایت از فلسطین نمی کنند؟ رژیم های سعودی و اماراتی در خدمت رسانه ای به دشمن حضور داشتند. در کشور ما و سایر کشورها نیز طرف ها و شخصیت هایی هستند که فعالیت های خصمانه ای تحت عناوین انسانی و اخلاقی دارند و اکنون موضعشان در خصوص غزه چیست؟    کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
دبیرکل جنبش انصارالله یمن تاکید کرد هیچ شک و شبهه ای در خصوص عادلانه بودن موضوع فلسطین و حجم گسترده از مظلومیت و درد و رنجی که متحمل می شوند وجود ندارد. آرمان فلسطین با دین امت اسلامی و مقدسات دینی شان مرتبط است و (دفاع از آرمان فلسطین) یک مسئولیت ایمانی و اخلاقی است. اگر جهاد ملت فلسطین و مبارزان لبنانی نبود هر آیینه شر رژیم صهیونیستی دامن همه کشورها را گرفته بود. جنایتی که دشمن در فلسطین مرتکب می شود ثابت می کند که آن هیچ اهمیتی به قوانین و نهادهای بین المللی نمی دهد. آمریکا و کشورهای غربی در سرکشی صهیونیست ها شریک هستند. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی     کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • (ویدئو) زلزله‌ای به بزرگی ۶.۶ ریشتر جزیره شیکوکو ژاپن را لرزاند
  • امت اسلامی مسئولیت بزرگی در حمایت از فلسطین بر دوش دارد
  • بلینگام: هر تیمی جز رئال‌مادرید بود، نابود می‌شد
  • بلینگام: هر تیمی جز رئال جلوی سیتی زانو می‌زد
  • بلینگام: هر تیمی جز رئال جلوی سیتی نابود می‌شد
  • هری کین: تقابل با رئال مادرید؟ نیمه‌نهایی خیلی خیلی بزرگی می‌شود
  • پاکو خمس: پروژه بزرگی در تراکتور داشتیم
  • امیررضا ده بزرگی صاحب نشان برنز شد
  • امیررضا ده بزرگی صاحب نشان برنز شد*
  • ده بزرگی به مدال برنز رسید