Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@20:50:57 GMT

وظیفه بسیجیان تقویت روحیه مطالبه‌گری جامعه است

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۷۸۶۷

وظیفه بسیجیان تقویت روحیه مطالبه‌گری جامعه است

سرهنگ غلامحسین دشتی روز پنجشنبه در مجمع  هم‌اندیشی بسیجیان مهریز افزود: مردم  و جوانان باید مسائل و مشکلات و مطالبات خود را در چارچوب قانون و بدون لکنت در جامعه مطرح کنند.

وی ادامه داد: توسعه زمانی حاصل می‌شود که روحیه مطالبه‌گری به عنوان یک عمل با ارزش دینی و انقلابی روز به روز در کشور گسترش یابد و همه مسئولان پاسخگو باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سابق سیاسی، امینی و اجتماعی استانداری یزد تصریح کرد: زمانی جامعه در مسیر توسعه متوازن و جامع  قرار می‌گیرد که فرهنگ مطالبه‌گری به فرهنگ والا تبدیل شود.

دشتی اظهار داشت: مردمی که پیشرفت را بخواهند باید برای رشد معنوی و مادی برنامه‌ریزی لازم و روحیه مطالبه‌گری از مسئولان و حتی نخبگان شهر را داشته باشند.

همچنین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز گفت: برای توسه منطقه به همدلی ، همکاری و روحیه مطالبه‌گری نیاز است .

سرهنگ علی اصغر سلمانی افزود: ترویج روحیه مطالبه‌گری در کنار همکاری و استفاده از نخبگان و فرهیختگان جزو وظایف نیروهای بسیجی است.

وی تصریح کرد: نخبگان می‌توانند با استفاده از روحیه جهادی، تخصص و نفوذ خود، کارهای مهمی را به اجرا در بیاورند.

به گفته سلمانی، مهریز نیاز به حرکتی پیش برنده دارد تا  با فکر و کار گروهی این هدف و رسالت انجام شود.

 این مجمع با حضور فرماندار، مسئولان و ۵۰ نفر از خواهران و برادران فرهیخته برگزار شد.

مهریز ۲۵ هزار بسیجی دارد.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

۷۵۴۱/ ۲۰۴۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یزد مهریز سازمان بسیج مستضعفین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۷۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است

امیر سرتیپ خلبان واحدی با بیان اینکه نخبگان در رفع مسائل نهاجا نقشی بی بدیل دارند، گفت: امروز نیروی هوایی به برکت خون شهدا، نیرویی آماده، با اقتدار و مطیع فرماندهی معظم کل قوا برای جانفشانی در راه صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی و حفاظت از کیان کشور است.

به گزارش ایسنا به نقل از  ارتش، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع نخبگان و پژوهشگران دانشگاه هوایی شهید ستاری، گفت: بحمدلله امروز مجموعه دانشگاه هوایی شهید ستاری یک مجموعه منظم، پای کار و علمی است و در عملیاتی شدن نیروی هوایی نقش اساسی را ایفا می‌کند.

وی نقش نخبگان و پژوهشگران دانشگاه شهید ستاری را در رفع مسائل و مشکلات نیروی هوایی بی‌بدیل دانست و از پژوهشگران و نخبگان خواست که در این عرصه به نیروی هوایی کمک کنند؛ زیرا مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش خطاب به اساتید و نخبگان دانشگاه هوایی، با بیان اینکه نقش شما برای آموزش جوانان و دانشجویان نقش بسیار مهمی است و الگوپذیری را باید در دانشجویان اجرایی کنید، باید جوانان را به شکلی در مسیر انقلاب اسلامی سوق دهیم که بتوانیم پویایی، شادابی و ارتقا را در نیروی الهی ببینیم.
وی تصریح کرد: سه وظیفه اصلی باید در این دانشگاه در اولویت قرار بگیرد؛ اول پرورش افسر عالم، دوم تولید علم و مسئله سوم اینکه باید به تربیت عالم و تولید علم برای تحول در نیروی هوایی جهت دهیم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش اظهار کرد: امروز نیروی هوایی به برکت خون شهدا و وجود جوانانی متخصص و ولایی، نیرویی آماده، با اقتدار و مطیع فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) برای جانفشانی در راه صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی و حفاظت از کیان کشور عزیزمان ایران است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ضرورت شناسایی و تشکیل بانک نخبگان جهت استفاده در پست‌های مدیریتی کشور
  • معرفی همراه اول به عنوان کارفرمای برتر سلامت‌محور
  • برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • مسئولان در امر حجاب وظیفه حاکمیتی، اخلاقی و اجتماعی دارند
  • رسانه‌های استان سمنان روحیه بسیجی را در جامعه گسترش دهند
  • هنر می‌تواند تقویت کننده روحیه جوانی جمعیت باشد
  • امربه معروف ونهی از منکر وظیفه همه آحاد جامعه
  • پاسخ مسئولان به مطالبات مردم در شبکه باران
  • مردمی سازی سلامت در مهریز
  • وظیفه خیران یا کوتاهی مسئولان؟