Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به گفت‌وگوی خد با شبکه سی‌ان‌ان در توییتی تاکید کرد که جمهوری اسلامی برای دفاع از خود تعلل به خرج نخواهد داد.

به گزارش ایسنا، محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان در توییتی نوشت: در گفت‌وگو با شبکه سی‌ان‌ان تصریح کردم که چیزی تحت عنوان حمله محدود وجود ندارد. ایران خواهان جنگ نیست اما ما برای دفاع از خود تعلل نخواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین یمنی‌ها که سال‌هاست تحت حملات ظالمانه‌ای هستند، انگیزه قوی‌ای برای حفاظت از خود به هر قیمتی دارند.

وزیر امور خارجه کشورمان همچنین در توییت دیگری بخشی از ویدیوی گفت‌وگوی خود به شبکه سی‌ان‌ان را منتشر کرد.

شما می‌توانید متن این گفت‌وگو را در اینجا بخوانید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: محمدجواد ظريف ایران و آمریکا یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۷۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان: امنیت ملی و منافع ایران مسامحه‌ناپذیر است

به گزارش خبرگزاری مهر، «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه کشورمان در فضای مجازی نوشت: امروز در ادامه رایزنی‌های مهم منطقه‌ای و بین‌المللی در تماس تلفنی با «آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل متحد و همچنین دبیران کل سازمان همکاری اسلامی و سازمان همکاری شانگهای ضمن اشاره به روند تصاعدی جنایات رژیم صهیونیستی در منطقه، بر حق مشروع کشورمان در پاسخ به حمله تروریستی رژیم اسرائیل به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق، مطابق با ماده ۵۱ منشور ملل متحد تاکید کردم.

وی گفت: در ادامه با خانم «رتنو مرسودی» وزیر امور خارجه اندونزی، خانم «تانیا فایون» وزیر امورخارجه اسلوونی، «محمدحسن» وزیر امورخارجه مالزی، «الکساندر شالنبرگ» وزیر امورخارجه اتریش، «بدر بن حمد البوسعیدی» وزیر امور خارجه سلطنت عمان، «وانگ ای» وزیر امور خارجه چین، «سرگئی لاورف» وزیر امور خارجه فدراسیون روسیه گفت‌وگو کردم.

وزیر امور خارجه کشورمان افزود: در این گفت‌وگوها با تبیین مواضع روشن جمهوری اسلامی ایران نسبت به اهمیت صلح و امنیت پایدار در منطقه و جلوگیری از گسترش تنش‌ها، بر وجه مسامحه‌ناپذیری امنیت ملی و منافع ملی کشورمان تصریح کردم.

کد خبر 6079481 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • وزیر خارجه ایران وارد نیویورک شد
  • پنتاگون: خواهان جنگ با ایران نیستیم
  • وزیر خارجه عربستان: خواهان نزاع بیشتر در منطقه نیستیم
  • دعوت امیرعبداللهیان از وزیرخارجه اندونزی برای سفر به تهران
  • دعوت امیرعبداللهیان از وزیر امور خارجه اندونزی برای سفر به تهران
  • امیرعبداللهیان: ریشه اصلی تنش در منطقه رژیم اسرائیل است
  • تأکید بر وجه مسامحه‌ناپذیری امنیت ملی و منافع ایران
  • امیرعبداللهیان: امنیت ملی و منافع ایران مسامحه‌ناپذیر است
  • امنیت ملی و منافع ایران مسامحه‌ناپذیر است
  • عراق: خواهان گسترش درگیری‌ها در منطقه نیستیم